Když si odskočila, rychlým krokem se vrátila zpátky do tábora, kde se zastavila a rozhlížela se po vlcích okolo.
No jo, ale koho?Shadow?... Ne, tu mám na to až moc ráda. Navíc je celkem dost silná a k lovcům se hodí... Nebo snad Crystal? Takovou milou a hodnou vlčici? Ještě bych jí ublížila! Je se smečkou téměř nejdéle, neměla bych jí místo brát... Hunter... Bože, jen to ne! Rozcupoval by mě na kusy a k tomu si nedokážu představit, že by byl hlídkařem. Lovec je skvělý, řekla bych, že nejlepší z celé smečky, a abych se mu ještě protivila... Ne, to radši ne. Na Darow si nedovolím. Je to velitelka lovců, navíc si celkem dost stojí za svým místem... S Alfou se zná celý život. Ne, Darow taky ne... Tak ale pak tu ještě je...
Baya.
MoonLight se zastavila v polovině kroku a zírala na šedivě-bílou vlčici, jak ležela ve stínu stromu a lízala si tlapky. Mladé fence krví projel adrenalin a zároveň i vztek a trochu i pomstychtivost.
Nechce mě ve smečce. Myslí si, že jako pes budu vlčí smečce jen škodit. Ale já jsem lepší než ona! Dokážu jí to! Dokážu to jí i celé smečce, i tomu Hunterovi a hlavně Alfě!
Rozhodným krokem se vydala k zatím nic netušící Baye, která překvapeně zvedla hlavu, když uslyšela MoonLight tak dupat.
"Co se děje, MoonLight?" zeptala se odměřeně Baya. MoonLight zatím nic neodpověděla, ani si nesedla, jen se zastavila a zpříma zírala Baye do očí. Ta jen naklonila hlavu a zkřivila tvář do nechápavého výrazu.
"Bayo, vyzývám tě o souboj o pozici lovce."Lavril stála na Velké skále a hlasitě a pronikavě vyla s hlavou pozvednutou k nebi a zavřenýma očima. V několika krátkých momentech slyšela dusot několika tlapek po zemi, jak se vlci blížili ke středu táboru. Seskočila ze skály a usadila se ve stínu pod ní. Okolo ní byli v kruhu seřazení ostatní vlci, ke kterým se přidávali poslední hlídkaři, kteří byli na obchůzce, a zvědavě a zároveň šokovaně zírali na Bayu a MoonLight uprostřed kruhu, které se navzájem propalovaly pohledy. Když dorazil poslední vlk, Lavril vstala.
"Celá smečka má být svědky souboje mezi členy smečky, proto jsem vás svolala a na tuto chvíli zprostila vašich povinností, protože hlídkařka MoonLight před malou chvílí vyzvala lovkyni Bayu o pozici lovce," když to dořekla, několik vlků se po sobě rychle ohlédlo a s ještě větší dychtivostí natahovali krky, "Uvidíme, jestli si Baya místo ubrání, a nebo jestli ji MoonLight přemůže. Bojujte!" vyhrkla, ustoupila a sedla si vedle Takiho.
MoonLight se s Bayou okamžitě začaly obcházet v kruhu. Každá si měřila síly té druhé, prohlížela si její svaly a odhadovala její bojové schopnosti. Baya měla srst naježenou jako strniště ostrých jehel, kdežto MoonLightina krátká srst zůstávála zatím v klidu. Šedá lovkyně na hlídkařku zírala pohledem plným nenávisti a škodolibosti, tak zlé oči MoonLight neviděla snad ani u Huntera. Fenka se naopak snažila zachovat neutrální tvář, ovšem Bayina neprávoplatná zlost ji vytáčela, až jí uniklo jedno temné a tiché zavrčení. MoonLight uvažovala, že zaútočí, ale Baya ji předběhla.
Vlčice zlostně zavyla a odrazila se od země. Očividně chtěla dopadnout MoonLight na záda, ale fenka byla dost rychlá a uhnula. Baya jí jen škrtla drápy o zadní nohu. MoonLight potlačila kňučení a bleskurychle se otočila. Využila Bayina překvapení z dopadu na zem a zasekla jí přední tlapy do zad. Baya vyjekla a začala sebou mohutně třást. Nakonec se svalila na zem a tím přimáčkla MoonLight k zemi. Baya byla ve výhodě, a tak se přetočila na břicho, postavila se nad MoonLight a těžce jí dopadla předníma tlapama na hruď, čímž fence vyrazila dech. Chvíli tak zůstaly, Baya se škodolibým a vítězným výrazem sklonila hlavu až MoonLightině tváři.
"Vzdáváš se, pse?" zavrčela temně. MoonLight konečně popadla dech, uvolnila se a tvrdě pohlédla Baye do očí.
Nikdy.
Bleskurychle podebrala zadníma nohama Bayu ve spodní části břicha, vlčice překvapením hekla, a MoonLight ji odkopla několik králičích skoků daleko. Ve fence jako by zaplála nová energie, srst už měla zježenou jako ježek bodliny a hrozivě vrčela. S vyceněnými zuby, ze kterých ještě odkápla slina, se blížila k omámené Baye, která se teprve sbírala ze země. MoonLight se zastavila a počkala, až se vlčice otočí. Chvíli na sebe jen zíraly, až Baya zavyla a odrazila se. MoonLight to čekala a udělala to samé.
Střetly se ve vzduchu za bouřlivého vrčení. MoonLight naklonila hlavu ke straně, kdy Bayiny zuby cvakly naprázdno v místech, kde měla MoonLight před chvílí ucho. Fenka mrskla předníma nohama, vrazila celou vahou svého těla to Bayiny husté srsti a svalila ji zpátky na zem. Feny dopadly na zem, přičemž se Baya uhodila do zad. To muselo bolet, pomyslela si MoonLight, i tak si ale zachovala bezmilostnou tvář. Tentokrát byla ona nahoře, tlapami opřená blízko Bayiného krku a vrčela jí do tváře. Vlčice po chvíli začala kňučet a vyhýbat se MoonLight pohledem.
"Vzdávám se," zašeptala Baya.
Vyhrála jsem! Vyhrála! Jásala v duchu MoonLight.
Lavril vstala, očividně ulehčena, protože pohled na násilí mezi členy smečky ji trápil, a silným hlasem zvolala: "MoonLight vyhrála nad Bayou! Od teď MoonLight přebírá Bayino místo lovce a Baya se stává hlídkařkou!"
Několik vlků začalo MoonLight gratulovat, především milá Crystal, Rony, Taylor, Omega a další, ovšem někteří zůstali zarytě mlčet a měřili si MoonLight zlými pohledy. A to hlavně... Hunter.
MoonLightino nadšení rázem jako by zmizelo. Už dávno pustila Bayu, které pogratulovala, že bojovala dobře, ovšem vlčice na ni jen zavrčela a odběhla pryč. MoonLight se sklíčeně posadila a zírala do země. Skoro neslyšela veselé věty některých vlků, kteří ji chválili za bojové schopnosti, a jen automaticky pokyvovala.
Bylo správné, že jsem Bayu vyzvala na souboj? Myslela jsem, že si takhle získám větší respekt a že už nebudu jen ten 'pes', ale právoplatný člen smečky, kterého by uznávali všichni... Připadá mi, že takhle jsem si z Bayi udělala ještě většího nepřítele a Hunter mě nenávidí už jen proto, že jsem lovec jako on. Z myšlenek ji vytrhly zrzavé tlapy, které se před ní zastavily.
"Gratuluji, MoonLight. Bojovala jsi dobře. Místo lovce ti bude vyhovovat mnohem více." chválila ji Lavril. MoonLight k ní zvedla utrápený pohled a než stihla něco říct, Alfa ji předběhla.
"Cítíš se provinile, že?," MoonLight jen kývla, "To rozhodně nemusíš. Baya má složitější povahu, ale brzy uzná, že jsi jak dobrý lovec, tak válečník. Nemusíš se cítit špatně kvůli tomu, že jsi jí vzala místo. Však ona ti ještě přijde poděkovat." usmála se na ni povzbudivě a odcházela do svého doupěte. MoonLight se dlouho dívala za jejími zády.
Alfa mi rozumí. Je tak bystrá! Jako by přesně věděla, co cítím... No nic. Měla bych si asi odpočinout.
MoonLight se zvedla a ještě než se vydala k doupěti hlídkařů, zarazila se a změnila směr.
Teď už jsem lovec, pomyslela si, ale skoro jí to neudělalo žádnou radost.1111 slov. Hezký číslo lol.
V médiích rozzuřená Baya, fotka MoonLight (odmyslete si ten obojek pls :D)
Vaše milující Shelly
ČTEŠ
Midnight Moon Pack [CZ]
FantasyNa malou smečku vlků zaútočí mnohem početnější skupina zákeřných kojotů a většinu vlků povraždí. Přežijí jen čtyři mladé vlčice, které se rozhodnou špatné vzpomínky opustit a jít hledat nový život. Postupně potkávají více a více vlků, někteří se při...