Gözlerimi yabancıladığım odada aralar aralamaz bulunduğum yeri yeniden süzme ihtiyacı duymuştum.
Saatin kaç olduğundan emin değildim fakat çektiğim uzun ve güzel uyku geç uyandığımı hissettirmişti.
Hemen karşımda duran ahşap boy aynasına yaklaşıp görüntümü süzdüm.
Elektriklenmiş sarı saçlarımı bileğimdeki tokayla dağınık topuz haline getirdikten sonra gerçekliğe sert bir dönüş yaptım.
Ben birini öldürmüştüm.
Kan içerisindeki ellerimi gözlerimin önündeymişcesine canlandırdığımda midem bulanmaya başlamıştı.
Kırmızıya boyanmış zemin,geride bıraktığım berber dükkanım.
Hepsi benim suçumdu.
Kendimi onu öldürerek korumayı seçmem yaptığım en büyük hataydı.
Daha fazla düşünmedim ve odadan dışarıya çıktım.
Nutkumun tutulduğunu hissetmiştim.
Gece saatlerinde fark edemediğim detayları görünce eve daha da hayran kalmıştım.
Antika duvar işlemeleri,altından bir sürü biblo,pahalı mobilyalar ve bakmaya doyamayacağınız tablolar.
Sadece koridorda yürümek bile sizi galeride hissettirebilirdi.
Normal şartlarda kulağa oldukça sıkıcı gelen galeri fikri bu evdeyseniz sahiden zevkliydi.
Koridorda en çok dikkatimi çeken şey,yeşilin parlak bir tonuyla çizilmiş olan dolar işaretinin bulunduğu tabloydu.
Bu adam para için yaşıyor olmalı.
-Öldün sandık.
Arkamı hızla döndüğümde bana bakıp gülümseyen çocuğu tanıdım.
-Günaydın.Şey adın...
-Taehyung.Sorun değil.Unutmuş olman gayet doğal.
Başımı huzursuzlukla öne salladığımda çoktan kolumdan tutup merdivenlere çekmişti beni.
-Aslında daha farklı şekilde tanışsaydık eminim benden hoşlanırdın hatta aşık olurdun.
-Ona ne şüphe.
-Değil mi?Bak onaylıyorsun bile.
Kaşlarımı kaldırarak ona baktıktan sonra aşağıda bizi bekleyen sinirli bir surat duruyordu.
-Geç kaldın!Yürü git artık okuluna!
-Sanki liseliyiz gibi emir veriyorsun hala.Bana bir üniversite öğrencisiymişim gibi davransan iyi olur hyung.
Burnundan soluduğu belli olan Yoongi Taehyung'a iyice yaklaşmıştı.
-Sabrımı zorluyorsun.
-İyi be,gidiyorum!
Masada duran kitapları ve araba anahtarını kucaklayan Taehyung kapıyı çarpmadan önce bağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Your Poison | Min Yoongi
FanfictionBu gün ne içersin mesela? ⚠️kötü alışkanlıklar,aşağılama,cinsellik ⚠️angst