$20$-"Keep Your Hands Around Me"

3.4K 303 125
                                    

Bazı anlar size çekilemeyecek kadar dar gelirler.

Bulunduğunuz mekan,sarf edilen lafların bütünü ve kaybolmaya yüz tutan benliğiniz artık gözünüze görünmez.Siz sadece...

Düşersiniz.

Durmaksızın düşersiniz.

-Yoongi aç gözlerini.Lütfen aç gözlerini.

Göz kapakları tekrar açılmayacak gibi birbirine kenetlenmişti sürücü koltuğundaki Yoongi'nin.

Ne yapmam gerektiğini bir kaç saniye boyu düşündükten sonra,bayılmadan önce söylediklerini anımsamıştım.

Telaşla birilerinden kaçtığı netti ve belliydi ki bir an önce buradan çekip gitmezsek boka batmamız muhtemeldi.

Yoongi'nin tüm gömleği kırmızıya boyanırken ben sadece yanında oturmuş donuk halde ona bakıyordum.

Kesinlikle ağlayıp ulumanın sırası değildi.

Benden istediğini yapacaktım.

Her zaman olmamı istediği kişi olacaktım.

Ben Min Yoongi'nin ortağı sıfatının hak ederek üstesinden gelecektim.

Hızla arabadan çıktım ve dolanarak sürücü koltuğu tarafına geçtim.

Yoongi'nin bedenini koltuk altlarından tutarak var gücümle çekip yan koltuğa yerleştirmiştim.

Kafasını torpidoya çarptırdığımda bile tepkisizdi.Korkuyordum.

Yutkunarak gerginlikle tırnaklarımı avucuma bastırıyor ve sürücü koltuğuna doğru ilerliyordum.Dolandırıcı mıydım,korkak,beceriksiz bir berber çırağı mı?

Güç almak istermişcesine uzandım baygın Yoongi'nin eline.

Sımsıkı tuttuğum eli sanki karşılık olarak elimi sıkmıştı,gerginliğimi az da olsa almayı başarmıştı baygın Yoongi.

Acele etmem gerektiğinin farkındaydım.Gaz pedalını bulan ayağım ardırdan anahtarı çevirmemle araba hareketlenmişti.

Lütfen peşlenmeyelim,

lütfen peşlenmeyelim,

yalvarıyorum lütfen peşlenmeyelim.

Arkamızda bıraktığımız şirkette ne boklar dönüyordu bihaberdim ama içimde takip edileceğimize dair yüzde yüzlük bir inanç tohumu yatıyordu.

Trafikten ilerlemek en iyisiydi.Sonuçta hiç kimse araba kaynayan bir yolda zarar ziyana kalkışamaz,öyle değil mi?

3-4 aylık meslek hayatım boyunca Yoongi'yi çok yakından seyrettiğim için böyle anlarda nasıl soğukkanlı göründüğüne şahit olmuştum.

Onu taklit ederek pür dikkat kenetlemiştim gözlerimi yola.Yoongi yanımda cansız bir bedeni andırırken bu çok zordu fakat başka seçeneğim yoktu.

Tamam benden günah gitmişti,hastaneye sürüyordum.

Gözlerimin önünde erimesine müsaade edemezdim dağ gibi Min Yoongi'nin.

-Sakın.

Duyduğum fısıltı sesiyle bakışlarım gözleri yarı açık duran ama yüzünü çevirecek takati bile bulamadığı için bana bakmadan konuşan Yoongi'ye döndü.

-Sakın gitme oraya.

-Ölmeni istemiyorum.

-Eve kadar dayanacağım.

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin