Luku 5

1K 62 3
                                    

Siristelin silmiäni ja haukkottelin. Vilkaisin kelloa joka tikitti yöpöydälläni. Se näytti seitsemää.

En voinut olla hymyilemättä, tänään olisi viimein se päivä kun menisimme Tylyahoon. Lomalla ei olisi välttämätöntä pitää kaapua, joten päätin laittaa siniset farkut ja vaaleanpunaisen hupparin.

Nappasin laukkuni, jossa oli 15 kaljuunaa, muutama sirppi ja sulmu. Tervehdin lihavaa leidiä ja lähdin pirteänä kävelemään kohti suurta salia.

Istuin pöytään Lavenderin viereen. "ootko lähössä Tylyahoon" kysyin samalla kun haukkasin palaa omenasta. "en, mun vanhemmat ei suostunu allekirjoittaa lupalappua" tuo vastasi hieman pettyneenä. Pahoittelin ja vasta silloin muistin.

"olen menossa Tylyahoon viholliseni, Draco Malfoyn kanssa"

En tiennyt onko se hyvä vai huono asia. Siis, hän ei ole lähiaikoina ollut ilkeä minulle, mutta kuka tietää mitä hän keksii.

Lähtö olisi kymmeneltä, joten mulla oli vielä aikaa käydä kirjastossa. Tervehdin Irma Prilliä, kirjaston hoitajaa, joka ei hirveästi tykkää oppilaista. Nappasin kirjan joka kertoo taika eläinten hoidosta. Opiskelin sitä viime vuonna Hagridin opettamana. Tunnit olivat, no vähän eri luokkaa.

Tungin kirjan kassiini ja kipitin pois kirjastosta ja lähdin juoksemaan portaita alas.

Vähän minun alapuolellani maleksi Malfoy, tuon vaaleat hiukset kiilsivät kun auringon valo osui niihin. "draco, oota" huudahdin yhtäkkiä.

Olin varma, että sydämmeni jätti yhden lyönnin välistä. Ensimmäistä kertaa kutsuin häntä etunimellään. Tuo vain tuijotti minua, ryntäsin muutaman kerroksen alemmaksi. "ootko edelleen tulossa munkaa Tylyahoon" tuo sanoi, ennen kuin ehdin edes aloittaa. Nyökkäsin.

"on, varmaan eka kerta ku näen sut ilman koulupukuas ja kasoittain läksyä" hän totesi. Naurahdin kiusallisesti. En pystynyt vilkaisemaan poikaan. Olin nyt jo aivan punastunut. En ollut sanaakaan päästänyt suustani. Ehkä Ginny oli oikeassa.

olet pihkassa häneen!

Ääni soi päässäni. Entä jos olin ihastunut Dracoon. En voi hallita tunteitani, enhän?

sorii iha sikana, tää jäi tosi lyhyeks mut lupaan ens luvussa ollaan sit oikeesti siel !! Oli vaa pakko saada uus luku ulos☺ voutatkaa ja kommentoikaa mp🔥 kiitti iha sikana yli 60 lukijaa❤❤

I can't make you love me /// Dramione fan fictionWhere stories live. Discover now