السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا أسفه اوي ان انا اتأخرت علي اما كتبت بس والله ورايه امتحانات ومش فاضيه خالص ولو فضيت ببقا عايزه انام ادعولي بس ربنا بوفقني وانا ان شاء الله حدعلكم بس ادعولي ان ربنا يوفقني في الدراسه يلي بقا نبدأ درسنا النهارده.
.........................
عيد الحب ايه عيد الحب دا 🤔انا اول مره اعرف اسمه مجاش في القرآن ايه 🤔دا
اومال المسلمين بيحتفلوا بيه ليه 🤔
اه صح انا نسيت ان اصلا الناس مسلمين اسم بس للأسف 😔😔😞
دلوقتي في حبيب ومش حبيب وقرف كدا 😒😒.
أنا اصلا بحس ان انا برجع من الكلام الي بقوله دا🤢🤢.
وبتريق عليهم اصلا بس الي مدايقني انهم مسلمين للأسف 😞.
معتش في حياء 😡😡 ولا ايه دا عيد الحب دا مش عيدنا اصلا
عارفين يعني ايه إنكم تقعدوا تتكلموا عنه بحب وكدا انا أصلا كرهته اكتر من كتر الكلام عنه 😡😡.
وكمان اعرفوا بقا ان العيد دا حرام ولا الرسول أتكلم عنه ولا موجود في القرآن بنحتفل بيه بقا ليه.
هو في عيدين بس عيد الفطر وعيد الاضحي ليكون الرسول قال عيد الحب في أحاديثه وانا معرفش🤔🤔 ولا حاجه ولو كان قال فين الدليل؟
مش عارفين تجاوبوا صح اصلا مش حتعرفوا مفيش دليل حتجيبوا من دماغكم ولا ايه.
ولو ربنا قال الكلام دا في قرآنه قولولي ها.
بس أكيد مفيش اصلا في القرآن متجيبوش من دماغكم.
مثلا.
بنت١:بنات بنات انهارده عيد الحب😍😍
بنت٢:ايوه انا عارفه واو انا حجيب لحبيبي كذا وكذا😍😍(وربنا اتقرفت من الكلام دا وربنا 😂😂)
بنت٣:بناات بناات انا حقول لواحد ان انا بحبه في اليوم دا🙈🙈(البت مكسوفه طب لو انتي مكسوفه دلوقتي ياختي عايزه تقولي لواحد بحبك ازاي ياختي 😂😂 ).
شوفتوا وانتوا عارفين في اكتر من كدا بيحصل ولا ايه
طب الي بيحتفل بيه بيحتفل ليه اصلا ممكن يكون واحد سنجل وجي يحتفل 😂😂 طب يا عم السنجل انت بتحتفل ليه مش المفروض العيد دا يكون للمرتبطين ولا يا خويا 😂😂 ولا الي تروح يجيب هديه ب١٠٠ جنيه ويقولك دي لحبيبتي يا مامي الفلوس دي كلها لهديه 😱😱 لو عين هديتك يا خويا الفلوس حتضيع كدا ١٠٠ جنيه بحالهم 😱😱 دا الناس مش لاقيه فلوس اصلا روح شوف بيهم حاجه تنفعك علي القليله حتوفر يا خويا بلا عيد حب بلا قرف الي بفلوس دا 😂 وربنا لو انت روحت اتبرعت بيهم أفضل والبنت بقي انتي كمان تروحي تشتري ليه يا ختي الفلوس لو انتي مش عايزاها روحي علي القليله إتبرعي بيهم وحتاخدي حسنات بدلا من السيئات دي.
.....................
معلش البارت خلص بسرعه معلش مش فاضيه بس انا عايزه اشوف رأيكم بالقصيدة الي ألفتها
يا الله يا خالق السماوات والأرض.......يا من هديتني الي طريقك.....وأبعدتني عن طريق الشيطان....يا الله أحبك حبا لا يوصفه الكون....وأعشقك عشقا..... يا الله أرضا عني وسامحني.....لا اعلم لما كثير من الناس يعصينك.....وانت الذي خلقهم من نفس واحدة وهو آدم عليه السلام.
ايه رأيكوا بقا بس قولوا رأيكم من غير اما تكسلوا تكتبوا انا عارفه الكسل بيجي في الوقت دا😂😂. اياكم ثم أياكم ثم اياكم تكسلوا دا تحذير علي فكره 😂😂ولو كسلتوا حيجلكم وانتوا نايمين ابو رجل مسلوخه ولو مصوتوش حاجي معاه 😂😂 ولو علقتم وصوتم من جايه وحتناموا بسعاده😂😂. يلا بقا حنتظر تعليقكم بفارغ الصبر😉😉
أنت تقرأ
نلتزم مع بعضنا (للبنات بس)✋
Randomلكل واحده عايزه تلتزم انا كمان عايزه التزم مش حقول ان انا ملتزمه والحاجات دي لا انا في الحقيقه عايزه وبحاول وبجيب الكلام دا من الي بقرأوه وبعدين بخليكوا تقرأوه مش انا الي مخرفاه