Hij gaat naar een stopcontact en schroeft hem los. Hunk? Er valt me op dat er helemaal geen draden aan de binnenkant zitten, hij schuift een plankje weg en ik zie een soort van kluis, maar kk klein met een nummertoetsenbord. Hij tikt wat in en draait aan een draaimolentje. "Kifesh jullie kenden de code toch niet en dit is zo klein, er past niks in?"
Dan gaat er een vierkant stuk van de muur open en het lijkt alsof de muur zou afbreken. Ik gil onbewust en houd mijn handen op m'n hoofd om me te beschermen. Hij lacht zich helemaal rot. "Hahahaha pff fuck you" zeg ik lachend en sla hem op z'n borst. "Hmm dat zou je wel willen he" en kijkt me zwoel aan. "Nee ieuw viezerik" en hij zegt dat 't maar een grapje was. Zeker dat.
Mohiem dan verschijnt er een grotere kluis en ik toets de code in nadat hij zijn hoofd 360°C moest omdraaien van mij. 2303.
Ik stop er alles in en zie nog een grotere berg geld allemaal met een elastiek rond. Pff ik word kanker geil van deze hoeveelheid geld putain. En een paar documenten. Ben wel benieuwd want dit zijn zeker belangrijke papieren aangezien hij het in een kluis stopt en niet gewoon bij hem thuis in een kast ofso.
En dan besef ik hoeveel vertrouwen Farid in mij heeft, want ik kan dit nu gewoon stelen en loezzzoeee naar China ofso.
Hmmmm zou ik? Nee grapje a3oedoebillah. Kapot vieze actie en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Na tien minuten komen we de chillroom weer binnen en Youssef gooit de tas -zonder inhoud- ergens in een hoekje. "Ewa is er shi drank ouleh" vraag ik en kijk vragend rond.
Ik neem een blikje ice tea van de tafel als niemand mijn vraag beantwoordt. "Zie. Ik zei toch dat niemand zijn code kent en zelfs zij niet." en hij knikt naar me. "Sorry hoor, maar die tas daar is helemaal leeg en al het inhoud zit toevallig in de kluis. Hmm ik vraag me af hoe dat zou komen?" zeg ik en Youssef knikt bevestigend zijn hoofd.
Ismaél kijkt me vies aan en steekt een sigaret aan. Bitch.
Ik vraag me wel af waarom hij in de Kruidvat zou werken als hij dealt like wtf.
En ik hoop voor hem en voor haar dat Dunya niet zwanger is. En voor mezelf ook want heb geen zin om haar nog meer te gaan helpen. Because we zijn niet eens vrienden.
JE LEEST
ONDERWERELD.
Teen FictionFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...