Merhaba arkadaşlar!
Aslında bölümün tam yarısındaydım,ama biraz sabırsız can arkadaşlarım "Hani bölüm?" dediler ve işte apar topar buradayım.;) Hatalarım varsa affola.
Bölümün ikinci kısmı yarın gelecek.
Ve muhteşem kapak için .......@@bedestenzade canıma kocaman teşekkürler!
Keyifle okuyun!
İKİNCİ BÖLÜM / BİRİNCİ KISIM
Kısık sesini duyunca içimi kaplayan heyecanda korkunun mu,yoksa merakın mı ağır bastığına karar veremedim bir an.Dürüst olmam gerekirse,ki gerekiyordu,için için gelmesini umduğumu inkar edemezdim.Çok da maceracı bir kız olduğumu hiç düşünmemiştim bugüne kadar.Hem macera yaşama yaşım da neredeyse geçmiş sayılırdı.Zaten anne babamın ölümünden sonra teyzemle kadın başımıza kalınca,pek macera lüksüm olmamıştı açıkçası.Sadece bir defa niyetlenir gibi olmuştum, o da hüsranla sonuçlanmıştı.Üstelik o macera bile sayılmazdı,aksine gayet ciddi bir evlilik durumuydu.
Her neyse.Şu anda bu esrarengiz adamın burada olmasını isteyip,istemediğim konusunu teraziye vursam,sanırım tam dengede dururdu.Yani fifti fifti.
Ağızımı yine kapatmıştı,ama ellerim serbestti.Tabi onların ne kadar etkisiz kalacağını öğrendiğim için,çırpınmaya teşebbüs bile etmedim.Onların yerine kalbim tam hız göğsümden fırlayacak şekilde çırpınıyordu zaten.
"Bu gece için senden bir cevap istemiştim güzel kız."diye fısıldadı ziyaretçim sakince."Görüyorum ki,gelmemem için bütün önlemleri almışsın ve bu da yeterince açık bir ipucu aslında,ama ben yine de seni ikna etmek için bir kez daha amacımı anlatmayı deneyeceğim.Eğer yine hayır dersen,bu geceden sonra asla gelmeyeceğim,sözüme güvenebilirsin."Yatağın hareket etmesinden,onun biraz daha yakınıma yerleştiğini hissettim ve muhtemelen dün gece yaşadığım korkudan dolayı tam algılayamadığım kokusu,tüm ferahlığıyla burnumun deliklerinden süzüldü.
"Rahat etmen için, ağızındaki elimi biraz gevşeteceğim,ama bağırmaya niyetlenirsen,dışarıda uyuyan polis arkadaşın seni duyana kadar tekrar kapatabilirim,ya da buradan temelli gidebilirim.Şimdi kararını ver."deyip ağızımı oldukça serbest bıraktı.
"Bağırmayacağım."diye geveledim ve sözcükler ağızımdan neredeyse anlaşılır çıktı.
Bana kızabilirsiniz,ama söyleyeceklerini cidden merak ediyordum.Ayrıca bir yanım da,muhtemelen mantıksız olan kısmım,onun hemen gitmesini istemiyordu.Onu reddedecektim tabi ,ama hiç olmazsa meramını anlatma fırsatını vermekten zarar gelmezdi.
"Güzel.Teşekkür ederim."dedi memnuniyetle.
Ardından hafif bir iç çekişle devam etti:
"Sana bu şekilde yaklaşıp,korkuttuğum için özür dilerim.Biraz manyakça göründüğünün farkındayım."derken sesindeki küçük gülümsemeyi yakaladım.
Biraz mı?Sahiden mi?Dün gece ödüm bir şeylere karıştı be adam,sen ne diyorsun?
Tabi ancak içimden söylenebiliyordum,ama yine de özür dilemesi iyiydi,kendisiyle dalga geçmesi de öyle.
"Bunun nedenini sana anlatmayı deneyeceğim.Yine de bunca yıl sonra birileriyle kendim hakkımda konuşmayı becerebilir miyim,bilemiyorum."
İstemsizce içim sızladı.Bu kötü olmalıydı.Bu kadar mı yalnızdı bu adam...Ben her şeyimi arkadaşlarımla paylaşmadan rahat edemezdim mesela.
Kısa bir duraklamadan sonra yine fısıldamaya başladı:
"Mutlu bir çocukluğum oldu Yasemin.Birbirini çok seven bir anne babaya sahiptim,ama ne yazık ki onları erken kaybettim.Yine de aşka olan inancımı ve mutlu bir aile hayalini bana miras bıraktılar diyebilirim.Günün birinde ben de böyle bir aile kurmayı umut ediyordum.Ve yıllar sonra güzel bir kıza aşık olduğumda,aradığımı bulduğumu sandım.Ne yazık ki beni en zor anımda,askerdeyken bir çarpışma sırasında ciddi bir hasar aldığımda,ölümle pençeleşmeme aldırmadan acımasızca terk etti.Fiziksel görünüm onun için çok önemliymiş,diğer bahanesi de pek de parlak olmayan maddi durumumdu."
Bir süre yine sessiz kaldı.
Keşke onu dinlememenin bir yolu olsaydı.Anlattıkları içimde bir şeylerin çözülmesine sebep oluyordu.Bu durum benim için tehlikeliydi.Duygularım ön plana geçtikçe,mantığım zayıflıyordu.İrademe söz geçirebilsem,belki kulaklarımı tıkamanın faydası olurdu,ama merakım ağır bastığı için sabırsızlıkla hikayesinin sonunu beklemeye başladım.
"Bu ihanetin acısı aşkı sorgulamama yol açmadı,hayır.Sadece yanlış kişi olduğunu biliyordum.Ondan sonra kadınlara daha temkinli yaklaşmaya başladım.Yine de güzelliğin ardındaki çirkinliği veya çirkinliğin ardındaki güzelliği ayırt etmek çok zor.Yıllar geçti ve ben umudumu yitirmeye başladım.Ve bir gece seni gördüm.Gülüşün içten,davranışların samimiydi.Etrafındaki erkeklerle rahattın,ancak mesafeni hiç kaldırmıyordun.Dışarıya olduğun gibi görünecek kadar cesaretin ve özgüvenin tamdı,ama bariz bir şekilde erkeklere olan güvenin yok edilmişti."
Elini ağızımdan tamamen çekti ve sol elimi bulup,avuçlarına hapsetti.Karşı çıkmayı düşünmedim bile.Anlattıklarından büyülenmiş gibiydim.Karanlıkta yüz ifadesini görmekten yoksun olmam,kısık sesine daha çok yoğunlaşmamı sağlamış ve bu yalın sesteki samimiyeti tüm duyularımla algılamıştım.
"Tekrar denemeyi isteyecek kadar ilgimi çektin.Hemen yanına gidip kendimi tanıtmayı düşündüm,ama beni de her zamanki mesafenin diğer ucunda bırakacağından emindim.Senin güvenini kazanacak kadar yanına sokulamayacaktım bile.Ve dediğim gibi,dış görünüşüm de benim engelimdi ayrıca.Çıkar yol olarak,aklıma birbirimizi görmeden tanımak geldi.Bunu gerçekleştirmek için sana telefon veya sanal yoldan ulaşmayı da gözden geçirdim,ama birebir yakınlığın yerini hiçbir şeyin tutamayacağına inanırım ben."
Elimi hafifçe sıkıp devam etti:
"İşte bu yüzden buradayım güzel kız.Bizim için bir umut olduğuna inanıyorum.Karşılıklı güvensizliklerimizden ve fiziksel görünüm ve maddiyatı içeren önyargılardan uzak,kalp kalbe,ruh ruha karşı çırılçıplak kalmış bir şekilde birbirimizi tanıyıp,belki bizim için de var olan o mutlu sona ulaşabiliriz.Denemeye var mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE GELEN AŞK ("GELEN AŞK" SERİSİ 1) (Tamamlandı)
RomanceHiç yüzünü görmediğiniz bir adama aşık olabilir misiniz? Fiziksel görüntüsünü,kariyerini,mali durumunu bilmeden kalbinizi açabilir misiniz? Sadece sözlerini ve düşüncelerini dinlediğiniz birine güvenip,ona sadık kalabilir misiniz?