32.Bölüm

703 46 14
                                    

Nazlıdan

Ateşin odasına girdiğimizde kapı kilitliydi. "Ateş acsana kapiyi!"Diye bağırdım.

"Ateş!"fethi bir yandan kapıya vuruyordu bir yandan bağırıyordu.

"Abi."diyebildi su kendini bırakıp ağlayınca eylem onu uzaklştırdı.

"Ateş!"Diye bağırdı fethi yeniden. "Yedek anahtar felan yok mu?"Dedi feyzullah.

"Geri çekilin."dedi fethi ve tüm gücünü kullanarak kapıyı kırdı.

Gördüğümüz manzarayla hepimiz kala kalmıştık.

Ateşin her zaman saçlarını yapmak için kullandığı ayna kırılmıştı. Ateşin ellerinden kanlar damlıyordu.

Ateş ise odanın ortasına oturmuştu kafasını elleri arasına almıştı. Hıçkırıklarını duyabiliyordum.

"Ateş."diyebildim sadece.yanına gittim ve ellerini tuttum. Kan içinde kalmıştı.

"Ateş ne yaptin sen kendine."dedim ağlamamaya çalışıyordum. Ama gözümden bir damlanin düşmesine engel olamadım.

"Bana bak!"Dedi fethi gelip atesin yanına çokerek.

Ateş kafasını hâlâ kaldirmamisti."Ateş bana bak dedim!"Dedi sesini daha da yükselterek.

Ateş zorla kafasını kaldırdı. Onu ilk defa ağlarken görüyordum ve buna hiç alışık değildim.

Ben onun neşeli hallerine alışıktım. "Ne yapıyosun oğlum sen! Kendine gel!"Dedi fethi.

Ateş kendinde değil gibiydi. Gözleri kıpkırmızıydı.

Eylem koşarak aşağıya gitti ve sargı bezi ve elini temizlememiz için bir kaç parça şey getirdi.

Bana verdi. Elinin kanını temizledikten sonra sargı bezini ellerine sardım.

Yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. "Iyimisin?"Diye sordu feyzullah.

Kalktı ve yatağına oturdu. Su yanına gelip sarıldı. Hâlâ hiçbir şey soylememisti.

"Tamam iyiyim. Biraz uyumak istiyorum."dedi ateş.

Fethi eylem ve Feyzullah dışarı çıkmıştı bile. Su da zor da olsa ateşden ayrılıp dışarıya çıktı.

Bende yanağına bir öpücük kondurup dışarıya çıktım.

Feyzullahtan

Ateşin odasından çıktıktan sonra nazlı ve suyun keyfi kaçmıştı ve odalarına gittiler.

Eylemle Fethi de yemek hazırlamak için mutfağa girdiler.

Bende oturma odasına geçtim ve kendimi koltuğa bıraktım.

Merdivenlerde ateşi görünce ona baktım geldi ve yanima oturdu.

"Iyimisin?"Diye sordum. Kafasını salladı. "İyiyim."dedi.

"Herkes nerde?"Diye sordu. "Nazlı ve su odalarında eylemle Fethi de yiyecek bir seyler hazirliyolar."dedim.

Kafasını salladı ve arkasına yaslanıp tavana bakmaya başladı.

"Iyi olacaksın merak etme."dedim. Güldü. "Buna kendin inaniyomusun."dedi.

"Neden inanmayayım. Ateş kendine gel her şey bitmiş gibi davranıyosun ve herkesi uzuyosun."dedim.

"Çünkü her şey bitti."dedi. "Ne desem yine bildiğini okuyacaksin. O yüzden bir şey demiyorum ama unutma biz her zaman burdayız."dedim.

Güldü. "Senden bu lafları duymakta varmış."dedi.

Bende güldüm. Merdivenlerden bize doğru bakan nazliyi görünce ikimizde ona baktik.

"Napıyosunuz?"Dedi ziplaya ziplaya gelip aramıza oturarak.

"Sence ne yapıyoruz nazlı?"Diye dalga geçtim. "Işin gücün dalga be feyzo."dedi.

Sonra ateşe döndü. "Sen iyimisin?"Diye sordu elini yanağına koyarak. "Iyiyim."dedi ateş.

"Bizi çok korkuttun."dedi nazlı saçlarına elini koyarak.

Koltuktan kalktım ve yukarıya suyun odasına çıkmaya karar verdim.

Suyun odasına geldigimde kapıyı çaldım. Içeriden suyun sesini duyunca içeriye girdim.

Yatağının üstünde oturmuş boş boş etrafına bakıyordu. "Ne yapıyosun sen burda?"Dedim gülerek.

"Uff feyzo ya kendimi çok kötü hissediyorum."dedi gittim ve yanına oturdum.

Bana sarılinca gülümsedim. "Ne olucak böyle?"Dedi.

"Bi sey olacağı yok. Ya siz ailece ne kadar karamsarsiniz ya."dedim. "Üzülme artık hadi. "Dedim saçını okşayarak.

"Öyle demesi kolay tabii."dedi. "Ayrıca çok inatcisiniz."diye ekledim gülerek. "Ya dalga geçme."diye vurdu bir tane karnima.

"Ahh! Çok acıdı."diye dalga geçtim. "Feyzooo" "Tamam tamam sustum."dedim gülerek.

Eylemden

Fethiyle bir şeyler hazırlamaya çalışıyorduk. Evet sadece çalışıyorduk. Herkes mi beceriksiz olur ya dedim kendi kendime.

Elime unu aldığım gibi fethinin suratına attım. Yemek yapamiyorsak biraz eglenelim değil mi?

"Napiyosun kizim sen?"Dedi fethi. Un paketinin yarısını kafamdan aşağıya boşaltarak.

"Oha! Ben o kadar acımasız davranmamistim."dedim diğer yarisinida ben fethinin üstüne boşalttım.

"Eylem..."dedi Beni tezgahla kendi arasina almıştı. "Hıı."dedim.

Dudaklarını dudaklarimla bulusturmustu ki nazlının sesiyle kendimize geldik.

Ateş ve Nazlı el ele kapının önünde duruyolardı. "Biz yemek yapıyorlar sanalim bunlar."dedi gülerek.

"Anlaşılan bugün yemekler dışarıdan."diye elindeki telefonu salladı ateşte.

Selam gençler!

Bugün atmayacaktim ama sizi kiramadim

Nasıl buldunuz bölümü?

AY IŞIĞIM (Nazat-Eyfet-Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin