$26$-"Money Addicted"

1.6K 191 34
                                    

Eski bölümlere göre oy sayısı fazlasıyla düşük.
Rica ediyorum oy atın.Gönlünüzden geçtiğince de yorum yazın.

60-65 oyu geçtiğimde yeni bir bölüm atıyorum 👄

$$$
Ellerimi sımsıkı tutuyorsun.

Bedenini bedenime yaslamış,kollarınla beni sarmalamışsın ki hiç ayrı düşmeyelim.Korumak istiyorsun ama aynı zamanda sıkarken neredeyse öldürüyorsun beni.

Durmanı hiç istemiyorum.Avazım çıktığı kadar sana ait olduğumu,seni istediğimi bağırıyorum.

Hava kararıyor.Bütün kara bulutlar sanki üzerimize toplanmış.

Bana lanetim olacağını fısıldıyorsun.

Senden kurtulmak istesem de,ki bunu asla istemeyeceğimi adın gibi biliyorsun;

Kurtulamayacağımı tekrar ve tekrar söylüyorsun.

Kan ter içerisinde uyandığımda beni uyandıran şeyin bir kabustan fazlası olmadığını biliyordum.

Hızla yataktan doğrulup rüyanın etkisiyle sulanan gözlerimi silip muhtemelen bağırdığım için sabah kısık bulacağım sesimi kontrol ettim.

Yoongi kabuslarımın başrolüydü.

Hayatımın bir parçasıyken de öyleydi ama bu sefer bilinçaltımı bastırmanın hiç yolu yoktu.

Mutfağa doğru yürüyüp sakin geçmesini istediğim hayatımı düşündüm.Ne olurdu sanki diğer 23 yaşındaki erişkin kadınlar gibi iş,para,evlilik derdine düşseydim?

Diğer seçenekleri eleyip,Yoongi'nin peşine takılıp yalnızca paranın gücünü seçmiştim oysa.

Benim hayatımda ise işler hep farklı yürümüştü.Vasıflarım belliydi.

Yoongi'nin işcisi.Yoongi'nin çalışanı,asistanı.Yoongi'nin el tokmağı.

Ve tabii,seks kölesi bile olmuştum.

Bunlar bana hayatta sunulan tek vasıflardı ve ben hepsini de bir kalemde silip atmıştım.

Vaay,dediğinizi duyar gibiyim.Dalga geçmeyin benimle.Başından beri o sularda yüzmemem gerektiğini biliyor olsam da,yüzdüm.

Sanki sizler hiç yanlış şeyler yapmıyorsunuz.Hayata mükemmel olmak için geldiğimi asla söylemedim.

Hata yapmaktan çekinmiyor ve pişmanlık hissi duymuyordum.Min Yoongi'yle geçirdiğim zamanların buna katkısı büyüktü.

İçtiğim soğuk su boğazımdan akarken,bir şey fark ettim.

Daha az önce beni uyandıran şeyin kabusum olduğunu söylemiştim.

Ama çoğu şeyde olduğu gibi yine yanılmış olmalıydım.

Açılmış olan mutfak camından içeriye buz gibi hava süzülüyordu.Eski bir apartmanda oturuyordum ama camlar kendi kendine açılacak kadar gevşemiş sayılmazdı.

Paranoyak olmamalıydım.Paranoyak olmamalıydım.

Bir sürü insandan para kaçırmış,kundaklamış,banka hesaplarını taciz etmiştim.Muhtemelen Yoongi'yi öldürmek isteyen tonla insan aynı zamanda beni de öldürmek istiyordu.

Karanlık geçirdiğim 3 sene bana bir sürü düşman kazandırmıştı ama hiç birisinin beni buralara kadar takip edeceği düşüncesine inanmamıştım.

Sonuçta temel suç Yoongi'nindi.

Nefes seslerimi düzene sokarak kendime sürekli hatırlattım.

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin