$28$-"It's Christmas,Bitch"

1.6K 146 56
                                    

Yorum ve oy rica ediyorum.
Teşekkür ederim.

Yeniyıla yalnızca saatler kalmıştı.

Bu yeniyıldan tek bir dileğim vardı:Min Yoongi'nin kollarında,kulağıma beni sevdiğini fısıldadığını dinleyerek uykuya dalmak.

Çok basit ve banel bir dilekti ama bu benim için herşeydi.

Evilian Devil,ben,hayatımı idame ediş şeklimi belirleme konusunda beceriksizdim.

Karar verme konusunda beceriksizdim.Kendimi kontrol etmekte beceriksizdim.

Mantığımı kullanmakta beceriksizdim.

Fakat bunca beceriksizliğimin arasında bende en büyük yarayı bırakan beceriksizliğim,Min Yoongi'ye olan beceriksizliğimdi.

Onu kendime bağlamak gibi saçma sapan bir düşünceyle günlerdir savaşıyordum.Biliyordum onun bir insana bağlanması fikri absürd geliyordu.

Sonuçta çelik duvarlarla korunan o kalbe erişmem imkansız ve ötesiydi.Daha önce aşık olmuş muydu bilmiyordum ama onun bana aşık olduğunu hayal ettiğim bir dünyada aptal aptal gezindiğim kesindi.

Yıllardır birlikte olmamıza rağmen ismi olmayan bu dostluk-çıkar ilişkisi-artık her neyse,fazla uzamıştı.

Ne mi yapacaktım?

Benden beklenildiği gibi sorunumu Yoongi'ye patlatmayacaktım.Bu sefer küçük düşmek veya kendimi aşağılamak yoktu.

-Yoongi benimle evlenir misin?

Sadece bir dakika önce kendimi aşağılamaktan bahsetmiştim.Peki şimdi dilim neler söylüyordu?

Yediği lokmayı hafifçe irileşen gözleriyle yuttu.Yuttuğunu boğaz hareketlerinden anlayabiliyordum.

-Hayır.

-Yani teklif etmek değil..Benimle evlenir miydin?

-Yüzbinlerce kez hayır.

Çatılan kaşlarım altından ona kitlemiştim bakışlarımı.

-Neden bu kadar emin söylüyorsun ki?O kadar korkunç biri miyim?

-Cevabı sorunda saklı.Afiyet olsun.

Masadan kalkıp giderken bana sadece tabakları ve kırık hayallerimi toplamak kalmıştı.

İşin garip tarafı artık beni reddedişlerine yıkılmıyordum.

Dirayetli bir savaşçıydım!

$$$

Gözyaşlarımı silerken,yatağımın hemen kenarındaki uzun camdan dışarıya bakıyordum.

Yılbaşını Yoongi'den uzakta geçirmek istemiyordum.Belli ki planları vardı ve çoktan evden ayrılmıştı.Benimle yeni bir yıla girmekten kaçmasına öylesine yaralanmıştım ki.

Çaresiz,umutsuz ve ezik bir aşık gibi göründüğümün farkındaydım.Ama yatakta öylece uzanıp ağlamaktan başka seçenek göremiyordum.

Kim olursanız kaç yaşına gelirseniz gelin,eğer duygulara yenilen biriyseniz zayıfsınızdır.Güçsüzsünüzdür.Ve bu sizi ağlatır.

Ben ise Yoongi'ye olan duygularımı hayatımın merkezine yerleştirdiğimden gram hareket edecek mecalim yoktu.Size değer vermeyip üstüne kullanan birini çok çok sevmek;bu hayattaki en büyük aşağılama olsa gerek.

Telefonum çaldığında henüz 12'ye saatler vardı.

Bilmediğim bir numara arıyordu.

-Alo?

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin