Otin mekkoni pois kassistani ja laitoin sen matka-arkkuuni. Olin hermostunut, sillä en osannut tanssia ja toiseksi mitäköhän kaikki ajattelisivat nähdessään minut Dracon kanssa.
Riisuin vaatteni pois ja laitoin yö pukuni päälle. Kömmin pylvässänkyyni ja luin vielä taikuuden historian muistiinpanot loppuun. Parvati ja Lavender nukkuivat jo, mutta valvoin ainakin yli puolen yön kerraten kokeita varten.
Sammutin valon pöydältäni ja jäin tuijottelemaan ikkunaan.
-
Kirkas aamu aurinko paistoi suoraan silmiini ja se herätti minut. Nousin ylös sängystä ja petasin sen. Huomasin myös Lavenderin nousevan ylös. "öh, Lavender" sanoin. Tyttö käännähti minuun päin tuon kiharine hiuksineen. "no, Hermione, eikö ollutkin" tuo sanoi hymyillen.Nyökkäsin ja jatkoin "mites sulla ja Ronilla, älä huoli ei se oo kertonu muille" Lavender käveli sänkyni viereen ja sanoi "meillä menee hyvin, ja eilen se pyys mua tanssiaisiin" tyttö hihkaisi.
"onko sulla jo paria tansseihin" Lavender uteli ja tuo oli jo ehtinyt siirtyä huoneen toiselle puolelle.
"itse asiassa, on mulla" sanoin. Lavender hymähti ja sanoi "kukas tämä onnekas poika on"
Tunsin kuinka poskeni alkoivat punottaa. "ei ketään, se on sellane yks vaan" lopulta sanoin.
Pakkasin laukkuuni lempikirjani ja muut koulukirjat. Olin varma, että se painoi 10 kiloa. Viimeistelin vielä hiukseni ponnarin kera ja olin valmis.
Kuljeskelin pitkin käytävää, Lavender perässäni. "millasta jästi elämä oli" tuo kysyi. "no ei kovin ihmeellistä, aika tylsää itse asiassa" sanoin puhuen totta. Ennen kuin sain tietää olevani noita, elelin tylsää elämää.
Istuimme rohkelikkojen pöytään. Nakkasin lautaselleni pekonia ja kananmunaa. Hörppäsin mukista kurpitsajuomaa. Vilkuilin luihuisten pöytään, Draco huomasi minut ja vilautti pienen hymyn. Hymyilin takaisin ja käänsin katseeni ruokaani.
[words 277]
anteeks, ihan super super lyhyt😩 mutta kiitos paljon kun luit ja muista voutata!❤ käykääs seuraamassa mua instagramissa nimellä "kkelmienkartta" 😘
YOU ARE READING
I can't make you love me /// Dramione fan fiction
Teen FictionDramione // Fanfiction // Luihuinen ja Rohkelikko, puhdasverinen ja jästisyntyinen, eihän heidän suhteestaan tulisi mitään? Hermione ja hänen ystävänsä viettävät viidettä vuotta Tylypahkassa. Tästä vuodesta tulee aivan erilainen mitä edellisimmistä...