"To už je lepší přístup, Alfo." ocenil Gold, a společně s Takim zvedli Raula na nohy a podepírali ho cestou k táboru. Darow s Vaness zůstaly u Tesáka a Natilla s Bayou se ujaly Bridgea.
Už cestou do tábora se ke skupině začaly připojovat zvědavé hlídky; jako první samozřejmě Rony. Když ucítil pachy vlků od Krvavých drápů a následně i uviděl, zděšeně vyjekl. Vyslechl od Lavril krátkou zprávu a uháněl ji povědět BlackHeartovi a MoonLight, zbytku hlavní pětky, kteří ve smečce zůstali.
Když výprava dorazila do tábora, Lavril si upřímně oddechla. Už si totiž představovala, jak tábor najde v trockách, zachvácený ohněm a zlitý krví její smečky, jak se mezi nimi krvelačně proháněl Swaro a Hunter... Alfa zatřepala hlavou. Nech toho! Okřikla se.
Zbytek smečky, byli to převážně lovci, kteří v táboře zůstali, jelikož se už z lovu vrátili, zvědavě po skupince pokukovali.
"Shadow!" vykřikl Nightmare a vrhnul se ke sklíčené vlčici na konci skupiny. Dělal si o ni starosti nejvíc ze všech, jelikož ji miloval. Jenže netušil, jak jí pomoct. Od smrti Maxe, jejího bratra, se z výřečné a veselé vlčice stalo tělo bez duše. Když nemusela na lov, jen ležela v doupěti v místech, kde lehával Max a brečela. Nejedla by vůbec nic, kdyby to do ní Nightmare necpal násilím. I přes jeho snahu ale byla pohublá a vůbec se o sebe nestarala. Doslova se utápěla ve vlastním žalu. Lavril si všimla, jak sebou MoonLight trhla, když se Nightmare k Shadow tiskl.
Soul se hned šel uvolněně přivítat s Jacky, když zjistil, že je naštěstí v pořádku. Jeho družka mu láskyplně olízla čumák a krátce mu zabořila nos do husté srsti na krku.
Lavril s Takim si to rovnou namířili k Hlavní skále a vyskočili na ni. Vlci dovedli zajatce na místo shromáždění a Natilla se Soulem se hned pustili do ošetřování jejich ran.
"Tentokrát nebudu svolávat celou smečku," otočila se Lavril na Betu, Deltu a Zetu, kteří se také na balven vyšplhali, "Stále potřebujeme být ve střehu. Budeme se muset rozhodnout bez většiny hlídkařů." ostatní souhlasně kývli a Lavril se otočila zpět k zajatcům.
Gold se stále výhružně tyčil nad Raulem, ale ten nevypadal, že by měl nějaké nekalé úmysly. Vyčerpaně sebou plácl na zem a nechal Natillu, aby mu otřela krev a ošteřila kousance. Tesák ležel nehybně na zemi s vypláznutým jazykem a těžce oddechoval. Byl na tom ze všech tří nejhůře. Jacky u něj zůstala a pomohla s oštřováním jeho ran Soulovi.
Bridge vyvázl asi nejlépe. Minimálně se alespoň udržel v sedu. Jeho dozoru se ujala Baya s Vaness. Ostatní vlci utvořili půlkruh kolem skály a zvědavě přihlíželi, špitali si a znechuceně a nenávistně na Krvavé drápy koukali. Lavril ani Bridgea nemusela vybízet, aby mluvil.
Šedobílý vlk se opatrně rozhlédl se svýma modrýma očima doširoka otevřenýma, nakonec zrak opět stočil k Alfě a spustil.
"Tak, jak bych začal... No, já jsem Bridge, tohle je Tesák a Raul," opět představil sebe i své druhy i zbytku Lavriliny smečky, "Býval jsem... Býval jsem Betou Krvavých drápů...," v davu to pobouřeně zašumělo, Taki a BlackHeart kecaly ale umlčeli tvrdými pohledy, "Raul byl Delta a Tesák Omega. Já a Tesák jsme přátelé už od malička, vyrůstali jsme v jedné malé smečce, byly to vlastně jen dvě rodiny - moje a Tesákova. Potom ale...," zadrhl se Bridge, "Už když jsme byli malí, potkali jsme smečku tehdejších Krvavých Tesáků, což byla vlastně dnešní smečka Krvavých Drápů, ale vedl ji Swarův otec Hádes. Swaro byl tehdy jen o rok starší než já a Tesák. Jejich smečka... Zabili naše rodiče, a nás si přivlastnili. Byli jsme malí, byl nám jen jeden rok oběma, tak jsme šli s nimi, protože jsme neměli kam jinam. Swarovi byly tehdy dva. Byl jediný, kdo byl nejblíže našemu věku, tak jsme se s ním bavili a hráli nejvíc. Věřte... Nebýval tak krutý, když byl mládě. Vlastně byl jako každé jiné vlče, ale jeho otec... Jeho otec byl zrůda a samozřejmě syna vychovával podle sebe. Nakonec se ze Swara začala stávat stejná potvora jako byl Hádes. Když Hádes zemřel, byly mně a Tesákovi tři roky a Swarovi čtyři. Swaro převzal vůdcovství a svou smečku pojmenoval Krvavé Drápy, to je totiž zvyk. Každý nový Alfa trochu pozmění jméno smečky, aby v příbězích a legendách bylo vždy jasné, o koho jde. Tou dobou se k nám přitoulal Raul, býval samotář. Mě Swaro jmenoval Betou, jakožto jeho nejlepším přítelem. Ale... Já ho už tak nebral. Nechoval se tak. Swaro nikdy neměl rád Tesáka, myslel si, že ho mám radši než Swara. A tak z něj učinil Omegu. Omega je v té smečce... Nic. Nemá právo na život, je to obětní beránek. Pokud má nějaký vlk vztek, může si ho na Omeze vybít. Můžete ji týrat, jak chcete," Bridge se odmlčel a polkl, "Omegu je povoleno i zabít." Vlci Půlnoční smečky se po sobě zděšeně podívali. Taylor zakňučela a přitiskla se k Ronymu.
"Žili jsme v pustinách, kde nebyla skoro žádná kořist, vedro a nedalo se nikam schovat. Tak se Swaro rozhodl, že si najdeme jiné teritorium. V tu dobu už byl opravdu krutý. Byl nemilosrdný i ke mně, ubližoval mi, kdykoliv jsem měl jiný názor než on. Tak jsme se mu všichni podřídili. No a nakonec... Jsme našli tenhle... Ráj. Je tu všechno, hory, voda, příjemné podnebí, lesy... Swarovi se tu pochopitelně zalíbilo a byl ochotný si tohle místo vybojovat za každou cenu. Ale už jste tu byli vy. Swara nezastavilo ani to, že vás bylo víc. No a... Pak už to znáte. Začala válka...," když Bridge zachytil sklíčené pohledy zvlášť Vaness a Taylor, rychle pokračoval, "Já... Při tom boji mi...," okamžitě vyhledal pohledem Natillu, která se krčila u Raula. Na chvíli zanechala práce a zvědavě na Bridgea koukala. Pamatovala si ho.
"Tahle vlčice... Měla možnost mě zabít, ale neudělala to. Pustila mě, a já si uvědomil, jak moc šlechetná a čestná byla, a to celá vaše smečka taky... Uvědomil jsem si, jak moc špatný vlk jsem do té chvíle byl, tak jsem z boje utekl. Nechtěl jsem nikoho zabít. Když bylo po boji, plížil jsem se za svou bývalou smečkou, abych viděl, co se bude dít. Swaro všechny krutě potrestal. Všechny označil. Všechny do jednoho. Ublížil jim, protože nevyhráli boj. Rozhodl jsem se, že odejdu. Už se stmívalo a v noci mě doběhli Raul s Tesákem, že se také rozhodli ze smečky odejít. Původně jsem chtěl odejít úplně pryč a žít na vlastní pěst, ale když jsem viděl, jak jsou zranění, musel jsem najít pomoc. No a jako první jste mě samozřejmě napadli vy, protože... U Krvavých drápů sice je jedna léčitelka, ale ta je plně oddaná Swarovi, takže... Zkusili jsme jít za vámi," Bridge si oddechl a uvolněně sklopil hlavu, "To je všechno. Tohle je celý náš příběh a vem mě čert, jestli lžu."
V lese se rozlehlo hrobové ticho. Vlky do zad udeřily poslední teplé paprsky zapadajícího Ohnivého Vlka, jako by už nechtěl poslouchat, jak moc špatný vlk Swaro je. Natilla se neslyšně přesunula od Raula k Bridgeovi a začala mu mazat škrábance.
"Věřím ti, Bridge." promluvil hlasitě Beta. Bridge i ostatní vlci překvapeně zvedli hlavy.
"O-opravdu?" Bridge očividně nevěřil svým uším.
"Ale Beto...!" začala Shadow. Bylo to snad poprvé, co promluvila od chvíle, kdy zemřel Max. Taki a Lavril na ni upřeli zrak.
"Tihle vlci," vlčice se zvedla a roztřeseně se blížila k Hlavní skále, jak byla slabá, "Tihle vlci," prskla, "Zabili Maxe! Zabili mého bratra! Nemůžeš jim věřit! Jsou to potvory, nestvůry! Copak ti to ten boj nedal dost jasně najevo?!" rozčilovala se Shadow.
"Víš dobře, že ani jeden z nich nezabil jediného člena naší smečky, Shadow." opáčila Lavril.
"Správně," ozval se Jacob, "Ty obludy, co zabily Maxe, si budu pamatovat do smrti," ujistil ji Jacob, "I když je tedy pravda," zahrabal tlapou do země, "Sice nezabili nikoho z naší smečky, ale nebudu moc klidně spát, když budu vědět, že jsou v našem táboře... Přeci jen... Patřili ke Krvavým drápům..." Jacob ustaraně zvedl hlavu. Očividně byl v rozpacích. Byl to milý vlk, sám si prožil nejistotu, když se rozhodovalo, zda-li jeho samotného do smečky přijmou, ale on býval samotář. Tyhle vlky viděl jako nepřátele a většina smečky na tom byla stejně.
"Zkuste se ale vžít do jejich situace!" postavila se MoonLight na okraj Hlavní skály, aby na ni bylo dobře vidět, "Jsem si jistá, že mluví pravdu. Je jim to vidět na očích. Co si myslíte, že by zmohli tři k smrti zranění vlci proti celé smečce?" pronesla moudře. Nikdo jí ale neodpovídal. Lavril na Zetu pochvalně kývla.
"Já jsem pro, abychom jim pomohli. Můžete si být jistí, že Bridge nelže, když řekl, že jsem mu dala milost a on se vzdal boje. Toho jsem byla svědkem a v bitvě jsem ho potom už neviděla." zvedla Natilla hlavu od oštřování Bridgeovy tlapy. Ten se na ni jen vděčně usmál.
"Srab," uchechtl se Golden Darkness. Lavril na něj pohlédla.
"V tomhle případě bych to nebrala jako srabství, spíš jako zdravý rozum. Je to důkaz toho, že je to dobrý vlk. A Raul s Tesákem očividně také." Raul poděkoval vděčným kývnutím hlavy a Tesák nijak, protože usnul. Nikdo už nic dál nenamítal. Lavril se zvedla, stejně tak Taki, BlackHeart a MoonLight.
"Moje rozhodnutí je tedy takové, že je necháme ve smečce minimálně do té doby, než se zotaví. Potom podstoupí zkoušku věrnosti a rozhodne se, do kterého oddílu budou patřit." Lavril zachytila pár nesouhlasných pohledů.
"A slibuju," zdůraznila to slovo, "Že budeme hlídkovat i okolo doupěte pro zraněné, kde budou dočasně spát, abyste byli v klidu." vlci se trochu uvolnili a vypadali s Alfiným rozhodnutím docela spokojeně.
"Shromáždění končí. Pomožte těm třem do doupěte a dál se věnujte svým povinnostem." zakončila Lavril a seskočila ze skalky. Vlci se začali s rozrušeným povídáním postupně rozcházet, většinou ve dvojcích nebo po větších skupinkách. S třemi novými vlky se ale nikdo nebavil kromě Natilly, Soula a Jacky, kteří se starali o jejich zranění. Lavril si vzpomněla, jak se vždy s novými vlky, kteří do smečky přibyli, jako byl například Jacob nebo Baya, se začali seznamovat hned, tehdy si někteří začali povídat i s MoonLight i přes to, že byla pes, ale teď se všichni kromě léčitelů a hlavní pětky vzdálili od nováčků jak nejrychleji to šlo.
Tohle bude ještě složité, povzdechla si Lavril a lehla si pod Hlavní skálu. Zavřela oči a ucítila Takiho příjemnou vůni. Lehl si vedle ní a jeho družka se k němu přitiskla.1720 slov příběhu.
Už mám konečné rozhodnutí, kapitol bude 35 xD Takže ještě pět do konce :(
Toto byl také spíše story time o Bridgeově minulosti a Swarově povaze. Ve skutečnosti by to asi nemusel být tak špatný vlk, kdyby nebylo jeho otce, že?...
V médiích je Swarův otec Hádes, dole tematická fotka západu slunce.
ČTEŠ
Midnight Moon Pack [CZ]
FantasyNa malou smečku vlků zaútočí mnohem početnější skupina zákeřných kojotů a většinu vlků povraždí. Přežijí jen čtyři mladé vlčice, které se rozhodnou špatné vzpomínky opustit a jít hledat nový život. Postupně potkávají více a více vlků, někteří se při...