Tähän alkuun tulee jotai muuta nyt ku tarinaa.. Tänään on Alan Rickmanin synttärit ja oikeesti itkin mun silmät ulos päästäni. Alan oli niin mahtava näyttelijä ja se miten, Alan näytteli Severusta on vaa nii hienoo😭 Alan ois täyttäny tänään seitkytkaks ja siit on jo kaks vuotta ku hän kuoli😭💗 raise your wands to the greatest man i know /*❤ after all this time? always😫
Hengitin pari kertaa sisään ja ulos. Vilkaisin itseäni peilistä, hiukseni ovat sotkuiset. Nappasin pylvässängyltäni laukkuni ja astuin varovasti pois makuusalista. Harry ei ollut enää siellä. Kävelin portaat alas ja suuntasin kohti seuraavaa tuntia.
Ennustaminen on minun inhokki aineeni, Punurmio vaan jaksaa ennustaa mitä kenellekin käy. Viime tunnilla tuo sanoi, että Harrya kohtaisi kuolema. Mutta eihän pojalle ole mitään käynyt.
Istuin Harryn ja Ronin viereen pyöreälle pöydälle. Viittasin tarmokkaasti ja olin valmiina sanomaan suorat sanat. "Professori, ennustit Harrylle kuolemaa, mutta tuossa hän on, elävänä" sanoin itsevarmasti painottaen viimeistä sanaa. "neiti Gregorio, kulta, Harryn kohtalo voi sijoittua vaikka huomiseksi, kukaan ei tiedä sitä" Punurmio sanoi ja tuijotti minua lasiensa takaa. "se on Granger ja en usko sinun puheitasi. Väitän, että mikään ennustuksistasi ei käy toteen" sanoin tyynesti.
Seuraavat kaksikymmentä minuuttia Punurmio kiersi jokaisen oppilaan luona ennustaakseen tulevaisuuksiamme. Olin viimeisenä vuorossa, kun tuo tuli kohdalleni, pyöräytin silmiäni sen merkiksi ettei minua kiinnosta.
Sybilla tarttui käteeni ja rupesi miettimään. "tulet menestymään hyvin koulussa ja saamaan uusia ystäviä, joudut pettymyksen partaalle ja olet lähellä kadottamaan toivosi" naurahdin pienesti naisen selitykselle. "oho, tästä tulet ilahtumaan. Löydät toivoa ja rakkauden tunnetta sopivassa tilanteessa. Rakkautesi lähde tulee salaperäiseltä henkilöltä, jolta sinä sitä vähiten odotat. Tulet olemaan hämilläsi ja tuntemaan erilaisia tuntemuksia henkilöäsi kohtaan. Ensin vihasit häntä ja sitten rakastut häneen" Punurmio selitti ja koko luokka hiljentyi. Tunsin kuinka silmäpari tuijotti minua takaapäin. Käännyin ja näin viholliseni.
Siellä, tuo istui. Draco Malfoy, tuijottaen harmailla silmillään minua. Vatsani heitti kuperkeikkaa. "kuten sanoin, puheesi ovat valhetta, en tule rakastumaan keneenkään" sanoin, tällä kertaa kuitenkin epävarmasti.
Loppu päivänä en saanut sanottua kokonaista lausettakaan. Mieleni harhaili Punurmion sanoihin ja siihen kuinka Malfoy katsoi minua. Tiesin sen olevan vain tyhmää kuvittelua, joka ei tulisi tapahtumaan. Olin silti hyvin epävarma.
-skip seuraavaan aamuun-
Heräsin aamulla ennen kuin aurinko oli ehtinyt nousta. Haukottelin syvään ja vilkaisin kelloa. Se näytti seitsemää. Istahdin ikkunalaudalle koukkujalka sylissäni. Näin kuinka valkoiset hiutaleet leijailivat maahan. Ensilumi oli saapunut Tylypahkaan.
Odotin vähän aikaa ennen kuin puin kaapuni päälle. Rohkelikon vaakuna komeili kaavussani. Olen ylpeä rohkelikko. Tänään olisi viimeinen päivä ennen joululomaa. Jäisin Tylypahkaan, koska vanhemmillani on töitä.
Kävelimme kaikessa rauhassa kohti suurta salia Harryn ja Ronin kanssa. Malfoy, Pansy ja Goyle tulivat meitä vastaan. Malfoy ei päästänyt suustaan mitään ilkeää, eikä tuon katse näyttänyt murhaavalta.
Olisin halunnut juosta Malfoyn syliin ja halata häntä. ^ew, Hermione, mitä oikee ajattelet^ Istuin pöytään ja otin leipää. "hermione, ootko jäämässä Tylypahkaan?" Harry kysyi. Nyökkäsin ja vilkuilin luihuisten pöytään.
Ajatukseni pyörivät, muualla kuin lomassa tai mitä tekisin Tylypahkassa. Yritin saada katsekontaktia Malfoyn kanssa, en itsekkään tiedä miksi. Punurmion oudon tunnin jälkeen olen ruvennut tuntemaan jotain outoa Malfoyta kohtaan.
Näin Dumbledoren kävelevän sisään suureen saliin. Tuo käveli opettajien pöydän eteen ja aloitti. "kröhöm, hyvät Tylypahkan oppilaat, kaikki jotka ovat jäämässä tänne jouluksi voisivat ystävällisesti palauttaa lupa lappujaan Tylyahoon menosta ja niin, hyvää joulua kaikki" Dumbledore kailotti. Naamalleni nousi hymy.
jee kiitos kaikista kommenteista ja muusta💗 kirjotan viel varmaan vähän seuraavaa osaa, jonka julkasen huomenna, toivottavasti tykkäätte!❤
YOU ARE READING
I can't make you love me /// Dramione fan fiction
Teen FictionDramione // Fanfiction // Luihuinen ja Rohkelikko, puhdasverinen ja jästisyntyinen, eihän heidän suhteestaan tulisi mitään? Hermione ja hänen ystävänsä viettävät viidettä vuotta Tylypahkassa. Tästä vuodesta tulee aivan erilainen mitä edellisimmistä...