Kapitola 23.

264 21 13
                                    

Až uvidíte ▶️, pusťte si hudbu v médiích.

Taylor chvíli musela nabrat dech, a tak ji s mluvením předběhli Nightmare s Ronym, kterým se mohutně nadouvala hruď, jak se snažili popadnout dech.
"Vetřelci!" vyhrkli unisono.

"Jací? Kdo? Kde?" chrlila Lavril otázky a sledovala vyděšenou hlídku. Tentokrát se mluvení ujal pouze Nightmare, kterému se už tělo zřejmě ustálilo alespoň dostatečně na to, aby mohl vůbec dýchat.
"Velká smečka vlků. Divokých tuláků. Přešli východní hranici v horách a míří přímo sem!" vyhrkl poplašeně. Většinu smečky, která byla v táboře, přilákal hluk, a teď se po sobě někteří zmateně otáčeli s hrůzou v očích. Něco takového ještě nikdy nezažili. Lavril vystřelila k Velké skále, vyhoupla se na ni jediným, silným skokem a svolala celou smečku. Když si byla jistá, že se pod skálou nacházejí všichni vlci, začala rychle, ale odhodlaně mluvit.
"Smečko, hlídka mi oznámila, že se k nám blíží nějaká smečka vlků. Nevíme ovšem, jestli jsou nepřátelé, nebo jestli jen neprocházejí dál naším územím. Připravíme se na boj, ale nejdříve zkusíme vyjednávat. Nevíme, jaké mají úmysly..."

Lavril pokládala jednu zrzavou tlapu za druhou. Hlavu měla hrdě a odhodlaně vztyčenou, ocas visel vysoko ve vzduchu. Po jejím pravém boku šel Taki, její Beta, s majestátně vypnutou hrudí a výazem v obličeji, ze kterého nešlo vyčíst vůbec nic. Lavril pohlédla doleva na Deltu BlackHearta. S tímhle velkým černobílým vlkem se musela utkat v souboji, protože bažil po místě vůdce smečky. Lavril ale věděla, že to nedělal pro své potěšení, nýbrž chtěl jen chránit svou smečku a najít pro ni dobré místo na život, a proto ho i jeho vlky ve své smečce přijala, ačkoliv sama vyhrála souboj.
Teď byl ale BlackHeart plně oddán její smečce, leckdy si Lavril sama chodila k němu pro radu a uznávala ho jako velice moudrého vlka. A teď bude nejspíš bojovat po jejím boku. To Lavril povzbudilo.
Vpravo vedle Takiho kráčel vlk s třetím nejvyšším postavením smečky. Bílá, docela malá, ale hbitá a silná vlčice Natilla, která se stala Gammou Midnight moon smečky. Lavril se s ní znala nejdéle z celé své smečky. Natilla jí zachránila život, když její starou smečku napadli kojoti a povraždili skoro celou bývalou smečku. Starala se o ni jako o vlastní a i když byla Natilla jen o něco málo starší než Lavril, Alfa ji brala jako svou druhou matku po tom, co její vlastní zemřela. Natille neskonale věřila. A byla ochotná ji v tomhle boji chránit, i kdyby měla zemřít sama. Chtěla se odvděčit.

Tito čtyři vlci šli o několik kroků před zbytkem celé smečky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tito čtyři vlci šli o několik kroků před zbytkem celé smečky. Lavril z nich všech cítila jak odhodlání, tak i trochu strach. Nedivila se jim. Ona sama si nebyla jistá, co si má myslet. Doufala, že ať už bude smečka jakákoliv, bude možné s ní zkusit vyjednávat bez boje. Ale podle popisu, které přinesla hlídka, která smečku zahlédla, Lavril tušila, že to možná tak jednoduché nebude, a tak čekala nejhorší.
Hned za hlavní čtyřkou se nesli lovci, odhodlaní a silní. Vedla je Darow, hned vedle ní kráčel mohutný Hunter. Za lovci šli hlídkaři, kteří třeba neměli tolik síly, ovšem byli hbití, rychlí a mrštní. Vedla je Vaness, hubená krémová vlčice. A úplně vzadu kráčela se staženým ocasem malá Omega. Lavril přemýšlela, jestli ji neměla nechat spíše v táboře, ale nakonec ji vzala s sebou. Nechtěla žádného člena smečky vynechat z něčeho tak důležitého a navíc chtěla, aby každý vlk z její smečky ukázal, kdo doopravdy je.
Lavril pozvedla hlavu ještě výš. Mám úžasnou smečku, pomyslela si a v mysli si představovala každičkého člena její velké rodiny. Ani za jedoho z nich se nestydím, ať už je jakýkoliv. My tohle území ubráníme.

▶️

Ještě než je uviděli, cítili je. Lavril cítila z několika vlků ještě větší strach, který ale vzápětí vystřídalo další odhodlání. Otočila se od svých druhů a pohlédla vpřed. Zastavila se, čímž dala povel celé smečce.
Lavril profukoval hustou srstí jemný teplý letní vánek. Byl silnější než dole v táboře, protože teď smečka vystoupala z lesa až na rozsáhlou louku těsně pod vysokými horami. Krátká tráva vlky lechtala do tlapek a čekali na druhou smečku, která se blížila od hor směrem k nim.

 Krátká tráva vlky lechtala do tlapek a čekali na druhou smečku, která se blížila od hor směrem k nim

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na druhém vzdálenějším konci louky se začala objevovat mohutná vlčí těla. Bylo jich stále více a více, až jich Lavril konečně napočítala něco málo pod dvacet, takže početně méně, než měla Midnight moon, ovšem druhá smečka vypadala mnohem hrozivěji. Lavril si měřila pohledem každého z nich. Zastavila se pohledem na obrovském, hnědém vlku s černými zády a zlýma, hnědýma očima, které propalovaly Lavrilinu smečku. Pár vlků za Lavril zděšeně zakňučelo.
Lavril hned poznala, že je to nikdo jiný než Alfa té smečky. Kráčel znatelně několik velkých kroků před svou smečkou a odhodlaně se blížil k Midnight moon.
Smečka Půlnočního měsíce bez hnutí čekala a sledovala nepřátelskou smečku, která se k ní blížila jako zkáza. Už v tuhle chvíli si nejen Lavril byla jistá, že s těmihle vlky rozumné vyjednávání nebude.
Hnědý Alfa se zastavil několik vlčích délek od Lavril, která také stála několik kroků před zbytkem smečky. Hnědý Alfa počkal, až se zastaví poslední vlk z jeho smečky, potom hrozivě zavrčel a konečně promluvil.
"Vypadněte. Tohle území bude moje." a zmlkl. Nikdo se ani nehl, jen Alfové se navzájem propalovali pohledy.
V Lavril vřela krev. Co si to vůbec dovoluje! Tak arogantní blbec! I tak si ale musela přiznat, že jí z jeho hlasu přejel mráz po zádech. I přes to udělala jeden rozhodný krok vpřed, nebezpečně sklopila uši k hlavě a vycenila zuby, jak jen mohla.
"Tohle území patří mojí smečce. Odejděte, nebo vás budeme muset vyhnat násilím." řekla, ale zachovala si klidný hlas. Nechtěla zbytečně vyvolat zbytečný boj. Hnědý Alfa si ale nedal říct.
"Já neustupuju nikdy. Buďto utečete co nejdál, nebo vás povraždíme. Do jednoho." vyprskl rozzuřeně, až mu od tlamy odlétly sliny. Několik členů Lavriliny smečky sebou trhlo nebo zděšeně zakňučelo.
"Běžte hledat jinam. Jak jsem řekla, tohle území už je zabrané. Nechci bojovat. Můžeme to vyřešit rozumně." nabídla ještě s poslední špetkou naděje, i když i tak viděla, že tohle nedopadne dobře.
Druhý Alfa si pohrdavě odfrkl.
"Moje smečka je mnohem silnější než tvý posraný králíci, vlčice. My si tohle území vybojujeme." vyštěkl. Midnight moon se začala uraženě ozývat. Začínali znova nacházet kuráž.
"Jak chceš, tedy. Budeme o tohle území bojovat," zamručela Lavril temně, "Nejdřív mi ale prozraď své jméno. Ať víme, s kým máme tu čest."
Hnědý Alfa se napřímil s pohrdavým a chladným pohledem v očích.
"Jmenuju se Swaro, a jsem Alfa smečky Krvavých drápů, vlčice. A teď všichni zemřete našema drápama!" zavyl namyšleně. Než stihla Lavril něco namítnout, Swaro ji předběhl.
"Do boje! Vyprašte těm připosránkům kožichy!! ZABTE JE VŠECHNY!!!"

1125 slov příběhu.
V médiích gif Lavril a dramatická hudba :D. Obrázek Alfy, Bety, Gammy a Delty + fotka louky, na které se střetly obě smečky.
Omlouvám se, že jsem zase dlouho nevydávala, ale nějak jsem neměla chuť ani čas.
- Vaše Shellynečka

Midnight Moon Pack [CZ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat