Ateşten
Sanırım Nazlıyı kırmıştım ama bu kadar yakın olmamız etik değildi. Sonuçta Nazlının sevgilisi vardı. "Hadi yeter git artık eylül!" Dedim.
"Ece!"Diye bağırdı bana. "Neyse ne hadi." Dedim. "Uf iyi be!" Dedi ve gitti.
Eylemden
Fethiyle dışarıda Dolasiyorduk. Telefonum çaldı. Arayan nazlıydı. "Nerdesiniz kizım siz! Öldürücem sizi çabuk gelin buraya!" Diye bagırdi.
Sanırım kulağımı hissetmiyorum. "Noluyo kızım ne bagiriyosun. Gelicez birazdan su yok mu?" Dedim. "Yok! Su mu yok. Çabuk buraya geliyosun." Dedi
"İyi be iyi geliyorum. Ters tarafından kalktin herhalde." Diyemeden telefon Yuzume kapanmıştı. Fethiye baktım "Nazlı çagıriyo" dedim. Kafa salladı ve beraber otele girdik.
Odaya gittim. "Noluyo kızım sana ne bu atar."Dedim nazlıya. "İnsan bi bizede haber verir. Sevgilinle kalicaksan başbaşa gelseydin o zaman!"Dedi nazlı.
"He ben anladım seni. Senin sevgilin yok diye beni kiskaniyosun." Dedim alayla. "Ne alaka ya!" Dedi göz devirerek. O sırada kapı çaldı ve su geldi.
"Ne bagiriyosunuz kizim" dedi bağırarak. Mal bu kız yemin ediyorum mal. "Sen hiç bagirmiyosun su" dedi nazlı. "Ya tamam anladım bu kız sevgilisiyle gidiyo ya sen ne ne demeye beni yalnız birakiyosun" diye ekledi.
"Kahvaltıya gittim."dedi su. "Gitmesemiydim?" Dedi nazlıya bakarak. "Noldu sana ya." Dedim yanına oturarak. "Yok bi şey."dedi.
"Tamam inandık. Yakında çıkar kokusu zaten"dedim. "Hadi ya sunlari da alalım da bir yerlere gidelim" dedi su. "Ben gelmem!" Dedi nazlı ellerini önünde birleştirerek.
"Ağzına çarptirma kalk giyin." Dedim nazliya. Hazırlandık ve erkeklerin odasının kapısına dikildik. Su kapıya vurdu. Kapıyı fethi açtı.
"Hadi bir şeyler yapalım." Dedi su. Fethi ve feyzullah hazırlanıp dışarıya geldiler. "Ateş?" Dedim. "Gelmiyicekmis." Dedi Fethi.
"Tabii gelmez niye gelsin onun daha mühim işleri vardır." Dedi nazlı atarli atarli. "Madem o gelmeme hakkını kullanabiliyo ben niye kullanamiyorum bende gelmiyorum." Dedi ve koşarak odaya gitti kapıyı kapattı ve arkasından kilitledi.
"Noluyo buna ya?" Dedi feyzullah. "Ne bilelim ya neyse biz gidelim hadi." Dedim ve akşam olduğu için bir kafeye oturmaya gittik.
Nazlıdan
Üstümü değiştirip. Gece klübüne indim. Ateş ordaydı ve herzamanki gibi çevresinde bir sürü kız. Beni görünce yanıma geldi. "Biraz konuşalım mı?" Dedi. "Ne hakkında?" Dedim.
"Hadi nazlı." "Konuşacak bir şeyimiz mi var?" Dedim ateşe. "Evet var!" Dedi ateş bağırarak. "Bana sesini yükseltemezsin." Dedim bağırarak. "Yukseltirsem." Dedi dibime girerek.
"Bu olur" dedim ve tam tokat aticakken elimi tuttu ve beni kendine çekti ve öptü. O beni öptü! Öptü o beni! Beni o öptü!
"Nazlı!" Feyzullahın sesiyle ikimizde o tarafa döndük . "Noluyo burda?" İşte şimdi bitmistik.
Selam!
Nasıl buldunuz bölümü?💕💕