Aamut ovat ruvenneet olemaan kirkkaampia. Olin väsynyt, mutta innoisaan koska loma oli loppunut ja minun ei tarvitse enää törmäillä nolosti Dracoon.
Puin koulupukuni pitkästä aikaa päälle. Rohkelikon vaakuna komeili kaavussani. Harjasin takkuiset hiukseni peilin edessä. Lisäsin myös hieman huulirasvaa. Vilkaisin vielä itseäni peilistä.
Kävelin kierreportaat alas oleskeluhuoneeseen, jossa oli pitkästä aikaa paljon rohkelikkoja. Fred ja George istuivat huonen nurkassa, pelleilemässä heidän jutuillaan, joista minulla ei ollut tietoakaan. Vilautin hymyn pojille. "missä Ron ja Harry on?" Kysyin hetkenpäästä. "öhm, Dumbledorella oli heille asiaa" kuului ääni huoneen toiselta puolelta. Colin. Kiitin häntä ja lähdin pois.
Tervehdin lihavaa leidiä. Päätin suunnata kohti Dumbledoren kansliaa, jossa toivottavasti Harry ja Ron olisi.
Taivas oli pilvitön ja aurinko yritti vähän paistaa. Ulkona oli toisaalta hieman kylmä. "hermione" kuului ääni jota olin kaivannut. Käännyin ja hymyilin pojalle. "moi, ei olla nähty sit no sen meijän, sä tiiät, jälkeen" hymähdin. "ai sen suudelman?" tuo kysyi yllättäen. Nyökkäsin. "ollaanko me, tai siis, onks meil kaikki okei" kysyin varovasti.
Silloin kuitenkin Harry ja Ron kävelivät pois Dumbledoren kansliasta. "hermione, ei kai Malfoy häiritse sua" Harry huusi. Pudistin nopeasti päätäni. "jutellaa myöhemmin" kuiskasin Dracolle, mutta tuo oli jo lähtenyt. "hei, mitä asiaa Dumbledorella oli teille" kysyin, jotta vaihtaisimme puheen aihetta. "uhm, öö, jotain vaan niistä tanssiaisista" Ron selitti ja vilkaisi oudosti Harrya. Tunsin, jonkun olevan pielessä.
"hei meijän pitää mennä, kello on kohta kymmenen" sanoin hoputtavaan äänensävyyn. Kävelimme pitkin muodonmuutosten pihamaita ja yritin vilkuilla, minne Draco oli mennyt.
Tuhansia ajatuksia pyöri päässäni. Yksikin asia vielä, joka liittyisi Dracoon, tuhoaisi minut lopullisesti. En haluun niin käyvän, en myöskään halunnut unohtaa poikaa.
Saavuimme suureen-saliin juuri sopivasti. Istuin pöytään muiden rohkelikkojen tavoin. Dumbledore nousi seisomaan ja huusi "hiljaisuutta kiitos".
Oppilaat hiljentyivät. "tervetuloa takaisin Tylypahkaan, toivottavasti teillä oli mukava loma, nyt meillä olisi vähän erikois asiaa, kaikille kolmos luokkalaisille ja sitä vanhemille". Tiesin heti mitä hän tarkoitti.
tanssiaiset
"Tylypahkassa tullaan pitämään tanssiaiset seuraavan kahden kuukauden sisällä, kuten jotkut ovat saattaneetkin lukea, parit voidaan valita liekihtivällä pikarilla tai tuvan johtajien mukaan".
Rupesimme taputtamaan, niinkuin kaikki muutkin. Näyttäisi siltä, että kaikki ovat innoissaan tanssiaisista.
Hetken kuluttua lukujärjestyksemme, ilmestyivät pöytiin naamamme eteen. "jes, meil ei oo tunteja luihusten kanssa" Ron huudahti, niin että varmaan koko sali kuuli. Tai siltä se ainakin tuntui.
kiitos ku luit☺ avaudun nyt vähän, tätä osaa oli tosi tylsä kirjottaa koska täs ei tapahtunu mitää jaja anteeks ku näit lukuja tulee nyt vaa tän verra ku harrastan joukkuevoimisteluu ja treenei on viis kertaa viikos + kouluhommat yms ni mun arki on ollu erittäi kiireist, yritän jatkos kirjottaa enemmä😉 toivottavasti ymmärrätte🙌 Hyvää naistenpäivää kaikille💪💕 #girlpower
ESTÁS LEYENDO
I can't make you love me /// Dramione fan fiction
Novela JuvenilDramione // Fanfiction // Luihuinen ja Rohkelikko, puhdasverinen ja jästisyntyinen, eihän heidän suhteestaan tulisi mitään? Hermione ja hänen ystävänsä viettävät viidettä vuotta Tylypahkassa. Tästä vuodesta tulee aivan erilainen mitä edellisimmistä...