Luku 8

882 53 2
                                    

Kuljeskelin pitkin kirjastoa etsien uutta lukemista. Elämä Tylypahkassa on ollut hiljaista ilman Harrya ja Ronia. Toisaalta on ollut hyvä, etteivät he ole olleet täällä kyseenalaistamassa touhujani.

Nappasin hyllystä kirjan "Tylypahkan juhlat ja perinteet". Päätin paneutua, siihen miten Tylypahkassa järjestetään tanssiaisia.

Kun olin valmis lähtemään, kirjaston oviaukolla seisoi Pansy ja Draco jotka pitivät toisiaan käsistä. Siinä vaiheessa sydämmeni hajosi tuhansiksi pieniksi paloiksi. Olisin halunnut ruveta itkemään, mutta en viitsinyt hajota noiden edessä.

"no mitäs kuraverinen täällä tekee" Pansy sanoi ja tuijotti minua kuin roskaa. Astuin hieman eteen päin. "oikeestikko, onko sun älykkyys osamäärä niin pieni, ettet tiedä mitä kirjastossa tehdään" töksäytin. Näin tuon ilmeestä, että olin osunut kovaan paikkaan. Hän kyllä ansaitsi sen, en katunut yhtään. "älä puhu mulle noin!" tuo huudahti. "et sä kyllä mua määräile" sanoin itsevarmana. "noh, Draco, etkö oikeesti aijo sanoa mitään" Pansy kysyi vilkuillen Dracoa, joka ei ollut sanonut mitään.

"ääh, joo, tai siis-s" Draco yritti änkyttää, mutta liian myöhään. Pansy nimittäin oli saanut tarpeekseen. Tuo lähti leuka pystyssä pois päin ja lopulta katosi hyllyjen väliin. Jäin Dracon kanssa siihen seisomaan.

Tuo yritti ottaa minua kädestä, mutta vetäsin käteni pois. Lähdin kävelemään portaita kohti rohkelikko tornia. Huomasin kuinka Draco lähti seuramaan minua.

Pysähdin äkillisesti. Tunsin kuinka Draco osui vähän selkääni. "haluun näyttää sulle jotain" tuo kuiskasi korvaani. "okei, mut nopeesti" vastasin.

Juoksimme pitkin koulun käytäviä ja pidimme käsistämme kiinni. Nautin siitä. Yhtäkkiä tuo vetäsi minut tyhjään luokkahuoneeseen. "oon mä tääl ennekin ollu" naurahdin ja vilkuilin ympärilleni.

Olimme taikajuomien labrassa. "joo tiiän, en mä tätä luokkaa halunnu näyttää vaan tän" Draco sanoi ja nosti minut pöydän päälle istumaan.

Tuo painoi huulinsa omilleni. Olin niin onnellinen. Vastasin suudelmaan ja irrouttauduin varovasti. Tuijotin pojan silmiin ja hymyilin. "se oli ihanaa" kuiskasin pienesti.

"tiiän, mut mun pitää mennä Crabbe ja Goyle oottaa" tuo sanoi. Draco oli avaamassa ovea, kunnes keskeytin. "Draco, oota" sanoin. Ryntäsin tuon luokse ja painoin huuleni vielä kerran tuon pehmeille huulilleen.

"moikka" sanoin ja ovi paiskautui kiinni. Nojasin seinään ja hymyilin. Olin varma yhdestä asiasta.

rakastin Dracoa, enkä voinut sille mitään

Palasin takaisin makuusaliin pieni hymy huulillani. Lösähdin sänkyyni ja tajusin tuhlanneeni kaksi tuntia viimeistä lomapäivästä. Ei se kyllä ollut tuhlaamista. Nautin jokaisesta hetkestä Dracon kanssa.

Vaihdoin yöpukuni ja kömmin sänkyyni. Minua ei kuitenkaan väsyttänyt hirveästi, joten päätin vielä lukea lisää Tylypahkan tanssiais perinteistä.

Syvällä ajatuksissani toivoin, että pääsisin tanssiaisiin Dracon kanssa. Pelkäsin, että jos kukaan saisi ikinä selville suudelmastamme, en voisi nähdä enää Dracoa.

uus osa, vihdoin🙌 elikkäs yritin kirjottaa viikonlopun aikana, mut mul ei ollu motivaatioo tai ideaa mitä kirjottaisin, joten julkasin tän vast nyt☺ toivottavasti tykkäätte ja voutatkaa❤ ootte ihania!😽

I can't make you love me /// Dramione fan fictionWhere stories live. Discover now