Jimin;
Byl jsem nervózní. Přeci jen jsem měl Hoseoka vidět poprvé. Neustále jsem se kontroloval v zrcadle a minimálně dvakrát jsem se převlékl. Takhle jsem nevyšiloval ani tehdy, když jsem měl poprvé vidět Yoongiho. Ovšem Yoongiho jsem nikdy neměl tak rád, jako již teď mám rád Hobiho.
"Vždyť jdeš jenom ven," zamumlal jsem si pro sebe, když jsem si upravoval vlasy tak, aby mi nepoletovaly do všech stran. Ano, Hobi se mi hodně líbil - ať už vzhledově, tak povahově. Ale nemohl jsem z něj tolik šílet. Obzvlášť když jsem věděl, že jej má rád i Yoongi. A ten teď potřeboval někoho, koho by mohl milovat víc, než já. I přes to, že jsem si tuhle myšlenku vnucoval, pocítil jsem v podbřišku osten pomyslné bolesti. Nevnímal jsem to a vydal jsem se na smluvené místo. Už tak jsem šel pozdě.
Šel jsem rychleji, než jsem byl zvyklý. Netušil jsem, jestli to bylo proto, že jsem se na něj tak těšil a nebo proto, že jsem nerad chodil pozdě. Ať tak či onak, byl jsem na sebe naštvaný, když jsem jej tam viděl, jak sedí na lavičce a díval se do svého mobilu. Tedy - doufal jsem, že to je on.
"Hobi?"
Když jsem vyřkl jeho jméno, pozvedl tvář a zadíval se mým směrem, načež se mnou spojil pohled. Usmál se a já k němu s úlevou došel. Nevěděl jsem, co bych dělal, kdyby to nebyl on. Pravděpodobně bych se propadl do země.
"Ahoj Jimine," pozdravil mě, když jsem byl dostatečně blízko a já mu úsměv i pozdrav oplatil. "Chvilku jsem se bál, že nepřijdeš," přiznal a jemně naklonil hlavu na stranu. Byl o něco vyšší než já. A mimo jiné byl neskutečně přitažlivější. A to jsem si myslel, že se mi líbil, když jsem jej viděl na fotkách. "Promiň, že jdu trochu pozdě," vyhrkl jsem, zatímco jsem se v mysli snažil přijít na jakoukoliv výmluvu, která by zněla uvěřitelně. "Musel jsem doma ještě něco uklidit-" až když jsem začal lživě vysvětlovat jsem si všiml, že se Hoseok směje. Naoko jsem se na něj zamračil. "Nesměj se mii," nařídil jsem mu a založil jsem ruce. "Dobře, nebudu," uchechtl se a zvedl dlaně v obraném gestu.
Po tomto krátkém rozhovoru ze mě všechen stres opadl. Nechápal jsem, proč jsem se na setkání s ním tolik bál.
A/N
Maličko netexting, ale tak cooo c:----
tahle část mi nešla vůbec přepsat :/
ᑎᗩIᗪE᙭_
----------
ČTEŠ
Death Calls My Name
Fanfiction@HappyCheeks - proč chceš zemřít? @SoonDead - smrt už dlouho volá mé jméno /sope/ Nádherný Cover je jako vždy od skvělé @Carol-ComT end-24.02.18 corection star -09.04.20 corection end - 29. 09. 22