ON BİRİNCİ BÖLÜM

6.5K 657 407
                                    

Selam Gençlik!

Bu akşam bir geçiş bölümü var ve sabırlı olmanızı rica ediyorum.Temel döşeniyor ve hikaye ilerliyor.;))Yakında bol bol aksiyon olacak.;) 

Keyifli okumalar!

Sevgiler.



                                ON BİRİNCİ BÖLÜM

Yerimden kalkıp resepsiyona doğru yürümeye başladım.Tanımadığım avukat beni ismen aradığına göre bunun işle ilgisi yoktu sanırım.Bu yüzden bana doğru gelen kısa boylu,zayıf adamı görünce:

"Baki Durmuş?"diye elimi uzattım."Ben Yasemin Özden."

"Memnun oldum Yasemin hanım."dedi adam."İş yerinde rahatsız ettiğim için özür dilerim.Evinize gelsem belki benimle konuşmak istemezsiniz diye çekindim."

Kaşlarım istemsizce çatıldı,ama sakin bir şekilde:

"Buyrun toplantı odasında konuşalım."diye biraz ilerideki kapıyı açıp,büyük masanın etrafındaki sandalyelerinden birine oturmasını bekledim.

Adamın faremsi bir suratı,biraz ezik bir duruşu vardı,tutumu da hiç o ukala avukatların politik veya saldırgan,kendinden emin hallerine benzemiyordu.

Karşısına oturup,konuşmasını bekledim.Hiç avukatlık işim olmadığından emindim,bu yüzden bunun altından ne çıkacağını gerçekten merak etmiştim.

Baki Durmuş sıkıntılı bir şekilde boğazını temizledi ve ardından çantasından bir dosya çıkarıp,masanın üzerine yerleştirdi.

"Yasemin hanım, bir müvekkilim benim vasıtamla size ulaşmak istedi.Size önerdiği anlaşmanın ayrıntıları dosyada,ama özetle sizin oldukça kıymetlenen bir gayrimenkulünüz varmış.Müvekkilim, sizi ikna edecek kadar cömert davrandığını düşündüğü bu ön anlaşmayı ciddiyetle incelemenizi rica ediyor."

Adamın sözleri içimde buz gibi bir öfkenin kabarmasına sebep oldu:

"Bakın avukat bey!"diye sesimi yükseltip,ayağa fırladım."Benim satacak bir gayrimenkulüm yok,boşuna gelmişsiniz.Dosyanızı alıp,hemen burayı terk etmenizi istiyorum."

Aslında bu kadar sinirlenmem pek normal değildi,çünkü hem karşımdaki adamın kabahati yoktu,hem de onu gönderenin bu konudaki hassasiyetimi bilmesi imkansızdı.Sonuçta iş adamının biri şansını deniyor ve belki de karlı bir anlaşma öneriyordu.Ama Batı ve annesi, olayı o kadar çirkinleştirmişlerdi ki,artık bu konuda kimseyle konuşmaya tahammülüm olmuyordu.

Sert çıkışım adamı şaşırtmıştı,ama yerinden kıpırdamadı:

"Yasemin hanım, getirdiğim evrak sadece kopya zaten,teklif konusunda bilgilenmeniz içindir.İznininze,mutlaka bir göz atmanızı tavsiye ederim.Müvekkilime göre şimdiye kadar bu kadar iyi bir teklif almamışsınızdır.Size iki normal ve bir dubleks daire öneriyorlar efendim.Toplam değerleri üç milyon civarında olacakmış.Bir de orayı en kısa zamanda satmazsanız,kentsel dönüşümün kurbanı olma ihtimaliniz de var tabi.Elinize birkaç bin lira verip,arsanızı elinizden alırlar ve çok büyük zarar edersiniz."

Belli ki sözünü keseceğimden korkan avukat makineli tüfek gibi konuşmaya devam ediyordu ve nitekim dayanamayıp,tiradının arasına girdim:

"Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim Baki bey."dedim sabırsızlıkla."Teklifinizle ilgilenmiyorum ve bu son sözüm.Şimdi lütfen,gitmenizi istiyorum.Artık işime dönmek zorundayım."dedim daha sakin,ama kesin bir sesle.

GECE GELEN AŞK ("GELEN AŞK" SERİSİ 1) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin