27

317 17 4
                                    

Ik open het bericht -met Dunya aan mijn zijde die mee kijkt- en lees ...

- Iman snel ga naar m'n huis

-Pak al het geld en spul dat je daar vind en breng het naar het pand (Maatstraat 147)

-Snel aub. Blauw is onderweg , ik vertrouw op je !

Hé Farid!

Ik schuif me stoel snel naar achter en wil gaan rennen tot dat Dunya m'n arm beet pakt. "Wie is dat, waarom moet je dat doen, wat bedoelt hij met spul en hoezo noemt die je Iman!?" wahle hele verhoring. "Niks, niemand laat los, ik moet door." - "Oke hoe heet hij, wie is dat, vanwaar ken je hem?" wajow ik ga haar één jme3 geven, ye haker. "Abdel. Maar nu moet ik écht gaan, vertel dit tegen niemand, Laterz!" en zo ren ik door de gangen naar buiten, door de straten,... Me hoofddoek doe ik ondertussen onderweg aan.

Ik ben vergeten waar hij woont, maar ik blijf rennen, ik weet niet naar waar maar ik wil hem saven.

Ondertussen blijven zijn woorden spoken door m'n hoofd. -Snel aub. Blauw is onderweg-

Ik moet daar aankomen voor les flics (police) daar zijn.

Ik versnel mijn looppassen en ondertussen denk ik waarom de fuck hij MIJ stuurt en niet de gasten van het pand, like wtf?

Ik kom eindelijk aan bij z'n oh zo grote huis en kijk rond. Wauw wat nu? Hoe de fuck geraak ik binnen?

Ik maak een rondje rond het huis en vind geen enkele mogelijkheid dan een ruit te breken en zo naar binnen te sluipen.

Ik kijk om me heen en zie ergens in de verte een grote steen. Ik ren er naar toe en loop terug, ik gooi het tegen het raam, maar er verandert niets. Ik raap de steen op en gooi het met volle kracht er tegen maar welou. Fucking dubbelglas.

Ik heb geen enkele andere oplossing, ik sta hulpeloos naar het huis te kijken tot ik sirenes in de verte hoor.

Ik raak helemaal gefrustreerd, ik weet niet wat te doen, ik kijk omhoog naar het drie verdiep-hoge gebouw tot ik een balkon zie. Ik hoop dat de deur ervan open staat ofso. Ik probeer te klimmen en als ik halverwege ben, val ik met een harde klap op de grond.

Een paar seconden lig ik roerloos op de grond en ik voel een warme vloeistof over me gezicht glijden, ik voel en kijk op me hand. Ja hoor blood. (Sara7a ik vind 't echt een mooie kleur #bloedrood #Kh)

Ik sta op en ga in een boom klimmen die naast die balkon staat. Ik blijf klimmen tot ik op dezelfde hoogte sta als het balkon. Ik zet me voet op de relling en hijs mezelf naar boven.

Als het eindelijk gelukt is kijk ik naar beneden. Ik zie drie combi's in de straat parkeren 'shit' mompel ik in mezelf en ren snel naar binnen via de deur van de balkon die gelukkig wel openstond.

Ik ren alle kamers in en weer uit terwijl ik op zoek ben naar geld en of drugs. Dit huis is kk groot hoe de fuck ga ik het vinden, ik ben op zoek naar Farids kamer maar weet niet de welke het is want alle kamers zijn mannelijk ingericht. Ik ga een willekeurige kamer binnen en zoek onder de matras en in de kast terwijl ik politie beneden de deur hoor forceren.

Ik ben alle kamers ingegaan zonder resultaat, ik kijk gestresd om me heen terwijl ik hoor dat les flics al binnen zijn en beneden zoeken. Putain ik word gek.

Ik zie een laatste deur voor me en ik weet gelijk dat dit zijn kamer is, ik ruik zijn geur.. Ik loop de kamer binnen en zie voor me een grote spiegel wajow mijn wonde is echt groot, het bloed blijft stromen, ik probeer het tegenhouden met een zakdoek terwijl ik overal zoek; onder het bed, onder zijn kussen, onder het matras, maar welou.

Ik kijk rond me heen in de kamer tot een groot schilderij mijn aandacht trekt ik ga er snel naar toe en schuif het opzij. En ja hoor daar is de kluis. Maar ik heb een probleem.. Wat de fuck is zijn code, ik probeer snel na te denken wat zijn code zou zijn, maar ik heb echt geen idee omdat ik hem niet zo goed ken. Pff. Denk na Firdaouss denk denk denk! Ik probeer zijn geboortedatum? Zijn geboortejaar? Nee niks wil helpen, ik blijf denken tot dat ik hun de trap op hoor lopen, opeens schiet iets me binnen. Datum dat z'n moeder is gestorven, Allahy ramha. Hij heeft me dat ooit eens vertelt. Ik toets het met trillende vingers in. 2303. JA de kluis gaat open, Alhamdoulillaaah !

Ik zie een hoop stacks, twee zakken vol cannabis en paar plakken hasj.

Het geld stop ik in me zakken, en de rest in me tas, gelukkig heb ik wel een tas bij me vandaag ondanks ik het nooit meepak.

Ik doe de kluis dicht en zet het schilderij weer op z'n plaats. Ik wil terug gaan naar de kamer waar in binnen kwam tot ik me realiseer dat deze kamer ook een balkon heeft. Ik doe de balkondeur open en zwaai mijn voet over de relling en wil mezelf naar beneden hijsen tot dat

" En waar denk jij naar toe te gaan!?"


Stem & reageer ietss X



ONDERWERELD.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu