Pak Vaness zavadila pohledem o něco, co se blížilo k jezeru. Vypadalo to jako...
"Vetřelec!" zavyla, až sebou překvapená Gamma trhla. Vaness vyskočila na nohy a pádila z kopce dolů.
"Musím informovat Alfu!"Lavril se zrovna bavila s BlackHeartem, když do ní málem vrazila rozčilená Vaness. Krémová vlčice se jen tak tak zabrzdila a alespoň dva králičí skoky jela po zadních nohou.
"Alfo!" vyhrkla. Lavril se znepokojeně zvedla a nepřetržitě na vlčici hleděla.
"Uklidni se, Vaness. Co se děje?" zeptala se klidně. Vaness zhluboka dýchala, ovšem co nejdřív začala mluvit.
"Byla jsem na hlavní hlídce a viděla jsem někoho, jak se blíží k jezeru... Někdo cizí!" vyhrkla.
Lavril kývla, olízla Vaness ucho na znamení díků a společně s Betou, Deltou a Goldem, který byl nejblíž, se rozeběhla k jezeru.
Lavril zpomalila do klusu až u jezera. Zastavila se na jeho břehu, když několik vlčích délek od ní se blížili tři vlci. Když zpozorovali Lavril a její druhy, trochu se zarazili, ale došli poměrně pevným krokem až k nim. Zastavili se před Lavril. Byli to dva samci a jedna samice. Samec vlevo byl celý tmavě šedý se světlým krkem a břichem a s vodově modrýma očima. Druhý vlk byl světlejší, ovšem záda měl tmavá a Lavril si všimla, že má levé oko modré a pravé žluté. Poslední samice byla také černá s bílým krkem a břichem a hnědými fleky. Její žluté oči Lavril trochu zvědavě sledovaly.
"Kdo jste?" zeptala se jich Lavril pevným hlasem. Vlci nejdřív mlčeli, až si mladá vlčice povzdechla, olízla pysky a promuvila.
"Já se jmenuju Shadow Clow. Tohle je můj bratr Max," kývla na černého vlka vlevo, "a Nightmare, náš kamarád." ukázala na vlka s jedním modrým a druhým žlutým okem. Lavril kývla na pozdrav. Mohla je vyhnat, ale chtěla se chovat přátelsky.
"Já jsem Lavril a jsem Alfa naší smečky. Tohle je Beta, Delta a jeden z našich hlídkařů, Gold. Proč jste přišli?" představila Lavril svoje společníky a položila otázku. Vlčice, která se představila jako Shadow Clow, které zkráceně budeme říkat Shadow, se nervózně podrbala zadní nohou za uchem a pokračovala.
"No... Vlastně jsme samotáři. Ale říkali jsme si, že by se nám mohla hodit nějaká větší rodina, smečka..." nestihla ani dokončit větu a už jí do řeči skočil Golden Darkness.
"Přidat?! Myslíte si, že do smečky přijímáme všechny, kdo si jen tak přijdou?! Tak to se mýlíte!" rozštěkal se, až se tři noví vlci poplašeně stáhli. Vzápětí se ale Nightmare vztyčil, ochranářsky si stoupl před Shadow a zavrčel na Golda.
"Nechceme žádné problémy! Prostě jen hledáme dobrou smečku!" zavrčel nazpátek. Golden Darkness vycenil zuby a odhodlaně mu civěl do očí, když mezi ně vstoupila Lavril.
"Golde, nech toho!" vyštěkla a Gold se, ač nerad, stáhl. Lavril se otočila na nové vlky.
"Je pravda, že do smečky nebereme kde koho, ale v podstatě ještě naši smečku vytváříme. Tak či tak, pojďte s námi do tábora. Tam nám o sobě něco řeknete a smečka rozhodne."Lavril seděla na Velké skále společně s Takim, BlackHeartem a Natillou. Pod nimi, těsně u velkého balvanu, seděli Shadow, Max a Nightmare. Okolo nich se zvědavě seběhla celá smečka. Golden Darkness sice ještě vypadal nepřístupně, ale aspoň už nevrčel.
"Tito tři vlci," začala hlasitě Lavril, "přišli do našeho území s prosbou o přijetí do smečky. Jelikož naši smečku ještě vytváříme a každý vlk nás posílí, přivedli jsme je do tábora, aby nám o sobě něco pověděli a poté smečka rozhodne, jestli je do smečky přijememe, nebo ne. Můžete začít." kývla na Shadow.
Shadow si nervózně odkašlala a zase vzala všechno mluvení a představování na sebe. Představila sebe, Maxe i Nightmara stejně, jako před chvílí u jezera. Vyprávěla o jejich dlouhé cestě z vnitrozemí, kde ona a její bratr Max ztratili rodiče a narazili na Nightmara. Rozhodli se, že si najdou novou smečku, ale trvalo jim to dlouho. Takhle žili šest úplňků, než konečně přišli sem, kde cítili pachy mnoha vlků. Potom zmlkla a čekala na reakci Lavriliny smečky. Ta už svůj názor měla, ale čekala, až se vyjádří ostatní. Hodnou chvíli bylo ticho.
"To je smutný příběh," promluvila jako první Taylor, "Když si toho tolik protrpěli, já bych je do smečky vzala."
"Já taky!," vyštěkl Rony, "Každá packa se počítá!"
"Smečka se má přece rozrůst, já bych je také přijala." řekla Vaness. Postupně se začali přidávat i ostatní vlci, Crystal horlivě přikyvovala, Omega se nadšením z nových tváří točila dokolečka. Hunter jen kývl, když si všiml, že Lavril čeká na jeho názor. Jen Golden Darkness neudělal nic. Propaloval vlky kritickým okem, ale nakonec se uvolnil a pronikavě se na Lavril podíval. Lavril to vzala jako souhlas. Otočila se k Takimu, BlackHeartovi a Natille.
"Co si myslíte vy? Smečka souhlasí."
"A já souhlasím se smečkou. Jak řekla Vaness, smečka se má rozrůst." usmál se Delta.
"Správně. Navíc ti vlci mi připadají velice milí. Zvlášť ta fenka Shadow - očividně táhne za celou trojici!" řekla vesele Natilla.
"Myslím, že bychom je měli vzít. Nejsou zlí, cítím to." řekl Taki Lavril do očí a ona mu olízla tvář.
"Souhlasím s vámi." řekla a otočila se na smečku a na tři páry zvědavých očí.
"Viděli jste sami naši reakci. Společně s Betou, Gammou a Deltou jsme na základě reakce smečky rozhodli, že Shadow, Max a Nightmare se stanou součástí naší smečky!" Smečka začala bouřlivě a vesele štěkat a výt, zatímco třem novým členům smečky se jen rozzářily oči a šťastně se po sobě navzájem ohlédli. Potom Shadow předstoupila před Lavril a podívala se jí do očí.
"Děkujeme. Děkujeme mnohokrát, Alfo."Nightmare se s vlčicí Vaness protahoval mezi stromy podél hranice území jeho nové smečky. Alfa si vyslechla, v čem si tři noví vlci připadají nejlepší, a podle toho je poslala na zkoušku - jak věrnosti, tak zkušenosti. Nightmare sám sebe nepovažoval za moc zajímavého ani vyjimečného, a tak si řekl o místo hlídkaře. Shadow Clow a její bratr Max se nechali přiřadit k lovcům. Nighmare cítil Shadow, Maxe, vlčici Darow a velkého vlka Huntera, jak opodál loví. Taky jsou na zkoušce, pomyslel si. Shadow se mezi lovce určitě dostane. Je tak rychlá, tak hbitá, tak úžasná...
"Hlavně nezapomínej značkovat stromy, kdykoliv jdeš na hlídku," uslyšel mluvit Vaness. Nightmare si trochu zpytavě uvědomil, že na něj Vaness mluvila celou dobu, zatímco on vypl a přemýšlel o Shadow.
"A- ano, jistě." zakoktal se a na důkaz toho, že doopravdy poslouchal, zvedl nohu a označkoval nejbližší strom. Vaness se usmála.
"Přesně tak. Už jsme obešli celé území. Cítil jsi něco nového?" zeptala se Vaness. Nightmare zavětřil a zároveň zapřemýšlel.
"Prošel tu nejspíš nějaký jelen," poznamenal. "Potom... Někdo z naší smečky... Rony! A Golden Darkness. Ale to už jsou staré pachy."
"Správně. Rony a Gold měli hlídku ráno. Máš dobrý postřeh, Nightmare! Určitě se u Alfy přimluvím, aby ses stal hlídkařem." zazubila se na něj vlčice. Nightmare jí to vesele oplatil. Mám novou smečku. A nejspíš rodinu na celý život.
ČTEŠ
Midnight Moon Pack [CZ]
FantasyNa malou smečku vlků zaútočí mnohem početnější skupina zákeřných kojotů a většinu vlků povraždí. Přežijí jen čtyři mladé vlčice, které se rozhodnou špatné vzpomínky opustit a jít hledat nový život. Postupně potkávají více a více vlků, někteří se při...