$12$-"Uninvited Guest"

3.3K 289 188
                                    

Zor koşullarda geçen son bir kaç günümün ardından yaptığım her işte düzen arar olmuştum.

Yoongi'yle aramı orta sıcak tutuyordum,yediğim ağır cevaplardan sonra sadece mesleğimize konsantre olmaya karar vermiştim.

Sahtekarın teki olmaya.

Kaçıp kovalamaya.

İşi ne de olsa asıl ustasından kapacaktım.

Daha fazla gerginliğin lüzumu yoktu,yoktu da...

Nedense bu sabah Yoongi biraz farklı davranıyordu.

Üzerine şık takımlarından birini giymişti.Sanki ekstra iyi görünmeye çalışıyor gibiydi.

Etrafta anlamsızca dolanmasından bahsetmiyorum bile.

-Hyung iyi misin?

Taehyung da merak ettiğinden ikimizin içini yiyip bitiren soruyu sormuştu sonunda.

-Bana bakın.

Parmağını ileri geri sallayan Yoongi cevap olarak ikimizi de tam karşısına almış,omuzlarımızdan kavramıştı.

-Çok önemli bir misafirim gelecek.Sıkıntı çıkarmak yok.Anlaşıldı mı?

Ciddi çıkan ses tonu ve yüzümde gezinen bakışları beni oldukça rahatsız etmiş olsa da ne derse desin yapacaktım.

Taehyung'u taklit ederek başımı öne sallamakla yetindim.

Memnun ifadesi kaşını kaldırmasından ibaret olan Yoongi çalan telefonunu yanıtlamak için yanımızdan uzaklaştı.

-Misafir derken?

Merakla Taehyung'a dönmüştüm.

Yüzünde anlamlandıramadığım bir gülümseme vardı.

-Lee Na'dan bahsediyor.Yıllarca birlikte çalışmışlar.Abim aralarındaki ilişkiye çok değer verir.

Yutkunduktan sonra gözlerimi devirdim.

-İlişki derken...

-Muhtemelen o şekilde bir ilişki.İkisini hatırlıyorum da,iş için de iş dışında da hiç ayrı düşmezlerdi.

Demek Yoongi de aşık olabiliyordu.

İnsan onun gudubet ifadesine ve buzdan aurasına kapılınca duygularını aldırmış demeyi istiyordu oysa ki.

-Yoksa kıskandın mı?

Taehyung kaşlarını kaldırarak bana yaklaşınca başımı hızla iki yana salladım.

-Ortada kıskanılacak bir durum yok.Ne diye kıskanacakmışım?

-Tabii canım,neden kıskanasın abimi?Bırak adam ne isterse yapsın.Kiminle isterse yatsın kalksın.

-Yatmasın!

Birdenbire verdiğim tepkiden sonra gözlerimi büyülterek Taehyung'a bakmıştım.

Niye beni böyle kışkırtıyordu bu?

Gülmeyi kesen Taehyung çok önemli bir şey söyleyecekmişcesine başını öne eğdi.

-O zaman ne yap ne et Lee Na denen kadından önce sız şu herifin gönlüne.Yemeyenin malını yerler.Biliyorsun değil mi?

Bana öğüt verilirken gözlerim gülümseyerek salonun önündeki holde telefonda konuşan Yoongi'yi buldu.

Bizim suratsıza bak.Ağzı kulaklarına varmıştı adeta.

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin