Vilkaisin varovasti kaiteen yli oleskelu huoneeseen. Muutama oppilas pelasi velho shakkia. Takka tuli leimatti kirkkaan oranssina. Muuten siellä oli tyhjää.
Avasin hieman poikien makuusalin ovea, toivoen että se olisi tyhjä. Odotin, että jos joku pitäisi ääntä siellä mutta, ei. Huone oli tyhjä ja todella sotkuinen verrattuna meidän makuusaliin.
Pyöräytin silmiäni ja hiivin Harryn sängylle. Tai no ainakin luulin sitä Harryn sängyksi. Vedin matka-arkun mahdollisimman hiljaa sängyn alta pois.
Avasin kannen ja sen alta paljastui kasa vaatteita, sukkia ja huispaus varusteita. Pergamentin palanen osui silmääni, nappasin sen, osoitin sauvallani sitä ja sanoin "I solemnly swear that I am up to no good"
Olin nähnyt kerran, kuinka Harry oli käyttänyt sitä ja painanut sanat mieleeni. Kartta alkoi muodostua ja hetken päästä tarkkailin jo missä kukakin meni. Harry, Ginny ja Ron olivat huispaus kentällä. Samoin olivat McGarmiva, Kalkaros, Verso ja Lipetit.
Silmäni osuivat nimeen joka kuului pojalle, josta tykkäsin. Draco oli suuressa-salissa luultavasti muiden luihuisten kanssa. Tungin kelmien kartan laukkuuni ja jatkoin etsimistä. Enää piti löytää näkymättämyys viitta.
Pengoin läpi Harryn matka-arkun, mutta se ei ollut siellä. Katsoin sängyn alta, hyllystä ja yö pöydältä. Loppujen lopuksi jouduin katsomaan Harryn vuode vaatteiden alle ja siellä se lojui. Nappasin sen käteeni ja tutkiskelin sitä.
Kuulin naurua oven toiselta puolelta ja heitin viitan äkkiä hartioilleni. Sisään tulivat Harry ja Ron. Otin muutaman askeleen taaksepäin kohti ikkunaa ja pidätin hengitystäni.
"miten Oliverille oikein kävi niin" Ron totesti uteliaana. "en tiedä, se oli kuin ankeuttajat, mutta eivät ne enää ole tylypahkassa" Harry sanoi vetäen arkkuaan sänkynsä alta.
Järkytyin hieman, sillä jos Harry huomaisi kelmien kartan kadonneen, hän saisi jonkun kohtauksen. "Ron oletko nähnyt sitä tulisalaman ohje kirjaa, jonka Hermione antoi minulle" Harry kysyi hetken sitä etsittyään. Ron käänsi päätään ja sanoi "eikös se ole yöpöydälläsi" Harry nyökkäsi ja otti sen.
^äh menkää jo, mulla ei oo kauan aikaa^ ajattelin ja samalla katselin poikien touhuja.
"mitäköhän hermione puuhaa tällä hetkellä" Ron kysyi. "en tiedä, varmaan pänttäämässä kokeisiin, kuinka niin" Harry kysyi epävarmana. "ei mitään, tai siis, aattelin vaan" Ron vastasi.
Naurahdin hieman ääneen. Se oli virhe. Harry ja Ron kääntyivät katsomaan minua päin, vaikka he eivät nähneetkään minua. Olin aivan varma että jäisin kiinni. "Kuulitko tuon" Ron sanoi katsoen Harrya. "joo, kuulosti aivan - "hermionelta" sanoivat molemmat yhtäaikaa.
"Harry, Ron tulkaa katsomaan, Neville on saanut räyhääjän" huudahti Seamus yhtäkkiä. Pojat kääntyivät poispäin ja suuri jännityksen tunne putosi rinnaltani. Helpotuin suuresti ja lähdin itsekkin pois poikien makuusalista.
[words 423]
kiitos kun luit!🐦 ja hei kiitos yli neljästä sadasta lukijasta❤ paina voute nappia ja mee seuraamaan mua instassa nimellä "kkelmienkartta" 💦
ESTÁS LEYENDO
I can't make you love me /// Dramione fan fiction
Novela JuvenilDramione // Fanfiction // Luihuinen ja Rohkelikko, puhdasverinen ja jästisyntyinen, eihän heidän suhteestaan tulisi mitään? Hermione ja hänen ystävänsä viettävät viidettä vuotta Tylypahkassa. Tästä vuodesta tulee aivan erilainen mitä edellisimmistä...