$23$-"Kind But Murderer"

1.8K 161 33
                                    

Aşkın ya da her insanın en az bir kere kafasında çizdiği o aşık olunan kişi profilinin hiç bir zaman gerçeği yansıtmayacağını biliyordum.

Eğer ki Yoongi'yle farklı şartlarda tanışmış olsaydım da ondan zerre hoşlanmayacaktım.

Mantığımı durdurabilirdim ama kalbimi asla.

Keşke,keşke öyle bir şansım olsa fakat bedenen ve ruhen ele geçirilmiş gibi hissettiriyordu bana tüm bu duygularım.

-Sen çocuğu al.Ben de parayı alacağım.

Yoongi'den gelen emirle başımı ileri geri sallamış,geniş villanın holünden çocuk odasına yönelmiştim.

Anne ve babasını yalnızca bir kaç dakika önce etkisiz hale getirdiğimizden habersiz odasında yatan çocuğu öyle ya da böyle benimle gelmeye ikna etmeliydim.

Paranın kaynağı çocuğun ailesiydi ve onlar kendilerine geldiklerinde çocuklarını yerinde bulamayacaklardı.

Eskimeyen bir şantaj yöntemidir;zengin insanların çocuklarını kaçırmak.

Kulağa hiç de iyilik timsaliymiş gibi gelmiyor fakat bok gibi para döndürüyorduk bu işte.

Çocuk odasının kapısına geldiğimde bir kaç saniye bekledim.

Onu ürkütmek istemiyordum.Korkutmak,hiç istemiyordum.

Aslında üzülsün de istemiyordum.

Fısıldayarak araladım kapısını.

-Uyuyor musun...

Karanlık odaya doğru bir kaç adım attığımda donakalmıştım.

Küçük bir çocukları olduğunu biliyordum ama-

-Aldın mı çocuğu?

Arkamda beliren Yoongi'nin sorusunu hiç düşünmeden cevapladım.

-Hayır.Ortada bir çocuk yok Yoongi.O daha bebek.

-Ne?

Yanıma kadar gelen Yoongi'ye beşiği gösterdim.

Derin bir iç çekme sesi tüm odayı doldurmuş,mışıl mışıl uyuyan bebeği de kımıldatmıştı.

-Yapacak bir şey yok.Kucakla onu da gidelim. 

                              $$$

Yatağımın tam ortasına bıraktığım bebek uyanacak diye aklım çıkıyordu.

Daha önce bebek bakma tecrübelerim olmuştu fakat böyle bir durumun içerisinde kalmamıştım,sonuçta o daha minicik bir bebekti.

Minicik elleri,minicik ayakları ve onlara uyan küçük tombiş bir suratı vardı.

Bebeği seyrederken istemsizce düşündüm.

Şu an Yoongi,ben ve bu bebek aynı evdeydik.

Eğer Yoongi'yle bir bebeğimiz olsaydı da aynı durumda olacaktık.

Yoongi'den bir bebek.

Simsiyah saçları,parlak teni ve yorgun bakışlarıyla dünyanın en tatlı bebeğine sahip olabilirdim.

Hem o zaman beni severdi.

Çocuğunun annesi olacağım için,Yoongi beni çok ama çok severdi.

-Ne yapıyorsun?

Arkamı dönerek kollarını göğsünde bağlamış olan Yoongi'yle burun buruna geldim.

-Yine hayallere dalmışsın bakıyorum.Topla aklını.

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin