Ik ren en blijf rennen tot ik struikel over een fietsende vrouw. N3al...
Twee seconde later komt bolle Bart aan. Hij houdt me handen achter mijn rug en helpt mij op te staan. Ik kijk naar zijn gezicht en hij heeft een opgezwollen oog (ik had geslagen op zijn kaak, maar goed) en een gescheurde lip. Haha meskien, die helpt mij nog, aaa als iemand zoiets bij mij zou doen mocht ik agente zijn aaa wolah één jme3, die weet ni wat er gebeurt. Maar goed.
Lange Jan klikt de handboeien om m'n polsen dicht. Deze keer stribbel ik niet tegen en werk gewoon mee.
Ik word in het busje gepropt en ik zit naast bolle Bart.
Ik weet niet maar mijn gevoel zegt dat ik hem nog vaker zal zien in m'n leven en dat ie me nog goed zal helpen.. Maar ik weet niet, dat is wat mijn gevoel zegt..
We zijn nog steeds onderweg, terwijl ik uit het raam zit te kijken besef ik hoe kk dom ik ben geweest...
Ik probeer even alles op 'n rijtje te zetten van wat de fuck er gebeurd is;
Ik heb alle waardevolle spullen meegenomen, ik ben betrapt dat ik wou vluchten, ik heb een agent geslagen, ik ben weer gaan lopen en nu zit ik hier. Onderweg naar het politiebureau.
Pff. Nu hebben ze sowieso vermoedens, want ze waren op zoek naar Farid en niet naar mij dus why de fuck vlucht ik?
Aleee junge, ik heb spijt. Ik moest gewoon in zijn bed gaan liggen en doen alsof ik sliep. Als ze me wakker hadden gemaakt, moest ik doen alsof ik z'n nicht of vriendin ben en zeggen dat ik van niks weet. Putain Firdaouss stupid girl!
Mijn benen zitten geklemt om m'n tas, ik hoop dat ze het niet gaan controleren want dan ben ik de klos.
"Gaat het 'n beetje met je hoofd, doet het geen pijn?" vraagt de Bolle.
Hahaha waarom is hij zehma bezorgd? Ik haal mijn schouders op en besloot geen woord uit te wisselen. Met niemand niet.
Aangekomen op het politiebureau zie ik iemand die ik liever nooit meer terug wou zien. Mijn hart klopt fucking snel. Wat de fuck doet hij hier en waarom heeft hij een politie-uniform aan? Sinds wanneer werkt hij als agent?
Ik probeer me om te draaien -wat moeilijk lukt aangezien de Lange me stevig vasthoudt alsof ik nog een poging zou wagen om te vluchten- zodat we elkaar niet zien, maar té laat hij kijkt mijn kant op en zijn ogen doorboren de mijne. Ik gun hem mijn dodelijkste blik en wend mijn gezicht -die er waarschijnlijk niet uitziet, vanwege het bloed- af.
De haat die ik voor hem voel is zo groot. Onbeschrijfelijk gewoon. Fils de pute!
- Wie zou ze gezien hebben en waarom zou ze hem zo hard haten?
Stem & Reageer !x
JE LEEST
ONDERWERELD.
Teen FictionFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...