Karşı koymak istediğiniz ama yapamadığınız şeylerle yüzleştiğinizi biliyorum hayatta.
Bu her şey olabilir,sorumluluklarınız,aileniz,aşkınız.Evil'ın Yoongi'ye karşı tüm gardını indirmesi,onun uğrunda her şeyi yapabilecek olması da biraz bundan.
Yoongi bizim hayattaki vazgeçilmezlerimizi temsil ediyor
Evil ise çaresizliğimizi.
İyi okumalar...
Oy ve yorum rica ediyorum💋$$$
Silah tutmaktan acizdim.Pekala şanslı vuruşlarım oluyordu herkesin başına gelebileceği gibi.Ama yıllardır tutuyor olmama rağmen kullanmayı asla çözememiştim.
Bu beceriksizliğim Yoongi'yi günden güne delirtiyordu.Her hatamda sinirlenmese de gözlerinden fışkıracak gibi bana yönlendirdiği alevleri görebiliyordum.
-Tamam,tekrar dene.
Son sabır kırıntılarıyla söylemişti bunu.
Garajdaki tahta maketlerle atış çalışıyorduk.Kimseyi öldürmek istemediğimden maketlerin tahmini bacak veya kol bölgelerini nişan alıp onları yaralamaya çalışıyordum.
Yazık ki onu bile beceremiyordum.
-Yeter bu kadar.Gerçek bir hedef üstünde deneme vakti geldi.
Elimden sinirle çektiği Ak'yi sertçe kavrayarak başıyla maketin yerine geçmemi işaret etti.
Ne?!
Beni mi vuracaktı?
-Yoongi-
-Yürü!
Korkarak dediğini yaptım.Maketin hemen yanına geçerek kollarımı bağdaş yapmıştım.
Sol gözüyle silah dürbününden bakan Yoongi hiç beklemeden dibimden sıyıran üç atış yaptı.
Biri omzumun üstünden,diğeri başımın,sonuncusu da hemen kulağımdan sıyrılmıştı.
-Gördün mü?Çok kolay!
Kollarımı iki yana serbest bırakarak korkulu bakışlarımı ona çevirmiştim.Beni vurma riskini almıştı.
-Evet Yoongi.Gördüm.
Dersimizin bittiğini düşünerek çıkışa adımladım ama o beni durdurdu.
-Senin sıran.
Ak'yi tekrar elime tutuşturarak az önce benim durduğum maketin yanına geçti.
Yoongi ona nişan almamı mı istiyordu?
-Bakalım karşında ben olduğumda ne yapacaksın?
-Hiç bir zaman karşımda olmayacaksın ki.Asla vurmayı istediğim kişi olmayacaksın.
Elimdeki ak'ye bakarken kaşlarını havaya kaldırıp belirsiz bir ifadeyle söyledi.
-Bunu asla bilemezsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Your Poison | Min Yoongi
Fiksi PenggemarBu gün ne içersin mesela? ⚠️kötü alışkanlıklar,aşağılama,cinsellik ⚠️angst