Luku 4

1.1K 57 10
                                    

"kuka teistä on jäämässä Tylypahkaan jouluksi" kysyin odottaen monta myöntävää vastausta. Oikeastaan kukaan Rohkelikko ei jäänyt Tylypahkaan, ainoastaan Seamus, Dean, Colin ja Lavender. Muista tuvista en tiennyt.

Kaivoin laukustani lupa lapun ja vein sen McGarmiwalle. Silloin näin jotain mitä en olisi halunnut nähdä ja toisaalta olin iloinen, että näin sen. Näin kuinka Malfoy palautti lupa lappunsa, joka tarkoittaa, että hän jää Tylypahkaan jouluksi.

Palasin pöytään ja ilmoitin kaikille. "joudun jäämään tänne, Malfoyn kanssa loman ajaksi" sanoin painoittaen tuon nimeä. "no onnee vaan" Harry naurahti.

Lähdimme kävelemään portaita ylös takaisin kohti rohkelikkotornia. Istuin sohvalle Ginnyn viereen. "pidäthän sit hauskaa Malfoyn kanssa" tyttö sanoi vihjailevasti. "m-mitä, siis e-enhän mä varmaan ees tuu näkemään sitä loman aikana" änkytin Ginnylle. "nii varmaa ja hei, oon nähny miten tuijotat sitä, sä oot pihkassa siihen!" Ginny kailotti.

"shh" huudahdin ja painoin käteni Ginnyn suun peitteeksi. "en oo pihkassa siihen, en vaan, tai siis en enää vihaa sitä yhtä paljon kuin ennen" kuiskasin. Ginnyn kasvoille muodostui hymy ja tuolla oli sellainen ^mähän arvasin^ ilme.

"Lupaattehan sitte kirjoittaa mulle joka päivä" sanon samalla kun halaan Ronia ja Ginnyä. "tottakai Hermione" Ginny sanoi. Vilkaisin Harrya päin, joka seisoi taka-alalla. Hyppäsin tuon lämpimään halaukseen ja painoin käteni tuon selkää vasten. "moikka Harry" kuiskasin tuon korvaan.

Vilkutin ystävilleni ja lähdin kohti kirjastoa. Tylypahkassa oli hiiren hiljaista eikä mistään kuul-.. Lauseeni jäi kesken, kun kuulin äänen takanani. "granger, kuraverinen, sun kaverit tais jättää sut tänne yksi" Malfoy töksäytti. "no niin näköjään sunkin" vastasin takaisin.

Ignorasin pojan ja jatkoin matkaani kohti kirjastoa. "Granger, oota" poika huuteli perääni. Käännyin ympäri ja tuijotin tuota kuin mitäkin roskaa. "aattelin vaa, et jos olisit ehkä halunnu tulla, m-mun kaa to-tonne Tylyahoon" tuo änkytti. Naurahdin, mutta hymyilin sisimmässäni. "no joo, iha sama, jos kerran vaadit" sanoin chillisti.

Käperryin mukavaan nurkkaukseen valitsemani kirjan kanssa. ^hmh, huispaus kautta aikojen^ ajattelin. Itseäni ei huispaus juurikaan kiinnostanut, mutta olen aina katsomossa hurraamassa Harrylle.

"aattelitko liittyy rohkelikon huispaus joukkueeseen" kuului ääni takaatani. Arvaatte varmaan kuka se oli. Draco Malfoy. "en, kirja vaa vaikutti kiinnostavalta" totesin. En nostanut katsettani kirjasta. "mäki oon lukenu ton" poika sanoi.

Nousin ylös tuolistani ja tuijotin poikaa kylmästi. "mitä haluut ja miks et hauku mua niinku yleensä" kysyin. Pojan kasvoille ilmestyi hämmästynyt ilme. "ai siis, pitäiskö mun haukkuu sua" tuo kysyi. "ei, tä on paljon kivempaa, tai siis, ettet hauku mua, se on jees" änkytin.

Astuin hiemän lähemmäksi Malfoyta. "sori mun pitää nyt mennä" sanoin ja lähdin kävelemään pois kirjastosta. En päässyt pitkälle kun Draco tarttui minua ranteesta. "onks sun pakko mennä" tuo sanoi vihjaillen. Riuhtaisin käteni irti ja huusin "ON, ja nyt päästä irti!!"

Sydämmeni hakkasi tuhatta ja sataa. Tuijotin kättäni johon Draco oli koskenut, tuon kosketus oli niin pehmeä ja hellä. Ew, Hermione, mitä oikein ajattelet.

Kävelin rohkelikon oleskeluhuoneeseen, jossa Lavender istui. Moikkasin tuota ja kävelin portaat ylös makuusaliin. Lysähdin sängylleni. ^o-onko minulla tunteita Dracoa kohtaan^ Ajattelin ja hämmästyin itsekkin kun ajattelin poikaa etunimellään.

Vaihdoin koulupukuni pois ja laitoin tilalle lämpimän hupparin ja housut. Tiesin, että loman jälkeen olisi tulossa valtavat V.I.P kokeet. Joten päätin aloittaa niihin valmistautumisen ajoissa.

okeii, kiitos iha sikana, yli 50 lukijaa❤❤ seuraavas osaas mennää sit Tylyahoon🔥 hyvää yötä ihanat💓😩

eiks Tom oo muute täydellinen🔥😍

eiks Tom oo muute täydellinen🔥😍

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
I can't make you love me /// Dramione fan fictionOnde histórias criam vida. Descubra agora