17.Bölüm

714 74 14
                                    

Eylemden

Kafede pek oturamamistik. Hepimizin canı sıkılmıştı. Biz de otelin gece klübüne gitmeye karar verdik. Fethi feyzullaha sevgili olduğumuzu açıklamak istiyordu.

Ben ise biraz daha beklememiz konusunda diretiyordum. Fethi en son yarına kadar bekleyebilecegini söylemişti.

Gece klübüne geldiğımızde hiç ummadığımız bir görüntüyle karşılaşmızdık. Herkes donup kalmıştı. En son feyzullah konuşabilmişti.

"Nazlı!" "Ne oluyo burda?" Feyzullah gidip Ateşin yakasından tuttu. "Ne oluyo burda dedim!" Dedi daha sert bir şekilde. "Her şey gayet açık değil mi? Seviyorum ben senin kardeşini!"

Feyzullah ateşe bir iki kere vurmuştu ki nazlı gidip feyzullahın kolunu tuttu. "Ben de seviyorum ateşi." Dedi ağlayarak. Fethi feyzullahı tutmaya çalışıyordu. Ateş hiç bir şekilde karşılık vermemiştı.

O da bi abiydi feyzullahın ne hissettiğini biliyor olmalıydı. Feyzullah fethiden kurtuldu ve hiçbir şey demeden çıkıp gitti. Nazlı da arkasından.

Su hemen abisinin yanına koştu ve sarıldı. "İyimisin?" Dedi endişeli gözlerle. "İyiyim merak etme." Dedi ateş suya daha sıkı sarılarak.

Nazlıdan

Koşarak feyzullahın arkasından gidiyordum. Ama yetisemiyordum. "Beklesene! " diye bagirdim arkasından. Duymuyordu ya da duymamazlıktan geliyordu.

Daha hızlandım ve gidip kolundan tuttum. "Ya bi dinle." Dedim bağırarak. "Nazlı su an değil bak kalbini kırarım sinirliyim." Dedi

"Kır! Kötü bisey yapmadım ben. Sevmek suçmu?" Diye bağırınca o da bağırdı. "Kötü bir şey yapmadin evet bir gün bunun olacağını biliyordum ama Ateş sana göre biri değil çapkın herifin teki! Ya seni üzerse ya seni kırarsa. " dedi.

"Ya insanlar değişir." Dedim bir kaç saat önceki olay aklıma gelince gözlerimi kaçırdım. "Umarım değişir." Dedi. Güldüm "benim minnoşum beni de mi düşünürmüş."Dedim feyzullahın yanaklarını sıkarak.

"Minnoş ne nazlı ya!' Dedi yüzünü buruşturarak ve elimi tutup indirdi. "Gel buraya!" Dedi ve kollarinı iki yana açtı. Gidip sarıldım. "Seni çok seviyorum feyzo" dedim. "Bende seni seviyorum "dedi.

Sudan

Hep beraber bizim odaya çıktık. Ateşe pansuman yaptım. Feyzullah ve nazlı hariç herkes burdaydı. Ortam çok gergin ve sessizdi. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı.

Kalkıp actim. Nazlı gelmişti ama feyzullah yoktu. "Noldu ?" Dedi eylem şaşkın gözlerle. "Sorun yok. Bu gece kalalım yarın sabah yola çıkarız." Dedim. "Feyzullah nerde?" Dedim.

"Odada eylem biz gidelim yanina. Siz de bu odada kalin." Dedi nazlı herkes onaylayınca nazlı ve eylem odadan çıktılar.

Eylemden

Nazlıyla beraber odaya geldik. Feyzullah kapıyı açtı ve içeriye geçti. Yatağın üstüne oturmuştu. Koşarak gittim ve yatağa atladım.

"Şşş noluyo oglum sana atarlımısin sen?" Dedim alayla. Bana malmisim der gibi baktı. "Malmisin eylem?" Nazlı da gülerek yanımıza geldi ve oturdu. "Senin kadar olamasak da" dedim.

"Ya birbirinize laf sokmayı kesin." Dedi nazlı. "Kıskandı"dedim bu sefer nazliya takiliyordum. "Hahaha ne kiskanicam be! " dedi göz devirerek.

"Gelin buraya!" Dedi feyzullah ikimizde sarıldık.

Fethiden

Kimseden ses çıkmıyordu. Sessizliği bozan su oldu. "Aşık mı oldun lan sen?" Dedi gülerek. "Abiye lan denmez!" Dedi ateş.

"Öyle mi? Denmez mi?" Dedi ve birden ateşin üstüne atladı ve atesin saçını dağıttı. "Sacimi bozuyosun !" Diye adeta haykırdı ateş.

"Sen hiç aynaya baktınmı yüzun dagildi sen daha sacim diyosun" dedi alayla. "Ben her halimle yakisikliyim." Dedi ateş. "Egoist." Dedi su sinirle.

Ateş suyu çekip sarıldı. "Gel!" Dedi su bana bakarak. Bende yanlarına gittim ve ikisine birden sarıldım.

Selam!
Bölümü nasıl buldunuz?

AY IŞIĞIM (Nazat-Eyfet-Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin