🍭TAEHYUNG🍭"ქიმ თეიონგ!!!"
"დ-დიახ"
"ეს ფაილები ორი საათის წინ უნდა გაგეკეთებინა"
"მაგრამ თქვენ ხომ მითხ-"
"მოკეტე! ახლა მთელი ღამე აქ დარჩები და მუშაობა მოგიწევს"
"მაგრამ ბატ-"
"ხმა არ ამოიღო"
ტელეფონი გავთიშე და შევეცადე, რომ ნერვები დავიწყნარო.
ჩემს პატარა მერხიდან ავდექი და საყვარელი (!) დირექტორის ოთახისკენ მივემართეეს კაცი მაგიჟებდა.
სამსახურში ჩემს გარდა ყველასთან კარგად იყო.კარზე მივაკაკუნე და შევედი.
როგორც ყოველთვის, ხელში ფურცლები ეჭირა და მე ვერ შემამჩნია.
არეული თმებით და გახსნილი ერთი ორი ღილით საკმაოდ გამომწვევი ჩანდა. მაგრამ ის მაინც დეგენერატია."მოვედი ბატონო"
"დაეგდე აქ და ეს ფაილები ანბანკს მიხედვით დაალაგე"
'ანბანის მიხედვით?! რაში გჭირდება ნეტა, შიგ ხო არ გაქ შენ' უნდა მეთქვა მაგრამ ვერ გავბედე.
"კარგით"
ყავისფერი ტყავის სავარძელზე დავჯექი და გადაუდებელი(!) საქმის კეთება დავიწყე.
ვატყობდი, რომ მე მიყურებდა და ეს მაწუხებდა.
ვერ ხედავს ვითომ? ვმუშაობ ხო!რომ არ მცოდნოდა ვინ არის, ვიფიქრებდი, რომ ჩემზეა შეყვარებული. იმიტომ,რომ მისი პატარა თვალები სულ ჩემზედ იყო.
Few hours later
"ბატონო, მე დავამთავრე, შეიძლება, რო წავიდე?"
თავის სკამიდან ადგა და ჩემსკენ მოვიდა.
უხარვეზოდ გასწორებული ფაილები, დარწმუნებულად მივაწოდე.
"კარგი.შეგიძლია წახვიდე."
ბატონი პაკისგან ამ სიტყვებს არ მოველოდი და გაგების მერე , შიგადაშიგ ვცეკვავდი.
ტყავის სავარძელზე დატოვილ ჩანთას და ქურთუკს ვკარი ხელი როდესაც გავიგე ფაილების ძირს დაცემის ხმა.
რას ეკეთებს ეს კაცი?
"აჰჰ, ვწუხვარ თეიონგ. ხელიდან გამიცურდა. ახლიდან ხო გააკეთებ?"
ფეიკი წუხილით, რომ ილაპარაკა ხმამაღლა შევისუნთქე. ღმერთს მოთმინება ვსთხოვე.
დავიჩოქე და ფაილების აღება დავიწყე.
ძალიან გაბრაზებული ვიყავი, რამაც ჩემი ტირილი მოიწვია. დიახ მე იმ ადამიანების კატეგორიას მივეკუთნები, რომლებიც გაბრაზებისას ტირიან.
ის ვერ მხედავდა რაგდან უკვე იჯდა და ტელეფონში იქექებოდა.
ფაილები ავიღე და და ახლიდან დავიწყე მუშაობა. საკმაოდ დაღლილი ვიყავი და უკვე თვალები მეხუჭებოდა."მე მივდივარ, შენც რო დაამთავრებ შეგიძლია წახვიდე"
თავი არ ამიწევია, სუსტი ხმით ვუპასუხე.
"კარგით"
გავაგრძელე ფაილების აწყობა. შეიძლება დებილად მთვლით , მაგრამ დამიჯერეთ ეს საქმე, რომ არ მჭირდებოდეს 2 წუთიც არ გავჩერდებოდი.
W/პირველი ფიკია, იმედია მოგეწონებათ. თუ რამე არასწორია გთხოვთ რომ მითხართ. ყველაფერს გავითვალისწინებ 😘
YOU ARE READING
Boss as bitch
Hayran Kurguუცნაური ისტორია,უცნაური ადამიანები და უცნაური სიყვარული...