Nazlıdan
Ateşin sesine dalmıştim. Cidden sesi çok güzeldi. Biraz bile olsa bu gergin ortamı dagitabilmisti.
Benim birtanecik sevgilim. "Eee biz ne guzel olduk boyle ya."dedim. Kimseden ses çıkmamıştı.
"Hey! Noluyo size ya."dedim. "Nazlı biz bu lavaboya gidelim mi?" dedi eylem. Onu onayladim. Suda geleceğini söylemişti.
Bu üç ökuzu baş başa bırakmak istemezdim ama yapacak bir şey yok.
Lavaboya girdiğimizde ücümuzde nefesimizi dışarıya bıraktık. "Ben çok gerildim ya."dedi eylem.
"Al bendende o kadar"dedi su. "Ya siz bir sakin olsanıza."dedim.
Feyzullahtan
Kızlar gittikten sonra sessiz bir ortam oluşmuştu. Sessizliği bozan Ateş oldu. "Bana soylediklerin senin içinde aynen geçerli biliyorsun demi?"Dedi birden.
Kafamı kaldırdım ve anlamadığimi belli edercesine baktım. "Suyu diyo."diye lafa girdi Fethi.
Kafamı salladım. "Anladım."dedim karşımda bana kötü kötü bakan fethiye karşılık. Ateş yere bakıyordu.
Aklıma eylem ve fethi gelince kafamı kaldırdım. "Suyu üzmem en azından çalışırım yani. Sende eyleme dikkat et."dedim.
Kafasını salladı. Ateşe baktım hâlâ yere bakıyordu. Nazlı gerçekten haklıydı çocuğu dövmüstüm bir de üstüne kardeşine aşık olmuştum.
"Sen bir şey demiyicekmisin?"Dedim ateşi kastederek. Kafasını kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. "Gerek var mı?"Dedi sorar gibi.
"Yani..."bir şey soyliyicektim ki Fethi araya girdi. "Tamam kapatın konuyu."dedi.
Karşı masada ki kızlar bizim kızlar gittiğinden beri bu tarafa doğru bakıyorlardı.
Kızlar tuvaletten dönünce nazlı "ben size demiştim üç yakısikıliyi tek başlarına bırakmayalım diye"dedi karşı masaya bakarak.
Eylem ve suda kafasını çevirip o tarafa bakınca ateş durumu toparlamak için "Hadi kalkalim."dedi ayaklanarak.
"Nereye gidiyoruz ya daha yeni gelmiştik."dedi nazlı karşı masadan gözlerini ayirmayarak.
"Hadi nazlı hadi."dedim kolundan tutup kaldırarak. "Nereye gidicez peki?"dedi eylem.
"Bilmem gidelim sahilde bir yerlere."dedi fethi hepimiz onu onayladiktan sonra arabalara bindik.
Sahile geldiğimizde nazlı,su ve eylem koşarak banklara oturdular. "Bayılıyorum buraya."dedi nazlı kollarını iki yana açarak.
Ateş yanimda yürürken dengesini kaybeder gibi oldu. Ona döndüm. "İyimisin?"Dedim. "Iyiyim. Sadece bir anlık başım döndü."dedi.
Kafamı salladım ve biz de kızların yanına gittik.
Nazlıdan
Biraz ilerideki pamuk sekerciyi görünce çok mutlu oldum. "Pamuk şeker!" Dedim sevinçle yerimden kalkarak.
Gittim ve ateşin elinden tuttum. "Hadi gel alalım."dedim oturduğu yerden kalkarak.
Ateş yerinden kalktı. Bende kosarak pamuk sekercinin yanına gittim. Ama arkamı döndüğümde ateş yoktu.
"Nazlı!"adimi duyunca o tarafa doğru baktım. Yerde yatan atesi görünce ne yapacağimi şaşırdım. Koşarak o tarafa gittim.
"Ne oldu?"Diye sordum başına oturarak. "Bayıldı. Sonrada kafasını yere çarptı."dedi eylem tedirgin bir şekilde.
Gözlerim ateşe kayınca gozyaslarim akmaya başladı. "Ne oldu sana?"diyebildim sadece.
Selam canlar!
Biliyorum sizi çok beklettim bu yüzden özür dilerim.Nasıl buldunuz bölümü?
Sizce Ates'e ne oldu?