3.Bölüm

1.1K 86 9
                                    

Sudan

Kafeden çıktığımızda hava kararmıştı. Kızlar buradan gece kulubune gidiceklerdi benide çağırdılar ama hiç havamda olmadığımı söyleyip arabama doğru yürüdüm.

Arabaya binmiştim ki telefonum çaldı. Arayan fethi abimdi. "Efendim abicim" "Nerdesin güzellik?"

Fethi abim bi başkaydı yani Ateş abimden başka Ateş abim iyidir hoştur ama biraz soğuktur. Sırf bana karşı değil herkese öyle.

"Geliyorum abicim" dedikten sonra telefonu kapattık.

Yarım saat sonra evdeydim. Bahçede iki tane kız vardı sanırım yeni yardımcının kızları. Üç tane çocuğu vardı diye biliyorum.

Kızların yanına gittim. İkiside dikkatli bir şekilde bana bakıyodu. "Merhaba. Ben su. Su Acar." Kızlar tereddütle bana baktılar.

Kız "Merhaba su. Sanırım gitsek iyi olur eylem." Diyip eylemi çekiştirmeye başladı. "Durun ya nereye gidiyosunuz. Tanışsaydık." diyip arkalarından koştum.

Eylemin hemen gözleri parladı ve kardeşine baktı. "Ya nazlı biraz sohbetten ne zarar gelebilirki hem siz işe gittiniz ben tüm gün boyunca şu eve tıkıldım kaldım. Ne olur biraz sohbet etsek" Nazlı gergin bir şekilde başını salladı.

Eyleme bakıp "Madem evde sıkılıyosun o zaman sende işe gitsene" dedim. Eylem üzülmüş gibiydi. "Malesef o o kadar kolay degil. Nereye gitsem kapılar yüzüme kapandı. Anlayacağın çalışabileceğim bir iş yok."

Biraz düşündüm ve aklıma bir fikir geldi. "E bizim şirkete gelsene bildiğim kadarıyla Fethi abim kendine bi asistan arıyor. Senin için konuşabilirim istersen."

Eylem kocaman gülümsedi ve "Gerçekten bunu yaparmısın" dedi. "Tabi yaparım nolcak sanki hem bende ordayım tüm gün boyunca canım sıkılıyo kendime arkadaş bulmuş olurum." Eylem heyecanla bana bakıyordu.

Nazlıda gülümsedi. "Gerçekten çok sağol su" dedi. Ona bakıp gülümsedim "ne demek." Kızlarla biraz daha sohbet ettik içerden beni yemek için çağırdılar.

Nazlı ve Eyleme dönüp "sonra görüşürüz o zaman eylem istersen sabah hazırlan beraber gideriz" dedim. Eylem kafasını salladı. Bende içeriye girdim.

Feyzullahdan

Bugün çok yorulmuştum bütün gün bir oraya bir buraya koşturup durmustum. Eve gelir gelmez kendimi yatagima attim biraz dinlendikten sonra kalkıp pencereden kızlara baktım bir kızla konuşuyolardı dikkatli baktığımda onun bugün kafedeki kız olduğunu farkettim.

Yanlış hatırlamıyosam suydu adı. Su biraz daha oturduktan sonra içeri girdi. Kızlarda mutfağa girdiler.

Nazlıdan

Mutfağa gittiğimizde tüm yemekler servis yapmak için hazırdı. Annem servis tepsisini eline aldı tam götürecekti ki ayağı kaydı ve herşey döküldü. Tepsi ayağına düşmüştü ve cam parçaları ayağını baya kesmişti.

Annem bana baktı ve "tamam tamam sorun yok nazlı hemen yeniden koy yemekleri ve servis et" dedi. Ona bakıp kafamı salladım ve yemekleri koydum.

Servis yapmak için içeriye geçtim. Içerisinde tıpkı evin disi kadar güzeldi. Hic evin icine girmemistim. Kocaman bir masa vardı ve üstünde çeşit çeşit yemek.

Masaya baktığımda su gülümseyerek bana bakıyordu. Beni asıl şaşırtan şey bugün kütüphaneye gelen çocuklar Ateş ve Fethi onlarda masadalardı. Şaşkınlığımı gizlemeye çalışarak. Yemekleri servis ettim.

Funda hanım (ateşin suyun ve fethinin annesi) bana baktı ve annemi sordu. "Zeynep neden servis yapmıyor." Dedi. Gözlerine baktığımda biraz sinirlendiğini anladım.

"Şey ufak bir kaza olduda içerde" Funda hanım tam bir şey soyleyecektiki ateş "anne ne farkeder uzatma iste" dedi. Funda hanım bir ateşe baktı bir bana baktı "neyse tamam. Ama bir daha olmasın" ona kafamı salladıktan sonra salondan çıktım.

Selam! Nasılsınız? Ya umarım güzel olmuştur. Fark ettim ki pek çift yazmamışım. Diğer bölümde çiftler çok olucak. Ha bide aslında niyetim bugün yayınlamak değildi ama sizi kıramadım.💕💕

AY IŞIĞIM (Nazat-Eyfet-Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin