Luku 22

674 45 1
                                    

Kävelin ylös kohti ennustuksen tuntia. Näin Harryn ja Ronin syrjemällä juttelemassa keskenään. Astuin noiden viereen ja sanoin "tiedättekö mitä tapahtuu ensiviikolla".

Harry kohotti olkapäitään ja vilkaisi Ronia. "oletteko aivan tyhmiä, tanssiaiset ovat, ensiviikon maanantaina" sanoin turhautuneena. "ovatko ne jo ensiviikolla" Ron sanoi hölmönä. "ou nou, ou nou, eiii mitä nyt teen" tuo rupesi yhtäkkiä valittamaan

"mikä on hätänä" kysyin hieman huvittuneena ja vilkaisin Harrya. "m-minö ja Lavender erottiin, nyt mulla ei oo paria tanssiaisiin" Ron sanoi. "et oo yksin, Ginny halus mielummin mennä Dean Thomasin kanssa" Harry sanoi pieni pettymyksen tunne äänessään.

Ennustuksen tunnilla Punurmio ennusti, että Harry kuolisi lähipäivinä. Eihän mikään tuon ennutuksista ole koskaan käynyt toteen, eihän? Mieleeni tuli se tunti jolloin Punurmio ennusti minulle, että löydän rakkauden ja samaan aikaan Draco tuijotti minua takaapäin. Olin niin syvillä päänsisälläni ajatuksissani, että törmäsin johonkuhun. Kaikki kirjani levisivät pois laukustani. "ai anteeks" sanoin ja nostin katseeni pois maasta. Siinä tuo oli. Poika jonka takia olin juuri kaatunut. "hei Draco" sanon hymyillen ja siirrän pienen hiussuortuvan korvani taakse. "hei Hermione" tuo sanoi ja ojensi minulle kirjani. Tunsin punastuvani. "k-kiitos"

miksi tämän piti olla niin noloa, miksi Dracon kanssa

"Hermione tule, mun on pakko kertoo sulle jotain" Draco sanoi ja nappasi minua kevyesti kädestä. Kävelimme ulos lähelle Tällipajua, joka nappasi minut, Harryn ja Ronin kolmannella vuodella.

"noh, mitä sä halusit kertoa mulle" kysyin ja yritin peittää uteliaisuuteni. Draco rupesi kaivamaan taskujaan ja vetäisi esiin rypistyneen paperin palasen.

"mikä toi on" kysyin hieman epävarmana. "kato" poika sanoi ja ojensi paperin minulle. Siihen oli kirjoitettu "Jätä kuraveri Granger tai joku saa tietää Rääkyvästä Röttelöstä ja muista yöllisistä seikkailuista" suttaisella käsialalla ja paperin alakulmassa oli nimimerkki P.G.

Vilkaisin Dracoa. "tarkottako tää sitä että Pansy, Goyle tai Crabbe on kirjoittanut ton" kysyn ja ojennan lapun tuolle takaisin. "Miten niin" Draco kysyy.

"äh, etkö tajua? He kolme ovat ainoat jotka olivat samaan aikaan Rääkyvässä Röttelössä kuin me" sanoin. "entäs P.G, Pansy ja Goyle" Draco kysyi ja naurahti hieman.

"draco, tässä ei oo mitään hauskaa" sanoin. "ei niin, mutta kuvittele Pansy ja Goyle yhdessä" tuo sanoi ja purskahti nauruun.

[words 408]

Pitkästä aikaa uutta osaa🙈🙈 Lupaan että yritän olla vähän enemmän akti:) Kello on tällä hetkellä melkein yks yöllä joten anteeks, kamalan lyhyt osa🍀 menkääs seuraamaan mua instagramissa @leahlovegood, julkasen sinne potter aiheisia muokkauksia💕 Oon ajatellu et aloittaisin jonkun uuden tarinan täällä ja mul on jo pari kivaa ideaa🍉 Hyvää kesää ja kiitos kun luit tän, muista voutata😻

I can't make you love me /// Dramione fan fictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin