Arkadaşlar,
dün evrenle çetin bir mücadele yaptım ve ne yazık ki kaybettim.Bölümü defalarca atıp,kaldırdım,yine de bildirimler ulaşmadı.Sonuçta sizlere geç saatlerde ulaşınca,boş bir sayfayla karşılaştınız.Bunun için özür diliyorum,cidden çok üzüldüm.
Yine de keyifli okumalar diliyorum.
Bu bölüm ve özellikle multimedyadaki "Küçük gece müziği" beni dünkü savaşımda can-ı gönülden destekleyen sevgili uğurum
@@Denizzz2 'ye gitsin.Teşekkürler canım.
SEKİZİNCİ BÖLÜM
Sadece birkaç saniye sonra bir yutkunma sesi duyuldu ve Rüzgar:
"Harika olmuş!Tam sevdiğim gibi."diye fısıldayıp,beni şoka uğratmaktan asla vazgeçmeyeceğini ispatladı.
Hemen elimi uzatıp,biraz yokladıktan sonra dikkatlice komodinde kalan diğer kupayı elime alıp,dudaklarıma götürdüm.
Bu kahve de tam benim sevdiğim gibiydi,sütlü ve şekerli.
O sırada yatağımdaki hareketlenmeden yakınıma oturduğunu anladığım adama dönüp,adeta patladım:
"Bütün bunları nasıl yapıyorsun?"
Sesim isterik değilse bile,oldukça sinirli çıkmıştı.
"Neleri?"diye masumca sormasıyla,nefes almadan sıralamaya koyuldum:
"Alarm ve kameralara rağmen evime kolayca girmeyi,bu kadar sessiz hareket etmeyi ve hatta bir saniyede kahve kupasını bulup,yetmedi,bir de senin olanı seçmeyi."diye resmen cırladım.
"Evine girmenin kolay olduğunu söyleyemem,ama bir yolu var elbet."dedi sakince."Sessiz hareket etmeme gelince,unutma ki buraya üç defa sen uyurken geldim Yasemin.Nereden yürümem gerektiğini test etme fırsatım oldu yani.Evin içi de fazla karanlık değil,malüm sokaktan ışık geliyor.Tabi uygun tabanlarımın da faydası var.Kahveye gelince,kokusu ve ısısı yerini belli etti zaten ve süt kokulusunun senin olduğunu söylemiştin."diye sonuna doğru sesi gülümseyerek,ayrıntılı bir cevap verme lütfunda bulundu.
"Her şeye de bir cevabın var bakıyorum."diye homurdandım memnuniyetsizce,çünkü nasıl girdiğini yine de açıklamamıştı.
"Sen sordun,ben cevapladım."diye usulca kıkırdadı."Bu gece ilk kavgamızı yapmaya mı niyetlisin?"
"Hayır tabi."diye yelkenleri indirdim."Ama bu tuhaf hareketlerinle ödümü koparıyorsun ikide bir."
"Özür dilerim."dedi yumuşacık bir fısıltıyla."Benden asla korkmanı istemiyorum.Yanımda emniyettesin."
"Eh,umarım öyledir."dedim kabullenmişlikle."Bu yüzden gelmene izin verdim zaten,sana güvenmek istiyorum.Tabi ilk günlerde cinle uzaylı arasında gittim geldim,ama artık asker kökenli olduğuna neredeyse eminim.Araştırmadan ancak bu kadarını anlayabildim."
Gerçi araştırmaya kalksam,nereden başlayacağımı bile bilmiyordum,bir çıkış noktası oluşturacak kadar bile veri yoktu elimde.
"Bana güvenmeni sağlayacağım güzelim.Bundan kuşkun olmasın."derken,sesi o kadar kendinden emin çıktı ki,gönülsüzce de olsa,ona inandım."Kimliğim ve işim gibi birkaç detay dışında her sorunu yanıtlamaya hazırım."
Eh,bu olurdu işte.
"O zaman küçük bir ankete hazır ol."dedim bilenerek ve ilk soru dudaklarımdan kendiliğinden fırladı."Kaç yaşındasın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE GELEN AŞK ("GELEN AŞK" SERİSİ 1) (Tamamlandı)
RomanceHiç yüzünü görmediğiniz bir adama aşık olabilir misiniz? Fiziksel görüntüsünü,kariyerini,mali durumunu bilmeden kalbinizi açabilir misiniz? Sadece sözlerini ve düşüncelerini dinlediğiniz birine güvenip,ona sadık kalabilir misiniz?