Capitolul 1.

2K 46 16
                                    

    Ajunsesem în ultima parte a casei. Nu mai aveam unde să fug. Speram că o să găsesc un loc unde să nu mă urmărească. Îi auzeam pașii din ce în ce mai grăbiți. Nu mai aveam putere să alerg, așa că am intrat într-o încăpere goală. A intrat imediat după ce intrasem eu. A venit în fața mea și și-a pus mâna rece în jurul gâtului meu...nu mai puteam sa respir.

    -Ce vrei de la mine? i-am șoptit aproape fără glas.

    -Știi prea bine ce vreau! Să mă răzbun pe tine și pe toată familia ta!

    -Dar...nu înțeleg! Ce ți-am facut?! am strigat, recapatandu-mi vocea.

    În următoarea clipă a scos un cuțit din buzunar si mi-a zis:

    -Dacă nu o să fii "asculătoare" o sa apelez la el (cuțitul). Sper să nu fie nevoie.

    În mintea mea: Oare ce vrea de la mine?! Ce i-am făcut?! Ce am făcut ca să merit asta?! Nu înteleg...

    Mi-a dat drumul la gât. Parcă mă fixa cu o privire diabolică. Dintr-o mișcare brusca am încercat să fug. Nu am apucat sa ies din camera...

    -Credeam că o să ne intelegem. Se pare că nu ai vrut să mă asculti. a spus cu o voce rece si groasă.

    Mi-a pus cuțitul în drepul gâtului si parcă "așteptam" să se termine odată. Nevrând am simțit cum o lacrimă mi se scurgea pe fața, iar în urmatoarea secunda...

   

Poti fugi, dar nu te poti ascunde!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum