Nazlıdan
Ateş ve suyla sahilde biraz vakit geçirdikten sonra eve geri dönmüştük. Hâla eylem ortada yoktu. Feyzo yanıma geldi. "Siz yine ne işler karıştırıyosunuz. Nerde bu kız?" Dedi. "İşte dedik ya gelir birazdan." Dedim ve feyzullah gittikten sonra eyleme çabuk gelmesiyle ilgili uzun bir mesaj attım.
O sırada telefonuma bir mesaj geldi. "Her şey için teşekkür ederim. İyiki varsın" yazıyordu mesajda. Yüzümde bir tebessümle uzun süre mesaja baktım. Sonra"ne demek herzaman" yazıp gönderdim. Bana ne yaptın bilmiyorum ama sende iyiki varsın.
Eylemden
Fethiyle ayrıldıktan sonra ikimizde birbirimize bakamıyorduk. Ne oldmuştu şimdi? O sırada telefonuma mesaj geldi nazlıdandı eve çabuk dönmemi söylüyordu. "Artık gitsek mi?" Dedim fethiye.
"Olur gidelim" dedi ve arabaya bindik. Arabada sessizliği bozan taraf ben oldum. "Eee ne oldu şimdi böyle"dedim fethiye dönerek. "Bilmem ne oldu?" Dedi sırıtarak. Koluna vurdum "ya fethi!" "Tamam tamam kızma sevgilim." Dedi. Gözlerimi kocaman açtım "sevgilim mi?" Dedim. "Evet" dedi sırıtarak.
O sırada evin önüne gelmiştik. İnmeden önce fethinin yanağına bir öpücük kondurdum. "O zaman görüşürüz sevgilim" şimdi şaşırma sırası fethideydi.
Arabadan indim ve arkamda şaşkın bir fethi bırakarak eve girdim. Nazlı beni kapıda karşıladı ve odaya çekiştirdi.
"Anlat! Çabuk anlat!" Dedi heyecanlı bir şekilde. "Sakin ol anlatıcam." Dedim. "Kızım anlatsana carpicam ağzına ha !" "Sevgili olduk!" Diye bağırdığımda nazlı gelip ağzımı kapattı. "Ne bağırıyor kızın? Hem ne sevgilisi ne olması duzgunce anlat şu isi" diye çıkıştı.
Nazlıyla oturduk ve saatlerce konuştuk. "Çok sevindim." Dedi nazlı ellerini çırparak. "Bende." Dedim. Nazlı dibime girdi "bugün berber uyuyalım mı?" Diye sordu kedi gibi. "Uyuyalim nazom gel buraya" dedim ve kollarinimi iki yana açtım. Nazlı geldi ve kollarımın arasına girdi.
O sırada feyzo geldi içeriye. "Bensiz." Dedi feyzo bize bakarak. "Gel buraya!" Dedik nazlıyla beraber. Feyzoda yanımıza geldi ve beraber uyuduk.
Nazlıdan
Sabah uyandığımda feyzo yerdeydi ama hala uyuyodu eylemde hala uyuyodu kalktım hazırlandım ve kütüphaneye gitmek için dışarıya
çıktım.Bahçede ateş vardı koştum ve arkadan gözlerini kapattım. "Melisa" "ikra" "selin" diye sıraladı ardarda. "Yuh ya harbiden yuh!" Dedim sinirle. Ateş kahkahalara boğuldu. "Şaka yaptım şaka" dedim.
"Ha ha çok komik" dedim. "Neyse tutma beni işe geç kalıyorum" diye ekledim. "Ya ben sana şey diyicem" "ney diyicen." Dedim. "Sen bizim şirkete gelsene hem seni daha çok görmüş olurum" dedi göz kırptı ve sırıttı.
"Bak ya!" Dedim sinirli bi şekilde. "Şaka yapıyorum. Ama şirkete gelme konusunda degil" dedi gülümseyerek.
"Bugünde pek bir şakacısınız ateş bey" dedim."Hadi ya!" Dedi ateş. "Tamam tamam" "geliyosun yani" dedi. "Gelirim" dedim.
Selam! Biliyorum sizi çok beklettim. Ama bu aralar bölüm yazarken biraz zorlanıyorum.
Neyse hoşçakalın! 💕💕