Five

336 36 6
                                    

               ☀️TAEHYUNG☀️

"ღმერთო... მომშორდით."

ვცდილობდი, რომ ჯინ ჰიონ და ჯუნქუკი მოვიშორო, მაგრამ ვერ შევძელი.

ჯინ ჰიონი ჩვენი მეზობელია, ის ერთად-ერთი ადამიანია, რომელიც გვაფასებს.როცა გაიგო, რომ მოწყენილი ვიყავი, საქმეს თავი დაანება და ჩემთან მოვიდა. მე კი ვეუხეშებოდი და თავიდან ვიცილებდი.

მაგრამ ეს ჩემ ხელში არ იყო. უხასიათოდ ვიყავი.

ორ ადგილას ვიყავი წასული, რომ
სამსახური მეპოვა, მაგრამ არცერთმა არ მიმიღო. ეს მაწუხებდა ძალიან...

ჯინ ჰიონს ექიმობა უნდოდა, იგი მესამე კურსში იყო. მას ნამჯუნი მოსწონს, ის ჩვენ კორპუსის წინ ცხოვრობს და ბოლო კურსზეა.
როგორც ყოველთვის, გვიყვებოდა თუ როგორ ეხმარებოდა ნამჯუნი პროექტის გაკეთებაში და ეგონა რომ ვუსმენდით.

სხვა დროს მართლა ვუსმენდით, მაგრამ ბოლო დღეებია მე მოწყენილი ვარ ჯუნქუკი კი ჩაფიქრებული.

სულ მავიწყდებოდა კითხვა თუ რა სჭირდა მას. ან უბრალოდ შეყვარებულია...

JONGKOOK

გაბრაზებული საწოლზე დავწექი და ნოუთბუქი ავიღე. თეჰიონი არ მიიღეს სამსახურში მაგის გამო უფრო და უფრო ცუდად ხდებოდა, ეს მეც მაწუხებდა.

ამის გამო მაგ კაცთან სექსი უკვე არ იყო შეუძლებელი.

მაგრამ მეშინოდა ძალიან.

სკოლაში შეყვარებულები მყოლია მაგრამ სექსუალური ურთიერთობა არცერთთან არ მქონია. იქნებ ის ვიღაც მანიაკია და ჩემ მოკვლას აპირებს.

თან პირველად საყვარელ ადამიანთან მინდოდა სექსი და არა ვიღაც მანიაკთან.

ღრმად ამოვისუნთქე და ავკრიფე ის სახელი, რომელიც მთელი ეს დღეებია ტვინში მიტრიალებს.

მინ იონგი

ფოტოების და ინფორმაციების ნახვისას პირი და თვალები დიდად გავახილე. ეს ვიღაც ცნობილია?

ცოტახნის შემდეგ მივხვდი,რომ ის ცნობილი ბიზნესმენის ფლეიბოი ვაჟია.თითქმის ყველა მოდელთან ერთად იყო. ამისგამო საკმაოდ ცნობილი იყო.

სიბრაზით ნოუთბუქი დავხურე და იქით გადავდე.

არა,არა! რაცარუნდა მოხდეს ეგეთ ადამიანებთან ურთიერთობა არ უნდა დამეჭირა...

V/ცოტახანში VMin იქნება. Wait❤️

Boss as bitchWhere stories live. Discover now