Nazlıdan
İlk günümüz çok güzel geçmişti şimdi ise akşam yemeğindeydik. "Çok acıktım ben" dedi feyzo elini karnına koyarak. "Sen hep açsın feyzo" dedim bende.
"Hiç de bile." Dedi. Göz devirdim ve siparişlerimizi verdik. Yemeklerimizi beklerken yanımıza bir kız geldi daha doğrusu atesin yanına geldi ve yapıştı.
"Ooo ates bey nerelerdesiniz siz ya özlettiniz valla" dedi ağzını yaya yaya. Elimin tersinde zaten bir carpicam. Sakin ol nazlı sakin.
"Selin!" Dedi ateş tereddütle. "Ece."dedi kız bozulmuştu. Oh iyi oldu. "Tabii ya nasıl hatırlamam gelsene." Dedi ateş. Gelme der gibi.
Kızda anlamış olucak ki "yok ya ben gelmeyeyim size afiyet olsun. Sonra görüşürüz." Dedi göz kırptı ve gitti. "Sonro gorosoroz. Kim bu mal?" Dedim ateşe.
Öyle bir bakış attı ki dediğim şeye pişman oldum. "Seni ilgilendirir mi?" Dedi çapkın bir şekilde gülerek. "Kıskandın mı yoksa" Diye ekledi.
Herkes analmaz gözlerle bizi izliyordu. "Pardon?" Dedim sinirle. O sırada lafa su daldı "Ya kim olucak ates ve sevgilileri ben bir seviyeden sonra saymayı birakdim" diye kahkaha attı.
Yuh ama! "Abartma su." Dedi ateş suya kötü kötü bakarak. "Abartmıyorum!" Dedi su. O sırada yemeklerimiz geldi ve susmak zorunda kaldılar.
Gece boyunca su o kadar çok pot kırmıştı ki ateş ve fethi suyu öldürmemek için zor duruyordu. "Ya bi de bu fethiyle ateş varya ..." cumlesini bitiremeden ates ve fethi ayni anda "yeter su!" Diye çıkıştılar.
"Ya biz eğleniyoruz sen devam et su!" Dedi eylem fethi eylemi dürttü. Su tam devam eticekti ki. "Sus su!" Dedi fethi. "Devam et su!" Dedi eylem sinirlenerek. Birbirlerine öyle bir bakıyorlardı ki ben burda korktum.
"Ne yapıyorsunuz siz ya oyuncak ettiniz beni." Dedi su. Yemek uzadıkça uzadı en son feyzullah "birbirinizle didismeniz bittiyse kalakalim" dedi.
Hepimiz onu onayladik ve restorandan çıktık. "Eee napicaz ?" Dedi Ateş. "Valla sizi bilmem ama biz kız kiza sohbet edicez odamızda" dedim.
"Valla ben uyumayı planliyodum ." Dedi Fethi gözlerini ovuşturarak. "Tamam o zaman iyi geceler size." Diyip kizlarla odamiza girdik.
Yatağın üstüne oturup dedikodu yaptık. Konusmadigimiz kimse kalmayınca en son kendimize geldi sıra.
"Ben size bir şey soyliyicem." Dedi eylem. "Söyle" dedi su. "Yine saçma salak bir şey..." lafimi tamamlayamadan. "Biz fethiyle sevgiliyiz !" Dedi eylem.
Suyla aynı anda "Ne!" Diye bagirdik. Sanırım sesimizi fazla yukseltmistik. "Ne bagiriyosunuz kızım tüm oteli basimizami topliyicaksiniz" diye bizi uyarmaya kalmadı.
Kapımız çaldı. Karşımızda uykulu uykulu bize bakan ateş fethi ve feyzullah vardı. "Noldu !" Dedi feyzullah. "Hiç." Dedim.
"Nasıl hiç oteli inlettiniz." Dedi ateş. Ve fethi telefonunu çıkarıp saati gösterdi saat gecenin üç bucuguydu. "Oha biz dedikodu yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlayamamisiz." Dedi su sevimli sevimli gülümseyerek.
"Allah aşkına yatin uyuyun ya!" dedi fethi ve gözlerini ovuşturarak gitti ateş ve feyzullah da arkalarindan gitti. " E uyuyalim bari" dedi eylem.
Yataklarimiza geçtik ve ağırlaşmış gözlerimize daha fazla engel olamadık.
Selam! Bolca aglayacagimiz bir bölüm öncesi moral olsun dedim.
Bölümü nasıl buldunuz?