kiitos kiitos kiitos paljon, kohta 600 lukijaa💙 arvostan sitä tosi paljon💫 ja en yleensä skippaile mut nyt skippaan hiukan, koska ne tanssiaiset on tulossa🐦
"entäs tämä" Ginny sanoo vetäisten minua tuon mukanaan. Tytöllä oli kädessä vaalean punainen mekko jossa oli pitsiset reunukset. "vau, se on hieno, koita sitä" sanoin ja tyttö katosi sovittamaan mekkoa.
Tanssiaisiin oli enää päälle viikko ja päätimme mennä tylyahoon ostaman mekot.
En vielä tiedä kenet haluan parikseni, jostain sain kuulla että vuoden vanhempi rohkelikko haluaisi pyytää minua.
Ginny tuli takaisin mekko yllään. "näytät niin kauniilta" sanoin hymyillen. Tyttö pyörähti ympäri ja hymyili leveästi. "otan tämän" hän sanoi ja katosi taas näkyvistä.
"nyt me etsitään sulle mekko, jolla hurmaat Dracon" Ginny sanoi nauraen. Tunsin punastuvani ja sanoin "miten niin D-dracon" Ginny vilkaisi minuun päin ja nosti kulma karvojaan. "hei oikeesti 'mione, sä tykkäät siitä luihus prinssistä"
"okei okei, niin tykkäänkin, mut en mä Dracoa kehtaa pyytää" totesin nolona. Siirsin katseeni kengän kärkiini. "Hermione, nyt on sun tilaisuus" Ginny kuiskasi ja osoitti sormellaan.
Draco naureskeli siellä muutaman muun henkilön kanssa. "en, en mä kehtaa, G-ginny" änkytin, mutta turhaan. Tuo oli työntänyt minut Dracon eteen ja nyt seisoin siinä kuin mikäkin typerys.
"granger, mites menee" tuo sanoi. "ihan hyvin, ollaan ostamassa mekkoja tanssiaisiin" sanoin vältellen katse kontaktia hänen kanssaan.
Draco nyökkäsi ja välillemme laskeutui hiljaisuus. "hei, mä aattelin et, haluisitko tulla mun kanssa sinne tanssiaisiin" kysyin hetken päästä hiljaa. Draco nosti päätään ja näin kuinka tuo rupesi hermostumaan.
"joo, tai siis, kyl mä voin sunkaa tulla" tuo änkytti. Hymyilin ja lähdin vilkuttaen takaisin Ginnyn luo.
"no miten meni" tyttö uteli heti. "mulla on pari tanssiaisiin" sanoin innosta pihkuen. Ginnykin hymyili. "nyt etsitään se mekko"
Kävimme monissa kaupoissa etsimäsä täydellistä mekkoa. "tykkään tästä" sanoin ja kurkkasin hyllyjen välistä. "ihanan värinen" Ginny hihkaisi.
Kävelin sovituskoppiin ja riisuin vaatteeni. Puin mekon päälle ja tuijotin itseäni peilistä. Vaalen beige mekko istui päälleni täydellisesti.
Mekon kaula aukko oli, "V" kirjaimen muotoinen, joka toi esille osan rintakehästäni. "ihana" sanoin itselleni ja pyörähdin ympäri.
Palasin sovituskopista ja sanoin "otan tämän, se on ihana" Ginny hymyili ja menimme kassalle.
"kaksikymmetä viisi kaljuunaa, kiitos" myyjä sanoi. Kaivoin laukkuni pohjalta kolikot ja annoin ne. "hyvää päivänjatkoa" myyjä sanoi vielä ja lähdimme pois.
"Hermione, muista sitten, älä näytä sitä mekkoa Dracolle ennen tanssiaisia" Ginny sanoi, kun olimme menossa takaisin Tylypahkaan. "joo, eihän mulla ees tuu tilaisuutta näyttää sitä mekkoa ennen niitä" naurahdin.
"ginny, kenen kanssa sä oikein meet sinne tanssiaisiin" kysyin hetken päästä. Ginny punastui ja kuiskasi korvaani "Harryn kanssa"
Astuin sisään oleskelu huoneeseen kassi kädessäni. "moi Harry ja Ron" sanoin ja istuduin heidän vierelleen sohvalle. "missä oot ollu" Harry kysyi katsoen kädessä olevaa laukkuani.
"käytiin vaan Ginnyn kanssa vähän ostoksilla" sanoin salaperäinen hymy kasvoillani.
[words 459]
kiitos kun luit ja muista voutata🐦
ESTÁS LEYENDO
I can't make you love me /// Dramione fan fiction
Novela JuvenilDramione // Fanfiction // Luihuinen ja Rohkelikko, puhdasverinen ja jästisyntyinen, eihän heidän suhteestaan tulisi mitään? Hermione ja hänen ystävänsä viettävät viidettä vuotta Tylypahkassa. Tästä vuodesta tulee aivan erilainen mitä edellisimmistä...