$6$-"Mission Completed"

3.4K 317 77
                                    

Dün kabul ettiğim anlaşmanın gece boyunca beni uyutmayışı sabah yorgun uyanmama neden olmuştu.

Ben;Evilian Devil,para uğruna insanları katledip tuzaklarla yaşayacağıma dair bir tür söz vermiştim.

Peki ayakta durmamı sağlayan berber dükkanımda geçirdiğim onca saatten sonra böyle bir değişime hazır mıydım?

Hiç de bana göreymiş gibi gelmiyordu oysa ki kulağa.

Yerleri silmeyi bırakıp daha kapılarını yeni açtığım dükkanın içinde telefonumu aramaya başladım.

Yoongi'yi arayıp vazgeçtiğimi söylemeliydim.

Zararlı çıkacağım her şeyi baştan hissederdim ve dolandırıcılık olayı kesinlikle bunu bağırıyordu.

Elime aldığım telefonda numarayı tuşlamak üzereyken önümde beliren bedeni hissedince irkildim.

-Günaydın berber kız.

-Ne arıyorsun burada?İçeriye hangi ara girdin?Seni görmedim bile.

Telefonu elimden tutup çeken Yoongi kanepelerden birine fırlatmış,ardından tekli koltuğa konuşlanmıştı.

-Kaybedecek zamanımız yok.Hiç bir şey bilmiyorsun.Eğitilmen lazım.

-Pardon?

Gözleri üzerindeki gözlerim şaka yapmadığını haykırırken iki eli de pantalonunun kemerine gitmişti.

Sağ ve sol ellerindeki tabancaları hemen önünde duran sehpaya koyarken geriye bir kaç adım atmıştım.

-Yaklaş.

-Bence gerek yok.Uzaktan sor sorunu.

-Evilian gel şuraya.Doğramayacağım seni.

Beni rahatlatışı üzerine dediğini yaparak öne yürüdüm.

-Henüz.Henüz doğramaya niyetim yok.

Cümlesini düzeltmişti.

Haha.Gerçekten komik.Zaten ürkütücü bir durumun merkezindeyim,kötü şakalarla gevşetmeye çalışıyor bir de.

Hafif sırıtışının ardından elimi sallayarak hızlı olmasını ima etmiştim.

Önündeki silahları gösterdi.

-İkisini de incele.Eline al,oturup oturmadığına bak.Sonra kendini korumak için hangisini tercih ederdin söyle.

-Bu ne biçim bir test?İçgüdüsel psikopatlığımı falan mı ölçüyorsun?

-Aynen öyle yapıyorum.

Dediğini yaparak sehpanın üzerinde duran iki tabancayı da teker teker inceledim.

Birinin daha donanımlı olduğu her halinden belliydi.

Fazla düşünmeden donanımlı olanı salladım.

-Seçtim.

Kalkan kaşları ve takdir eden bakışlarıyla ayağa kalkmıştı.

Etrafımda bir kez döndükten sonra tam önümde durdu.

-Yanlış seçim.

-Ama nasıl olabilir?Baksana kesin paçayı kurtarırım bununla.

Silahı elimden aldıktan sonra yere attığında tekrar sıçradım.

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin