9.Bölüm

908 80 14
                                    

Fethiden

1 hafta sonra

Eylem herzamanki gibi içeride bunalmış ve beni dışarıya çıkarmıştı bir bankta oturduk ve biraz sohbet ettikten sonra zorla eylemi içeriye soktum. "Ya of ne güzel sohbet ediyoduk. " dedi mızmızlanarak. "Tamam, sözüm olsun bir akşam yemeğine çıkarız seninle orada bol bol sohbet ederiz olurmu?" Diye bir teklifte bulundum eylem biraz düşündü sonra kabul etti.

Ateşin kaldığı odaya doğru yaklaştık. Hey bir dakika herkes nerede? Odanın önüne geldiğimizde herkesin içeride olduğunu ve ateşin uyandığını gördüm. Hemen içeri girdik.

"Lan! Kimse niye bize haber vermiyo" diye kızdım bizimkilere. "Daha yeni uyandı arıyacaktım şimdi" dedi.

Ateşe döndüm "korkuttun lan bizi." Dedim. Ateş gülümsedi ve etrafına baktı. "Varmı lan benden öyle kolay kurtulmak?" Dedi. "Tabii sen vur dalgaya biz burda öldük öldük dirildik." dedi nazlı. Nazlı mı? Ne alaka bu işin altında bi iş varda neyse.

"Ee ne zaman taburcu olacak?" Dedim. "Yarın." Dedi su "Tamam hadi bosaltalim biraz dinlensin ateş" dedim. "Kafeye inelim" diye bir teklifte bulundu su. Nazlı hariç hepimiz onayladık.

O burada kalıcakmış feyzullah önce yok mok dedi ama sonra hastanede olduğumuzu ve ateşin desteğe ihtiyacı olduğunu  fark edip sesini çıkarmadı.

Sudan

Nazlı hariç hepimiz kafeye indik ve bir masaya oturduk. "Eee feyzullah sen nerde çalısiyodun" dedi fethi. "Bir kafe. " dedi feyzo. Fethi gülümsedi. "O zaman bundan sonra senin kafedeyiz" dedi fethi. Feyzullahda ona bakıp gülümsedi "Herzaman beklerim" o sırada telefonumu odada unuttuğumu fark ettim. "Ya telefonumu odada unutmuşum ben onu alıp geliyim."

Nazlıdan

Ateşin yatağının kenarına oturdum ve ona kızarcasına "Ya senin bize bu gerilimi yaşatmaya ne hakkın var! Ne kadar korktum biliyomusun?" Dedim. Ateş gülümsedi. "Senin için o kadar önemli miyim kelebek?" Diye bir soru yöneltti.

Gözlerimi devirdim. "Tabiki önemlisin." Dedim. Daha sonra her şey bir anda oldu yakınlaşmaya başladık. Dudaklarımızın arasında ufacık bir mesafe vardı. O harika anı bozan birinin içeriye hayvan gibi dalması oldu.

İçeriye giren kişiye lanetlerimi yağdırırken gelen kişiye baktım ve aynı zamanda yataktan kalktım ve toparlanmaya çalıştım. Su güya eliyle gözünü kapatıyordu. "Ay pardon! Ben yanlış bi zamanda geldim galiba." Dedi sırıtarak. "Su saçma sapan hareketler yapma aç şu gözünü" dedim suya kızarak.

"Iyi be iyi ben telefonumu almaya gelmiştim ne haliniz varsa görün. Ama siz ikiniz bana sonra her şeyi anlayacaksınız." Dedi ve gitti.

Ateşe baktım sırıtıyordu. "Nerede kalmıştık?" Dedi. "Ateş!" "Tamam ya sustum." Dedi ellerini teslim olur gibi kaldırarak. "Doğru karar." Dedim.

Ve yataktan kalkıp kanepeye oturdum.

Eylemden

Feyzullah lavaboya gitmişti o sırada fethi "Eee seni ne zaman alıyorum?" Dedi. "Yemek için mi?" Dedim. Kafasını salladı. "Ne zaman istersen" "o zaman yarın." Dedi bende "olur" dedim.

Selam!
Dünkü bölüm çoook güzeldi. Ama acayip heyecanlı bitti 1 hafta geçmez şimdi.
Neyse son olarak bir nazat kitabı yayınladım bir göz gezdirirseniz çok mutlu olurum

İyi okumalar!💕💕

AY IŞIĞIM (Nazat-Eyfet-Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin