Jimin;
Byl jsem nervózní a žaludek se mi nepříjemně svíral díky šoatnému pocitu, který mi proudil v krkvi. Yoongi se takto nechoval. Nikdy mě o něco nežádal, když se mi to nehodilo. Nikdy se na nic neptal dvakrát. A to mě zarazilo a nakonec donutilo k tomu, abych vyběhl z bytu jen s nejnutnějšími věcmi, abych stihl první vlak jedoucí fo Daegu.
Naštěstí jsem jej stihl s pětiminutovou rezervou, a tak jsem seděl v poloprázném kupé a vydýchával jsem běh skoro na atletické úrovni, jenž jsem kvůli tomu podstoupil.
Něco se dělo. A to něco muselo být hodně špatné, protože má intuice bila na poplach. Poposedl jsem si a ošil se. Muselo to mít co dělat s Yoongiho náhlým zmizením v den, kdy jsme jej s Hobim navšívili. Nedivil bych se, kdyby ta věc měla prsty i v tom proklatém Dánsku.
-
Se zatajeným dechem jsem čekal na chodbě před Yoongiho bytem, zatímco jsem si okousával nehty ze vší té nervozity. Po celou cestu vlakem jsem se nedokázal uklidnit a neustále jsem měl před očima Yoongiho.
Když otevřel, musel jsem se hodně držet, aby se mi nepodlomila kolena. Jak dlouho to bylo, co jsme tady byli s Hoseokiem? Yoongi se za tu dobu stihl neskutečně změnit.
Přišlo mi, jako kdyby zhubl snad deset kilo. Tvářě měl bledé a propadlé. Pod očima dominovaly obrovské kruhy a v očích samotných postrádal veškerý cit či pocity. Jeho vlasy byly rozcuchané a mastné. "Hyung," dostal jsem ze sebe přiškrceným hlasem. Byl sotva poloviční!
"Pojď dál Jimine," pozval mě mrtvolným hlasem a ustoupil ode dveří tak, abych mohl vejít dovnitř. Opravdu se mi přestávalo líbit to, co se právě dělo.
ᑎᗩIᗪE᙭_
----------
ČTEŠ
Death Calls My Name
Fanfikce@HappyCheeks - proč chceš zemřít? @SoonDead - smrt už dlouho volá mé jméno /sope/ Nádherný Cover je jako vždy od skvělé @Carol-ComT end-24.02.18 corection star -09.04.20 corection end - 29. 09. 22