Nazlıdan
Alp mesaj atınca Ateşin görmemesi için telefonumu saklamaya çalıştım. "Kim o nazlı?" Dedi. "Hiç." Dedim. "Niye yüzün düştü o zaman." Dedi ve telefonu elimden aldı.
"Bu. Bu o çocuk mu?" Dedi mesaja dikkatli bir şekilde bakarak. Ateş telefonunu çıkardı ve Alpin numarasını aldı. Şansima alp bu sefer kendi numarasindan yazmıştı.
Telefonumu bana verdi ve "tamam sen şimdi feyzullahın yanına git." Dedi. "Seninde gelmen gerekiyo." Dedim.
"Tamam ben sonra gelicem kelebek. Sen git." Dedi. Kafamı salladım ve kapıyı açtım. Kapıyı acmamla suyun ustume düşmesi bir oldu.
"Su napiyosun?" Dedim şaşkın bir şekilde. "Ne ya siz bana hiçbir şey anlatmiyosunuz." Dedi atarlanarak . "Tamam tamam gel hadi bizim oraya gidelim." Dedim ve suyu alıp eve geldim.
"Hani Ateş?" Dedi feyzullah. "Gelecekmiş." Dedim. "Ya hadi bir şeyler bulmamız lazım bu böyle olmaz." Dedim.
Su ve feyzullah sadece birbirlerine bakıp sırıtıyorlardi. "Ya huhu siz beni dinlemiyor musunuz." Dedim ama yine sesimi duyuramadim.
"Ohoo bunlar ucmuslar." Dedim ve gidip eylemin yanına oturdum. Eylemde uzaklara dalmıştı. "Eylem. Eylem!" Eylemin kafasına bir tane yapistirdim.
"Oha! Napiyosun kizim!" Dedi kafasini tutarak. "Hadi cagir cagir." Dedim eyleme göz kirparak . Eylem sırıttı ve Fethiyi aradı ve buraya çağırdı.
Ateşten
Telefonumu çıkardım ve alpe "Ben ateş. Konum at geliyorum."yazdım. Bir kaç dakika sonra konum geldi.
Konum attığı yer çok ıssız bir yerdi. Etrafta kimse yoktu. Kendiside biraz sonra geldi. "Ooo kimler gelmiş kimler. Ateş bey hoşgeldiniz." Dedi.
"Bana bak lan nazlıdan uzak duracaksin."
"Sana mı sorucam lan!"
"Aynen öyle bana sorucan." Dedim artık çok sinirlenmistim ve kendimi daha fazla tutamayıp yakasına yapistim."Hop hop ağır gel." Dedi. Cebinden bir bez çıkardı sonrası karanlık.
2 saat sonra
Nazlidan
"Uf nerde bu çocuk ya telefonlarina da cevap vermiyor." Dedim atesi bir kez daha arayarak. "Acmiyo işte."
"Ya tamam nazlı sakin ol. Gelir birazdan." Dedi Fethi gayet rahat bir şekilde. "Ilk kez ortadan kaybolmuyo."diyede ekledi.
"Yok. Bu sefer farklı. Kesin bir şey oldu kesin."Dedim bir saga bir sola gidip duruyordum.
Ateşten
Gözlerimi açtığımda ellerim bağlı bir şekilde karanlık bir depodaydim. "Günaydın ateş." Diye bir ses geldi. Sesin sahibine baktım. Alp. "Nasıl begendin mi burayı?" Dedi etrafı göstererek.
"Boş yapma alp." Dedim. "Bak ateş aslında iyi cocuksun anlasabiliriz. Sen bana nazliyi ver bende seni öldürmiyim." Dedi. Aptal.
"Çok sakacisin alp." Dedim sırıtarak. "Sen akillanmiyicaksin. Tamam bana uyar kal bakalım burda." Dedi ve ardarda yumruklarını ve tekmelerini savurmaya başladı.
O kadar vurmuştu ki bayilmak üzereydim. Sonra telefonumu aldı ve kırdı. "Hoşçakal ateş. Kendine iyi bak." Dedi ve cikip gitti.
İçerisi çok soğuktu ve ben daha fazla göz kapaklarima engel olamiyordum.
Selam! Ben geldim.
Bölümü nasıl buldunuz?