Eylemden
Sabah heyecanlı bir şekilde uyandım. Bugün yeni işime başlıyordum. Üzerimi giyindim ve dışarıya çıkıp suyu beklemeye başladım.
10-15 dakika sonra su çıktı yanında fethide vardı. Onların yanına doğru ilerledim. "Günaydın su" "günaydın eylem bak bu benim abim fethi" dedi eliyle fethiyi göstererek.
Sessizce kafamı salladım. Su "abi bu eylem dün tanıştık bir işe ihtiyacı varmış. Bende bizim şirkete gelip senin asistanın olabileceğini söyledim"
Fethi hafifçe kafasını salladı. "Tabii. Olur. Gelsin." Suyla birbirimize bakıp gülümsedik. "Artık yanlız değilim" suyun sevinç çığlıkları ve mutluluk cümleleri eşliğinde şirkete doğru ilerlemeye başladık.
Nazlıdan
Annemin ayağı kötüydü ve doktor bir kaç gün dinlenmesini söyledi. Bu süreçte annemi fazla yormamalıydık. Bu yüzden sabah kütüphanenin sahibini aradım ve bir kaç gün izin aldım. Hiç olmadı ufak tefek işlerde yardımın dokunurdu.
Mutfağa girdiğimde evin diğer yardımcısı selen abla tepsiye kahvaltı hazırlıyordu. "Abla kahvaltı yapmadılarmi?" "Yaptılar yaptılar da ateş bey biraz rahatsizmiş inmedi kahvaltıya funda hanımda odasına götürmemizi söyledi." Dedi.
Kafamı salladım. "Peki yapacağım bir şey varmı?" "Nazlım sen şu portakal suyunu sıkıp yukarı çıkar. Ben şu bulasiklari hallediyim" gülümsedim ve portakal suyunu sıktım.
"Hangi odaya götürücem? " "yukarıya çık sağda ikinci oda" "tamam ablacım hemen götürürüm ben şimdi" yukarı dogru ilerliyordum ki arkamdan seslendi "çıkarken bi isteği olup olmadığını sormayı unutma"
"Tamam tamam merak etme"Yukarıya çıktım ve selen ablanın tarif ettiği odanın kapısını çaldım. İçeriden uzunca bir süre ses gelmeyince içeriye girdim.
Ateş yatakta yüz üstü yatıyordu. Hiç iyi görünmüyordu . "Ben kahvaltınızı getirmiştim" ateş hiç bir şey söylememişti baygın bir şekilde yatıyordu. Büyük ihtimalle ateşi vardı. "Ateşinize bakmamı istermisiniz? " kafasını hafifçe salladı yanına gittim ve elimi alnına koydum.
"OHA SEN YANIYOSUN yani şey ateşiniz çok fazla" gülümsemeye çalıştı. Bu haliyle nasıl başarabilirse. "İlaç , banyo ,ıslak bez ya hadi kalkın bir şeyler yapalım havale geçiriceksiniz."
Onu elinden tutup banyoya doğru cekistirdim ve buz gibi suyu açtım her ne kadar suyun bana gelmemesine çabalarken az da olsa gelmişti.
"Şey yapalım şimdi ben aşağıdan ilaç aliyim siz de şu ıslak kiyafetlerinizi değiştirin." Dedim ve hızlı bir şekilde aşağıya indim.
İlaç ve bir bardak su aldım ve geri yukarıya çıktım. Ateş üstünü değiştirmişti ve yatağın üstünde oturuyordu. Suyu ve ilacı ona uzattım. Aldı ve içti. Resmen renk gelmişti çocuğun yüzüne
"Daha iyimisiniz?" Gülümsedi ve kafasını salladı. "Tamam o zaman ben gidiyim kahvaltınızıda buraya bıraktım. Geçmiş olsun."
"Adın ne?" "Efendim?"
"Adın diyorum adın ne?" "Nazlı ben" gülümsedi ve tekrarladı. "Nazlı. Görüşürüz nazlı" gülümsedim ve odadan çıktım.Eylemden
Şirkete gelmiştik ve bana masamı göstermişlerdi. İlk günüm olduğu için sanırım pek bi iş yoktu dememe kalmadı fethi elinde boyum kadar dosyalarla geldi. "Eylem hanım bunlar tek tek bilgisayara geçecek saat kaç olursa olsun sabah geldiğimde hepsini bitmiş istiyorum" "ama.." itiraz etmeme fırsat vermeden "itiraz kabul etmiyorum" dedi ve gitti. Allahım ne yapıcam ben bu kadar dosyayla.
Selam! Nasılsınız?
Bugün söz var! Ay çok heyecanlı bir bölüm olucak.
Neyse umarım beğenmişsinizdir
Bu arada bu sefer sınır koymak istedim Sınır:10 oy 20 yorum
Hoşçakalın!💕💕