Ik duw de deur open "Dunya!"
"Dunya hoor je me?" ik versnel me naar de kraan -achteraan in de klas- en spet wat water op der gezicht. Oké haar make-up is nu wel zwaar verpest maar mohiem fuck it.
Ik zie dat ze beetje bij beetje bij begint te komen. "Dunya!" en ik klap rustig tegen haar wangen. Even kijkt ze me aan met een blik zovan wtf doe ik op de grond en waarom is me gezicht nat? "Ismaél" fluistert ze schor en dan barst ze weer in tranen.
"Wie is Ismaél, je vriendje? Is het uit?" vraag ik. Wajow als ze nu ja antwoord hé ik ga haar kanker hard klappen, wat loop je hele comedyshow te geven alleen omdat een fucking gast 't heeft uitgemaakt met je. Ik kijk haar vragend aan.
"J-j-ja h-h-hij h-h-heeft h-h-hij i-i-s..." wajow agressie.
Ik bijt op me kiezen, want ik heb geen fucking geduld en ik hoop voor haar dat ze iets nuttigs zegt. Ik kijk op me horloge en zie dat ik al twintig minuten verloren heb. Nog veertig te gaan en ik bevind me nog steeds in dezelfde ruimte. En zij zit nog steeds dezelfde onzin uit te kramen. "Dunya. Vertel. Rustig." zeg ik met mijn kaken op elkaar geklemd. Ik heb geen kanker geduld man bro.
"H-h-hij i-i-ik had een relatie m-m-met hem ongeveer t-t-twee jaar en hij heeft me gevraagd om /het/ te doen m-m-maar ik wou niet e-e-en m-m-maar hij bleef maar op me inpraten en hij zei d-d-dat het geen kwaad zou zijn omdat we toch zouden t-t-trouwen e-e-en m-m-maar..." zegt ze snikkend in één adem.
Wajow ik wil haar één rake klap geven dat haar hoofd gewoon 90°C gaat laten draaien, maar ik houd me in. "Dunya. Bespaar me al de details, maar heb je het gedaan of niet?"
Ze knikt 'beschamend' haar hoofd en kijkt me niet aan. Tfoe. Kankerhoer. Hoe dom kan je wel niet zijn.
"Okey. Wat wil je dat ik nu voor je doe? Je maagdelijkheid terug laten halen? De tijd terug laten draaien? Het fucking belangrijkste dat je als vrouw zijnde kunt hebben, dat heb je weggegeven alsof het niets is, dus er valt niks meer te doen en mijn hulp moet je niet gaan vragen. Ga verder de hoer uithangen, challas"
-Wordt vervolgd
JE LEEST
ONDERWERELD.
TienerfictieFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...