"Leerlingen neem jullie boek op p. 149 en maak opdracht 1 tot en met 4 in stilte"
Opeens doet iedereen wat ze zegt haha grappig dit. Ik ben al klaar dus ga even op me gsm, ik scroll wat op Instagram en vind dat het saaaai is en leg me gsm gewoon weg. Ik leg m'n hoofd op de bank en probeer te slapen. *klopklop* ik hoor iemand binnen komen maar heb geen zin om op te kijken. "En jij bent waarschijnlijk de nieuwe leerling? Je eerste schooldag en je komt al te laat, dit is geen goed begin ga je maar melden!" roept de leerkracht tegen weet ik veel wie, ik mag haar niet, al heb ik der nooit gezien. Sowieso ook één van die wijven met uitdagende kledij en kilo's make up. Ugh. "Ga je melden bij je moeder, kan ik er wat aan doen dat ik onderweg verdwaal en niet weet waar deze kk school is? Wees tenminste blij dat ik moeite doe en naar je les kom! En ik ga nergens heen."
Hahahaha wajow ik neem me woorden terug wolah ik mag haar. Ik zit weer normaal en draai me om en kijk der aan. Aaaa precies ik jung. Heeft ook psg trinna aan, alleen die van haar is grijs-zwart. Heeft zwarte adidas'jes en ze kijkt om zich heen voor een plaats om te zitten.
Hahaha aaa ik lach naar haar en wijs naar de stoel naast mij. Ze zit en stelt zich voor. Ik zie boze blikken naar ons toe gericht maar aa fuck it ook.
Ze heet Dunya en is 17 jaar.
We zitten hele tijd te praten en te lachen. Wolah zelfde mentaliteit als mij jung. Ik praat maar ben op m'n hoede, ik ken der maar 2 minuten, moet zorgen dat ik niks verkeerds zeg omdat we hele tijd over van alles praten.
We hebben twee uur uitval en ze vraagt me om met haar naar huis te gaan. Eay deze bitch is crazy meinn. Zot. Ik vertrouw zo'n dingen niet.
Ik vertel der snel dat ik naar mijn tante moet gaan ofso iets, om van der af te geraken.
Wordt vervolgd...
JE LEEST
ONDERWERELD.
Teen FictionFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...