1.Bölüm

3.3K 99 47
                                    

Nazlıdan

Sabah eylemin üzerime atlamasıyla uyandım. Hem zıplıyo hem de bağırıyordu.

"Kızım hadi kalksana bugün şirketin 10. Yıl kutlaması var daha kuaföre gidicez saç makyaj Allahım çok işimiz var ve sen hala şu yataktan çıkamadın."

"Tamam eylem bağırma ya bir insan evladı bu şekilde uyandırılırmı?" diyerek eylemi üstümden ittim ve yataktan çıktım.

Fazla şiddetli itmiş olmalıyım ki yere yapıştı. "Ah! Ya napıyosun hadi çabuk hazırlan 10 dakikaya aşşağıda olmazsan seni bırakır giderim" ve kapıyı çarpıp çıktı.
Ay çok korktum.

30 dakika sonra...
Hazırlanmıstım ve aşşağıya iniyordum ama eylem yaklaşık 15 dakikadır bağırıyordu.
O sırada feyzullah geldi." Kızlar sabah sabah ne bağırıyosunuz"

Heh evimizin yakışıklısıda geldi. Gidip feyzullaha sarıldım ve "Günaydın feyzo" "Günaydın nazlı" Eylem iyice sinirlenmeye başlıyodu kolumdan çektiği gibi beni dışarıya çıkardı ve arabasına yürümeye başladı bende onun arkasından yürüdüm.

Arabaya bindik yaklaşık 45 dakika sonra kuaföre gelmiştik eylem saçına güzel bir at kuyruğu yaptırdı ben ise örgüyü tercih ettim. Saçlarımız yapıldıktan sonra eve geri döndük zaten kutlamaya az bir zaman kalmıştı elbisemi giyinip aşağıya indim.

Nazli'nın elbisesi

Nazli'nın elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylem'in elbisesi

Eylem harika görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylem harika görünüyordu. Feyzullahta çok yakışıklı olmuştu. Davetlilerde yavaş yavaş gelmeye başlamıştı. Eyleme bakıp "çok çirkin olmuşsun" diyip sırıttım. Eylemde "hadi ordan sen bana kurban ol be!" Dedi o sırada feyzullah geldi ve "Tamam kızlar benim için kavga etmeyin ben ikinizede yeterim." diye olaya girdi. O an kardeşlerimin egosunu hayran kaldım.

Davetlilerin hepsi geldiğinde babam konuşma yapmaya başlamıştı bu konuşmalar beni her zaman çok sıkardı. Bende hava almak için dışarı çıktım.

Güzel bir yaz günüydü ve hava aşırı sıcaktı. Yıldızlara baktım her zamanki gibi çok parlaktı ve büyüleyiciydi. Sevdiğim adamla uzanıp yıldızları seyretmek isterdim. Tahmin edin ne eksik?

Ben hayallerime dalmışken içeriden bir el ateş sesi geldi korku ile arkamı döndüm. Ses üst kattan gelmişti. Herkes korkuyla evi terk ediyordu.

Şoka girmiştim. Sanki olduğum yere çivilenmiştim hareket edemiyordum. Biraz olsun kendime geldiğimde içeri girmiştim davetliler çoktan gitmiş onların yerini polisler ve sağlık görevlileri almıştı.

Eylem köşede kendini kaybetmiş bir şekilde ağlıyor. Annem de daha fazla dayanamayıp yere çöktü ve o da hüngür hüngür ağlamaya başladı. Feyzullah da koltuğa oturmuş kafasını iki elinin arasına almıştı.

Ve koşarak üst kata çıktım gözlerim yerde kanlar içinde yatan kişiyi gördü. Babam. Koşarak gittim babamın yanına sarıldım ona. Deli gibi ağlıyorum. Ve daha sonra beni babamdan ayırdılar. Onun için yapılacak bir şey olmadığını söylediler.

5 gün sonra

Feyzullahtan

O günden sonra kimse eskisi gibi degildi. Neden böyle bir şey yapmıştı? Aklım almıyor. Babamın telefonunu elime aldım bir nedeni olmalıydı. Mesajlarına girdim ve babamın sağ kolu olan mustafa abiyle olan konuşmalarına girdim. O an anladım neler olduğunu babam her şeyini kaybetmiş. Neyi varsa. İflas etmiştik.

Babam olanları bize çaktirmamaya çalışmıştı hatta sırf anlamayalim diye 10. Yıl kutlaması bile yapmıştı. Ama sanırım daha fazla dayanamadı. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum. Hayatimda hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.

Eylemden

Oturma odasında oturmuş bundan sonra ne yapacagimizi düşünüyorduk ki tam o sirada kapi çaldı. Kalkıp actim. Karşımda ki kadın "Merhaba. Hakkınızda haciz işlemi var kussura bakmayın evi boşaltmak zorundasiniz" dedi.

Elimizde valizlerimizle nereye gideceğimizi bilmeden etrafa bakiniyorduk. Artık hiçbir şey eskisi kadar kolay olmayacaktı.

Merhaba. NASILSINIZ?
İLK BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ
UMARIM BEĞENMİŞSİZDİR...💕💕

AY IŞIĞIM (Nazat-Eyfet-Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin