Eylemden
Yaklaşık 2 saattir masa başındaydım ama fethi nin bana verdiği dosyaların yarısı bile bitmemişti. Anlaşılan daha ilk günden sabahlıyıcaz. Yeniden işime dönüyordum ki yanıma su geldi.
"Eylosum hadi çıkalım" dedi. Suya üzgün bir şekilde bakıp "malesef bir sürü işim var bunların sabaha kadar bitmesi lazım" dedim elimle dosyaları göstererek.
Su dosyalara baktı ve gözlerini büyüttü "O-ha hangi vicdansız yıktı bunların hepsini senin üstüne" diye sordu "Fethi bey." Dedim. "Hadi be! Neyse dur sana yardım ediyim de hemen işimizi bitirelim" dedi.
Çalışmaya başlamadan önce annemi arayıp geç kalıcağımı haber verdim ve suyla beraber bilgisayara gömüldük. Yaklaşık 3 saat sonra tüm işimiz bitmişti. Hazırlanıp çıktık ve eve gittik.
Fethi ordaydı kardeşini bekliyor olmalıydı. "Nerede kaldınız yani şey nerede kaldın su?" "Vicdansızın biri eyleme boyum kadar dosya yıkmışta onları bilgisayara geçirmekle mesgulduk" dedi gözlerini devirerek.
"Ben o işi eylem hanıma verdigimi saniyodum su sana değil." Dedi Fethi sinirli bir şekilde. "Eyleme yardım etmek istedim ne bu sinir. Sen tersinden mi kalktın bu sabah?" Dedi ve ardından ekledi " Neyse gençler sizin sohbetinize doyum olmuyo ama ben kaçtım" dedi ve gitti.
"Daha ilk günden işten kaytarmaya mı başladınız eylem hanım!" Dedi. "Ne alakası var ya" dedim. "Öyle bir şey yok. O kadar dosya bir gecede fazlaydı ve bu resmen acımasızlık" dedim.
"Ne yapıp yapmayacağımı size sormayacağım eylem hanım! Lütfen haddinizi bilin." Dedi. Ona şaşkınlıkla baktım. Bu kadar kızacak ne dedim ki? Cevap vermeden yanından geçip içeriye girdim.
Nazlıdan
Yatağımda uzanıyordum aklıma ateş geldi. Kimi kandırıyorum ben? Hiç çıkmadıki aklımdan sapsarı saçları vardı .masmavi gözlerinde kaybolurdu insan. Allahım ne diyorum ben böyle bir şeyin olması imkansızdı.
Kalkıp pencereyı açtım. Ateş bahçedeydi. Yanına gidicektim. Belki yaptığım şey doğru değildi ama şu an yapmak istiyordum.
Dışarıya çıktım ve ateşin yanına gittim. Beni farketmemişti. "Ooo ateş bey ayaklanmışsınız." Dedim. Dalmış olacakki sesimle birden irkildi.
"Yani şey daha iyimisiniz demek istemiştim." Ateş gülümsedi ve "Nazlı sizli bizli konuşmasan?" Dedi.
"Tamam o zaman yeniden soruyorum nasıl oldun ateş?" Dedim gülümseyerek. "Sayende daha iyiyim teşekkür ederim." Dedi.
Çok güzel gülüyor. Biz ateşle konuşurken feyzo geldi. "Nazlı ne yapıyosun sen burda?" Dedi gözündeki kızgınlığı görebiliyordum. "Ben ateş beye bir isteği olup olmadığını soruyordum."
"Varmıymıs bari bi isteği?" diye imalı bir şekilde sordu. "Yokmuş zaten bende gidiyordum" dedim feyzo ateşe kötü kötü bakıyodu. feyzoyu kolundan cekiştirerek içeriye girdim.
"Ya sen napıyosun dövseydin çocuğu" dedim kızgın bir şekilde. "Asıl sen ne yaptığını sanıyosun biri görse ne olucak nazlı bak kendine gel tamam mı kendine gel" gözlerim yavaş yavaş doluyordu "bana bağırma" dedim.
"Ben ne diyorum sen ne diyosun nazlı" gözümden bir damla yaş akınca feyzullahın kolumu tunan elini zorda olsa ayırdım kendimden ve odama gidip kapımı kapatıp kitledim.
Yatağımın üzerine oturdum ve ağlamaya başladım.
Sudan
Evde otur otur canım çok sıkılmıştı bende kızların yanına gitmeye karar verdim ve müstemilata doğru ilerledim.
Kapıyı çaldım. Kapıyı feyzullah açtı. "Selam feyzullah nasılsın?"Diye sordum. Sinirli görünüyordu ama beni görünce biraz yumuşadı
"İyiyim su sen nasılsın" "Bende iyiyim kızlar nerde?" Diye sordum. "Odalarındalar." Dedi. "Şey ben ilk defa geldim ya hani." Gülümsedi. "Hemen şura" dedi eliyle ilk kapıyı göstererek. Kızların yanına gittim.
Kapıyı tıklattım içeriden "git burdan feyzullah!" diye bi bağırtı geldi. Kapıya yaklaşıp "kızlar benim su" dedim. Kapıyı eylem açtı. Bende içeriye girdim. Nazlı ağlıyordu. "Nazlım ne oldu sana" dedim. Bana olanları anlattı.
Feyzullaha çok kızmıştım ne vardı bu kadar kızacak. Kızların keyifini yerine getirmek için yarın olucak doğum günü partimden bahsetmeye karar verdim.
"Neyse onu bunu birakinda yarın benim doğum günüm ve bir parti düzenliyoruz. Çok eğlenicez çok" dedim.
Selam! Ben geldim. Nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz ben pek beğenmedim ama neyse.İlerleyen bölümlerde daha aksiyonu ve eğlenceli bir şeyler yazmak istiyorum.
Kendinize iyi bakın hoşçakalın!💕💕