Lavril z toho bylo teskno, takhle vidět jak své tak cizí vlky. Hlavou jí blýskla myšlenka. Postavila se a zavolala: "BlackHearte!"
Černý vlk se otočil, stejně jako celá jeho smečka, Taki, Natilla i Darow. Lavril se najednou cítila trošku trapně, ale i tak se zvedla na všechny čtyři a promluvila.
"BlackHearte, sice jsem tě porazila v boji, ale mám pro tebe návrh," BlackHeart zbystřil, "Moji bývalou smečku vyvraždili kojoti a přežila jsem jen já, tady Natilla a Darow. Vydaly jsme se za novým životem do hor, kde jsme postupně narazily na Takiho, Ronyho a Crystal. Vytváříme tedy novou smečku. Toto území je plné kořisti, je tu dostupná voda a nádherná příroda. A moje teritorium je dost velké pro několik vlků. Bylo by zbytečné plýtvat jím jen pro tak malý počet, a než aby se z našich smeček stali nepřátelé, myslím, že by bylo lepší udělat z nás jednu velkou smečku, jednu velkou rodinu. Budeme silnější a spokojení. Tohle ti nenabízím z lítosti, ale z prospěchu každého vlka, který tu teď stojí." na důkaz svých slov přejela každého vlka jak ze svojí tak z BlackHeartovy smečky pohledem a čekala na odpověď. BlackHeart vypadal nejdřív zaskočeně, pak se ale narovnal a přistoupil blíže.
K Lavrilinému úžasu sklonil hlavu až k zemi a tak hodnou chvíli vyčkal. Pomalu se zvedl a promluvil.
"Nejen že jsi silná, Lavril, ale jsi také ta nejšlechetnější vlčice, kterou jsem kdy potkal. Bude mi nesmírnou ctí se přidat k tvé smečce. Tvůj návrh příjimám. Nechci ale mluvit za svou smečku, a tak teď dávám svým druhům možnost svobodné volby!" S poslední větou se otočil na svou smečku. Pětice vlků vypadala chvíli stejně překvapeně, pak ale začali horlivě přikyvovat a někteří i jásat. Drobná bílá vlčice s hnědými tlapami a čelem se začala válet radostí po zemi a Taylor hned obklopili Rony s Crystal.
"Tak dlouho nám to trvalo!," vykřikla nadšeně šedo - krémová vlčice, "Konečně jsme našli tábor! A dokonce i novou smečku! Co víc jsme si mohli přát?" Lavril se na BlackHearta usmála.
"Beru to jako souhlas." BlackHeart jí úsměv oplatil.
"To zajisté," jeho silný hlas se rozlehl lesem a vlci zmlki, "Odteď ti přísahám svou věrnost a oddanost naší nové smečce. Budu následovat tvé rozkazy, Alfo!" řekl a znovu se uklonil. Lavril to zaskočilo. BlackHeart se dobrovolně vzdal svého postavení vůdce! A ji nazval Alfou! Lavril se rozhlédla po okolních vlcích. Ti hlasitě jásali a skandovali její jméno.
"Máme novou Alfu! Novou smečku! Novou rodinu! Sláva naší nové Alfě!" Všichni. Do jednoho. A nejvíc ze všech Taki. Lavril se na něj zazubila. Byla šťastná. Tihle vlci si ji zvolili vůdkyní a plně jí důvěřovali, i když ji skoro ani neznali. Teď už se svého postavení nebojím, řekla si Lavril v duchu. Teď jsem Alfa oficiálně a musím se své smečce odměnit za to, že si mě vybrali. A vím jak. Budu je chránit do posledního dechu.Lavril stála na velkém balvanu a rozhlížela se po o šest členů rozrostlé smečce pod sebou. Všichni ji napjatě hltali očima. Zhluboka se nadechla a spustila.
"Vlci. Už jsme docela početná smečka, je nás dvanáct, a protože už nás je takto hodně, je potřeba určit si postavení. Jako Alfa mám právo ho vybrat." Mezi vlky se roznesl šepot a nadšené mumlání. Lavril počkala, až se ztiší.
"Jako svého Betu, který bude smečku vést, pokud já nebudu moct, toho, kdo mi bude radit a pomáhat, toho, kdo by mohl být i mým druhem, si volím Takiho." řekla silným hlasem a zachytila Takiho překvapený ale šťastný pohled. Pak se na ni usmál a Lavril mu to oplatila. Taki se zvedl a vyskočil k ní na skálu. Lavril se hned cítila jistěji s ním po boku. Nadechla se a pokračovala.
"Gamma. Gamma by měl být vlk, který nemusí přímo vynikat sílou, ale spíše moudrostí. Mezi námi tu takový vlk je. Tedy spíše vlčice. Tato vlčice mi a mým přátelům několikrát zachránila život, když jsme byli nemocní nebo zranění. Vyzná se v bylinách tak, jako jsem ještě neviděla. Natilla bude naše Gamma, naše zdravotnice!" Vlci spustili bouřilvý jásot a z davu vystoupila Natilla s hlavou uctivě skloněnou. Zůstala stát pod balvanem, uklonila se Lavril a pak se otočila zpátky na smečku.
"Čtvrtým nejvyšším postavením je Delta. I když znám našeho nastávajícího Deltu jen pár hodin, už vím, že je to chytrý, čestný a silný vlk, přesně takový, jaký by měl Delta být. Udělal jsi na mě dojem svým chováním, BlackHearte. Ode dneška ti ale budeme říkat Delto!" vyřkla Lavril slavnostně. BlackHeart se přišel Lavril uklonit a poděkovat a zařadil se vedle Natilly.
"Před tímto slavnostním shromáždění jsem se domluvila s Deltou na postavení hlídkařů, lovců a Omegy. Na základě vašich schopností jsme se rozhodli následovně: vůdcem lovecké výpravy se stane Darow, vlčice, která pro nás lovila, i když byla vyčerpaná a napokraji sil. Její smysly jsou bystré a myslíme, že se na toto postavení nejvíce hodí." Darow se rozjasnily oči a také sklonila hlavu na výraz díků. Zůstala ale sedět.
"Dalšími lovci se stává Hunter, bystrý a silný vlk z bývalé Deltovy smečky, no a pak čerstvě odrostlá mladá vlčice Crystal!" Hunter, mohutný černý vlk s rudýma očima, mírně sklopil hlavu, kdežto Crystal se rozjasnila jako sluníčko.
"Děkuju, Alfo!" vyštěkla, div jí svaly nevyletěly z kůže, jak se třásla nadšením. Lavril pokračovala.
"Vůdkyní hlídkařů se na rozhodnutí Delty stane Vaness, rozumná vlčice s bystrými smysly." Vaness, krémovo - šedivá vlčice se sice jen důstojně uklonila, ale i tak Lavril postřehla nadšení, "Dále Golden Darkness, Taylor a mladý Rony!" Golden Darkness, kterému budeme zkráceně říkat Gold, rezavý starší vlk se jen uctivě uklonil, kdežto Rony začal šílet stejně jako jeho sestra.
"Jsem hlídkař! Jsem hlídkař!" opakoval a pustil se s Crystal do veselého tanečku. Taylor také sklonila hlavu a začala se pošťuchovat s Ronym a Crystal.
"Zbývá poslední postavení. Je to Omega, kterou se stane Browny. Nikdo to ale neberte jako urážku, Omega je smečce stejně důležitá jako Alfa." Tichá drobná vlčice, bílá s hnědými tlapkami a hlavou, nejistě předstoupila a uklonila se mnohem hlouběji než ostatní. Také v pokleku déle setrvala.
"Toto je naše nové postavení! Všichni ho dodržujte a respektujte ostatní! Nyní pojďme společně poděkovat Vlčím živlům za to, že nás svedli dohromady a udělali z nás tak krásnou smečku!" řekl Delta silným hlasem a počkal, až jako první začne výt Alfa. Lavril pozvedla hlavu stejně jako včera, ovčem teď se k ní místo pěti přidalo jedenáct nových hlasů. Bylo to úžasné. Byla to její nová smečka. Nová rodina. Nový život.
ČTEŠ
Midnight Moon Pack [CZ]
FantasyNa malou smečku vlků zaútočí mnohem početnější skupina zákeřných kojotů a většinu vlků povraždí. Přežijí jen čtyři mladé vlčice, které se rozhodnou špatné vzpomínky opustit a jít hledat nový život. Postupně potkávají více a více vlků, někteří se při...