16

397 28 3
                                    

Ik loop met een oversized lichtgrijze dsquared trui - die prima matcht met mijn donkergrijze hoofddoek- de trap af richting de keuken. Ik doe een of andere kast open en zie een hele voorraad eten, van milka tot koeken tot chips tot snoep. Kortom: de hele Albert Heijn. Ik pak alles wat ik nodig heb, en een paar blikjes Red Bull uit de keuken. Ik ga zitten op de zetels in de woonkamer en zet de tv aan. Ik gooi me benen op de tafel en zap van zender naar zender met de afstandbediening in me ene hand en een xxl zak snoep in me andere hand. Hij zei me dat ik maar moest doen alsof ik thuis was, ewa dat is dus perfect wat ik aan het doen ben. Schijt aan zn moeder.

"Ey wie is deze kech, haal je voeten maar gauw van de tafel wesh denk je dat je thuis bent!? Als je al geneukt bent door weet ik veel wie boven is, moet je opdonderen ipv hier te blijven hangen!" - "Of ben je nog op je geld aan het wachten" He vanwaar de fuck komen deze gasten nu weer. "Hey let op je kk taalgebruik let maar beter op je kk zusje die zelf geneukt word, voordat je je stoere bek komt opentrekken. Je bent niet bezig tegen je vriendinnetje hoor." roep ik ze toe. Wtf denkt hij wel.

"Wa is er gaande? Ik hoor jullie geschreeuw tot boven." komt Farid binnenvallen

"Wat doet deze hoertje hier" - "Kanker hoerezoon watefok heb ik jou net ge..." ik sta op om hem al aan te vallen maar Farid houdt me tegen. "Let op je taal. Dit is geen een of andere hoertje. Dit is een dame. Okay? Hou dat maar goed in je achterhoofd. Dit is de laatste keer dat ik je zoiets hoor zeggen. HEB JE ME BEGREPEN!? Yellah ga jezelf verontschuldigen en opdonderen allemaal" en hij duwt hem mijn richting op "S-s-sorry wolah ik wist niet dat je het vriendinnetje bent van de Patron" en hij kijkt me met angst in zijn ogen aan. Sukkeltje. "Hahah ben zijn vriendin niet maar het is je vergeven. Ga maar weg."

Ik hoor de deur achter ons dicht vallen en richt me weer op Farid. "Je hoefde me niet te verdedigen, ik kan wel voor mezelf opkomen hoor." - "En haal die slot van de voordeur. Ik ga naar huis." en ik laat hem verbijsterd staan in de woonkamer.

Als ik de hal inkom krijg ik meteen spijt van mijn actie. Ik vind mezelf raar, dit doe ik vaker. Ik krijg dit ineens uit het niks dat ik dingen op andere mensen af ga reageren. Maar ik kan niet meer terug en Fuck it ook, heb hier niks te zoeken. Hij geeft mij werk en that's it. Niet meer niet minder.


ONDERWERELD.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu