12.Bölüm

836 73 15
                                    

Eylemden

Hazırlanıp dışrarıya çıktığımda fethi beni dışarıda bekliyordu. "Günaydın." Dedim. "Günaydın sevgilim." Dedi ve beni kendine doğru çekti.

Hemen ayrıldım ondan ve etrafıma baktım ."Ne yapıyosun Fethi bi gören olucak." Dedim huzursuz bir şekilde. Fethi omuz silkdi ve umursamaz bir şekilde "görsün" dedi.

"Ya hadi fethi hadi sana laf anlatamiyicam gidelim" dedim ve arabaya yürüdüm. O da arkamdan geldi "hemen de kızıyosun" dedi.

Sırıtıyordu. "Ne guluyosun?!" Dedim sahte bir sinirle. "Gülerim." Dedi tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki "Neyse ya ben sana şey diyicektim kardeşlerin kardeşlerim sen ve ben bir tatile mi çıksak kafa dağıtmış oluruz." Dedi.

Aslında fena fikir değildi. "Olabilir aslında." Dedim. "Tamam o zaman gece yola çıkıyoruz." Dedi Fethi

Nazlıdan

Tüm itirazlarıma rağmen ateş beni şu an şirketlerine götürüyordu. "Ya ben şaka yapmıştım!" Dedim milyonuncu kez. Artık cevap vermiyordu ateş.

"Kaçırıyorum kızım seni!" Dedi ateş sırıtarak. "Hahaha gerçekten çok komiksin Ateş Acar ama bu yaptığına gerçekten adam kaçırmak denir !" Dedim

Sırıttı. "E bende onu diyorum zaten." "Ya.. uf senle uğrasilmaz gerçekten" dedim ve ellerimi onum de bağlayıp önüme döndüm.

Biraz sonra telefonum çaldı eylemdi. "Efendim eylem." "Hazırlanın tatile gidiyoruz" dedi ve telefonu kapattı nerden çıktı şimdi bu tatil.

"Ne olmus" dedi ateş bana dönerek. "Tatile gidiyomusuz"

Sudan

Fethi abim bugün erken çıkmıştı bende şirkete gitmek için çıktım feyzullahda kapılarının önünde ayakkabısının bagciklarini bağlıyordu

Yanına gittim. "Selam! Feyzo nasılsın?" Dedim. "İyidir sen nasılsın?" "Bende iyiyim."

"İşten geldikten sonra bir yerlere mi gitsek" dedi feyzo. "Bilmem olabilir." Dedim. "Nereye gidicez?" Diye ekledim sonra "Bilmem. Sinema olabilir yemeğe gidebiliriz yada sahile felan." Dedi. "Benim için farketmez ama sahile insek daha iyi olur hem temiz hava almış oluruz." Dedim. "Olur"

"Tamam o zaman..." cümlemi tamamlayamadan feyzullah ın telefonu çaldı. "Efendim?" "Nasil" "nereye" "iyi tamam." Konuşması bitince bana döndü.

"Sanırım sahili daha sonra yapmamız gerekecek." Dedi. "Neden?" Dedim
"Tatile gidiyomuşuz" dedi feyzullah.

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Herkes işten dönmüştü ve valizler hazırlanmaya başlanmıştı. Eylem ve nazlı valizlerine son eşyalarını koyarken feyzullah onlara çabuk olmaları konusunda uyarıyordu.

Diğer tarafta ise su ve fethi hazırlanmıştı ateş aynanın karşısına geçmiş saciyla oynuyordu. "Hadi ateş!" Diye bağırdı fethi.

Ateş son dokunuslarida yapıp çıktı odadan. "Patladiniz. " "o saçları kesicem ben bile sacimla o kadar oynamıyorum be !" Diye sitem etti su.

"Tamam yeter!" Dedi fethi ve ates ile suyu arkasina takti.

Herkes bahçede toplanmıştı. "Eee araba dagilimlari?" Dedi Fethi. "Ben hayatta şu gıcık suyla gitmem" dedi ateş. "Ayy ben sana bayılıyorum çünkü." Dedi su. "Tamam tamam su benle gelsin o zaman" dedi feyzo

Su kafasını salladı ve feyzullahın yanına geçti. "O zaman eylem benle ateş sende nazliylasin okey mi? Problem yok demi?" Herkes olumlu anlamda kafasını sallayinca arabalara yerleştiler.

Eylem ellerini çırptı " o zaman tatil başlasın !"

Selam! Nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz?
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum özellikle yorumlarınızı çünkü yorumlarınız benim için çok önemli.

Hoşçakalın!💕💕

AY IŞIĞIM (Nazat-Eyfet-Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin